Яндекс.Метрика

Створення парасолькового бренду


Парасольковий бренд або парасолькова торгова марка — розширення бренду, шляхом випуску під однією назвою великої кількості різноманітних груп товарів або товарних категорій. Назва для всіх категорій товарів при цьому одна. У рекламних кампаніях і всіх промо-матеріалах фігурує назва бренду і його логотип. Парасолька зазвичай створюється через легкість просування товару під уже успішним брендом і значно менших витрат на просування. При цьому візуально він може сильно відрізняться від материнського бренду. Також для нього розробляють унікальне позиціонування, торгову пропозицію, рекламну стратегію і комунікацію.
 

Згодом, якщо компанія розростається, для поділу можуть формуватися нові парасольки всередині основного. Так було з гігантом LG. Довгий час бренд випускав усі товари під одним брендом: від пилососів до зубної пасти. Сьогодні лінійка товарів побутової хімії та засобів гігієни виділилися в окрему парасолькуLG Home. Українська кондитерська компанія АВК свого часу почала випуск цукерок для дітей Жувіленд. Дизайн цієї продукції значно відрізняється від решти продукції АВК. Пізніше Жувіленд вийшов з-під парасольки АВК. Парасолькою — є компанія Чумак. Під однойменним брендом виробляють макарони, овочеву консервацію, соки, насіння, соняшникову олію та різноманітні соуси.

 

Замовити розробку парасолькової торгової марки ви можете в брендинговому агентстві КOLORO. За 6 років на ринку, ми реалізували багато проектів, серед яких розробка бренду для компанії Глобино — молочної парасольки.

 

 

Создание зонтиного бренда - иконкаВпізнаваний бренд

Создание зонтиного бренда - иконкаЕфективну комунікацію зі споживачами

Создание зонтиного бренда - иконкаПідвищення продажів і прибутку

Создание зонтиного бренда - иконкаСтабільний бренд на довгі роки

Создание зонтиного бренда - иконкаКомплекс робіт від великого агентства

Создание зонтиного бренда - иконкаСтратегію виходу на ринок

 

 

Вартість розробки:

189 000 грн.

 


Термін:

21 рабочий день

 

Создание зонтичного бренда - иконка

 

Від чого залежить ціна розробки парасолькового бренду

 

Розробка бренду національного масштабу коштує дорожче, ніж регіональна парасолька. Також на ціну впливає загальна кількість продуктів, які об'єднує парасольковий бренд. Чим конкретніше завдання для поля діяльності — тим нижче ціна, для створення торгової марки.

 

Розробка торгової марки: як створюється парасольковий бренд

 

 

  1. Підготовчий етап:
     
  • комплексний аналіз ринку;
     
  • дослідження споживачів і конкурентів;
     
  • формування переваг бренду;
     
  • розробка унікального позиціонування на підставі переваг товару.

 

 

  1.  Розробка п'яти концептів торгових марок (з візуалізацією), які включають:
     
  • логотип;
     
  • фірмовий острівець, який відповідає за впізнаваність бренду;
     
  • написання найменувань;
     
  • підсилюючі тексти;
     
  • інфографіка.

 

 

  1. Після вибору концепту відбувається його  доопрацювання на підставі однієї лінійки продукції.

 

 

Створення парасолькового бренду замовляють разом з послугами:

 

 

 

 

Parasolka

 

 

При створенні парасолькового бренду головне дотримуватись балансу між різними продуктами. Авторитет сильного бренду повинен перенестися на товари-сателіти. Цей ефект досягається шляхом перенесення назви і фірмових кольорів. Однак іноді дизайн може сильно відрізняться від основного бренду. Такий підхід допомагає розмежувати різні товари і взяти від лідируючого продукту тільки краще. Особливо актуальний такий підхід для компаній, які випускають кардинально різну продукцію. Наприклад, побутову хімію та їжу, молоко та м'ясо, дитяче харчування та алкоголь.

 

Parasolka
Косметика MAC - приклад парасолькового бренду

 

 

Категорії товарів, для яких створення парасолькового бренду особливо актуально:

 

  • молочні продукти;
     
  • алкоголь;
     
  • кондитерський ринок;
     
  • побутова хімія;
     
  • одяг;
     
  • косметика;
     
  • електроніка.

 

Торгові мережі випускають ВТМ (власні торговельні марки) під парасольковими брендами. Це саме той випадок, коли одразу приймається рішення про створення парасолькового бренду широкого профілю. Так виробляють найрізноманітніші категорії продукції: від туалетного паперу і ватних паличок до джемів і пива. Їх дизайн відрізняється простотою. Він повинен демонструвати доступність товару, який виробляють під ВТМ.

 

Створення бренду-парасольки: типи

 

Існує кілька типів створення парасолькової торгової марки:

 

  1. Суббренд. Назва у бренду одна, а суббренди дублюють його, додаючи до нього уточнююче ім'я. Наприклад, у компанії Toyota є кілька суббрендів: Toyota Corolla, Toyota Camry, Toyota LandCruiser.
     
  2. Єдине ім'я. Різноманітні товари виходять під однією ТМ, наприклад бренд «LG». Крім техніки для дому та мобільних телефонів під цим брендом компанія випускає навіть зубну пасту.
     
  3. Можлива й комбінація варіантів, наприклад успішний бренд Nestle. Є продукція яка виходить під материнських брендом Nestle (дитяче харчування). Є лінійка товарів, яку випускають під брендами з коренем «Nes» - Nescafe, Nesquik. Є суббренди: Lion, Nuts, KitKat, Aero від Nestle. Логотип Nestle присутній на кожному з них.

 

Parasolka

 

 

Всі ці варіації застосування парасолькової стратегії випуску та просування брендів показують, що вона працює. Концепція приносить успіх виробнику при правильному застосуванні. Є кілька випадків, коли вибір цієї стратегії дозволить досягти найбільшої вигоди.

 

  1. Наявність популярного бренду з хорошою репутацією. Якщо компанія володіє сильною торгівельною маркою, є  лідером в своєму сегменті, то новий продукт можна випускати під нею. Це допомагає перенести лояльність споживача на новинку.
     
  2. Висока конкуренція на ринку, де планується просувати новий продукт (кондитерський, алкогольний, косметичний). У цих сегментах вигідно запускати парасольковий бренд з точки зору витрат на рекламу. Для ринку перенасиченого продуктами легше використовувати вже відоме ім'я.
     
  3. З метою підтримки репутації вже існуючого бренду. Такий підхід допоможе виробнику зайняти більше місця на полицях і бути на очах у покупця. Так бренд буде краще запам'ятовуватися.

 

Щоб розробити торгову марку-парасольку зверніться в компанію KOLORO. Наші менеджери проведуть аналіз ринку та нададуть готове рішення для вашого бренду.

 


Ковбасний бренд Глобино та молочний парасольковий бренд Глобине (дизайн сиру - робота компанії KOLORO)

 

Створити бренд: переваги розробки парасолькової торгової марки

 

  1. Ергономічність. Відпадає потреба розробляти новий бренд для компанії. Це економить гроші, управляти новим продуктом набагато легше, якщо він виходить під тим же брендом. Для цього задіюється менше кадрів.
     
  2. Оптимізація інвестицій. Просування продукту під уже існуючим брендом обійдеться набагато дешевше, ніж створення нового бренду.
     
  3. Спрощення дистрибуції. Набагато легше налагодити поставку товарів в магазини, якщо він випускається під авторитетним ім'ям. Для торгової точки це несе менше ризиків. Керівництво зазвичай віддає перевагу вже знайомій марці.
     
  4. «Закон синергізму» Фінанси витрачаються розумніше, сировина обходиться дешевше, спрощується логістика — все це плюси використання парасолькового бренду. Додатковим плюсом, є  ситуація коли бренд і суббренд разом дають більш високу капіталізацію.
     
  5. Віддача споживача. Створення торгової марки-парасольки поліпшить реакцію на нові продукти. Продажі будуть вище, якщо він вийде під уже відомою торговою маркою.

 

Parasolka
Парасольковий бренд BIC виробляє все: від телефонів і дошок для серфінгу до ручок і запальничок

 

 

Розробка бренду компанії для парасольки в KOLORO: що ви отримуєте

 

  1. Команда маркетологів, дизайнерів і бренд-менеджерів розроблять бренд з високою впізнаваністю.
  2. Буде побудована ефективна комунікація для отримання максимального прибутку.
  3. Стабільний бренд, який не зажадає зміни зовнішнього вигляду багато років.
  4. Комплекс робіт від великого агентства, індивідуальний підхід до вашого бренду.
  5. Ретельно підготовлену стратегію щодо виходу на ринок від команди KOLORO.

 

Створення бренду — завдання, яке вимагає продуманого плану. Парасолькова стратегія розробки торгової марки не виняток.

Зверніться в KOLORO — ми проведемо маркетингове дослідження і розробимо бренд компанії, який буде найбільш вдалим для вас.

 

Контактна інформація:

+38 (044) 223 51 20+

info@koloro.ua

 

comments powered by HyperComments

Присоединяйся к нам в соцсетях

ßíäåêñ.Ìåòðèêà

Запрос на бесплатную консультацию

Отправив запрос, вы получаете:

  • Письмо или звонок от нашего менеджера
  • Оценку стоимости проекта
  • Личную встречу, при необходимости
  • Конфедициальность гарантирована!

Заказать обратный звонок

Ваше имя Ваш номер телефона Удобное время звонка
action="https://api.unisender.com/ru/subscribe?hash=5qxekwn84noxrtxahttk366ammzq79y4do97317e" name="subscribtion_form" onsubmit="return us_.onSubmit(this);" us_mode="embed">

присоеденяйтесь к подписчикам:

присоеденяйтесь к подписчикам:

Спасибо!
Получайте дайджест
практических советов
от опытных специалистов
маркетинга и брендинга!