Категория:
Автор: Даромира Копьёва
Аналіз ринку круп в Україні починається з кілька парадоксального спостереження: споживання борошна і крупи падає, а виробництво поступово збільшується.
Категория:
Автор: Александра Полторацкая
Дослідження українського ринку снеків. Аналіз компаній, тенденцій споживання, прогнози розвитку галузі.
Згідно з даними компанії Pro-Consulting, кожен українець випиває не більше ніж 10 літрів соків і нектарів в рік.
Категория:
Автор: Валерия Леденко
Айдентика книгарні - це один з найбільш потужних факторів відбудови від конкурентів. Саме від дизайну книжкової крамниці багато в чому залежить впізнаваність бренду і ставлення до нього покупців.
Категория:
Автор: Александр Тоболин
Виробники шоколаду прагнуть знайти унікальну назву, що розповість споживачам про всіх сильних сторонах бренду і викличе бажання купити продукт.
Категория:
Автор: Валерия Леденко
Дискаунтер - магазин, в якому можна придбати товари повсякденного використання дешевше, ніж в супермаркеті. Є кілька різновидів формату, об'єднує їх завжди одне - низькі ціни.
Категория:
Автор: Елена Тростенюк
Кожна велика корпорація дбає про свій імідж в суспільстві, який дозволяє їй заручитися підтримкою людей. Світовий тренд останніх років - зелений маркетинг.
Категория:
Автор: Валерия Леденко
В одній з попередніх статей ми провели аналіз логотипів і постерів Олімпійських ігор. У цьому матеріалі розглянемо особливості дизайну медалей, а також поговоримо про роль талісманів у формуванні ставлення аудиторії до спортивних подій і приймаючій країні.
Категория:
Автор: Владимир Руденко
Олімпійські ігри - це не тільки спортивна подія світового масштабу, а й важливий іміджевий проект для приймаючої країни. Уряди держав та міськими управліннями витрачають на підготовку і проведення змагань значні кошти.
Категория:
Автор: Владимир Руденко