Яндекс.Метрика

Створення позиціонування бренду

 

Позиціонування бренду – це створення і закріплення потрібного образу торгової марки в свідомості споживача. Позиціонування створюється для всього: продукту, послуги, компанії, організації, політичної партії або людини. За допомогою інструменту позиціонування компанія може бути почутою споживачем, та налагодити з ним контакт.

 

Розробка концепції позиціонування дозволить вам:

 

  • виявити і гарно презентувати аудиторії основні переваги бренду;

  • сформулювати його цінності;

  • створити стійкі позитивні асоціації у цільової аудиторії;

  • сформувати прихильність до бренду;

  • зміцнити позиції серед конкурентів;

  • сприяти просуванню продукту і компанії на ринку.

 

Невід'ємна частина створення концепції позиціонування – розробка графічних елементів, оскільки візуальне сприйняття товару – це основний чинник формування ставлення до бренду. За допомогою дизайнерських рішень можна транслювати цільовій аудиторії основне повідомлення, яке буде відображенням позиціювання торгової марки.

 

Розробка стратегії позиціонування бренду в KOLORO це:

 

Разработка позиционирования - иконка

Орієнтація на цільових споживачів

Разработка позиционирования - иконка

Відокремлення від конкурентів

Разработка позиционирования - иконка

Підвищення впізнаваності торгової марки

 

Разработка позиционирования - иконка

5 варіантів позиціонування на вибір

 

Стратегію для розвитку і просування бренду на 3 роки

 

 

             Вартість розробки:                                        Термін:  

заказать разработку нейминга - иконка

                                      

                 40 500 грн.                        15 робочих днів

 

 

Позиціонування товару: ціна залежить від таких факторів

 

1. Маркетингових цілей, які ставить перед собою компанія. Чим глобальніші плани – тим вище вартість позиціонування.

2. Кількості продуктів, які планується випускати під конкретним брендом.

3. Сегменту ринку, на якому працює компанія. Чим вище конкуренція, тим складніше розробити унікальне позиціонування, яке буде відрізняти бренд від аналогічних товарів. Відповідно ціна розробки позиціонування буде вищою.


Якщо ви вирішили розробити концепцію позиціонування, варто звернутися до професіоналів. Незначна помилка або неправильний акцент в позиціонуванні продукту можуть назавжди зіпсувати імідж компанії і призвести до падіння бренду на ринку. У KOLORO є серія проектів з розробки позиціонування брендів. Досвідчена команда KOLORO допоможе уникнути згубних наслідків і розробить концепцію позиціонування бренду, яка презентує товар або послугу з найбільш вигідної сторони. Обравши нас, ви гарантуєте свого бренду успіх.

 

Позиционирование бренда, торговой марки, продукции

 

Етапи позиціонування товару на ринку

 

Позиционирование услуг - кафе, булочная1. Аналіз цільової аудиторії та конкурентного середовища. Ми вивчаємо бренд-платформи конкурентів. Потім маркетологи визначать, які основні акценти позиціонування використовують конкуренти, на що вони намагаються привернути увагу споживачів, які в них методики та прийоми. Приклад: Дослідження бренд-платформ виробників сидру в Україні. Також наші маркетологи і бренд-менеджери детально вивчать вашого споживача, щоб виявити інтереси і цінності, які є значущими для цільової аудиторії,  також фактори, які впливають на споживчий вибір. Приклад: Аналіз споживачів ковбасної продукції.

 

2. Формування цілей бренду, артикуляція його основних переваг. На базі дослідження споживачів і конкурентів ми виділимо вільні ніші. Це дозволить визначити основні вектори розробки концепції позиціювання продукту. Завдяки такому підходу товар (послуга або компанія) буде суттєво відрізнятися від конкурентів.

 

3. Розробка 5 варіантів концепцій позиціонування. Ґрунтуючись на основних векторах, ми розробимо 5 концепцій позиціонування бренду. Концепція позиціонування будується на основі потреб споживачів, які ми визначаємо, аналізуючи конкурентне середовище та цільову аудиторію. Базові потреби споживачів – любов до подорожей, природи, орієнтація на лідера. Саме ці цінності часто стають основою позиціонування бренду. Приклад: Створення концепції позиціонування для горілки «Белогорье».

 

4. Вибір та доопрацювання обраного варіанту. Замовник зупинить свій вибір на одному з варіантів, і ми доопрацьовуємо його. Стратегія позиціонування створюється з можливістю розробки для неї УТП і легенди бренду. Приклад: Розробка унікального торговельної пропозиції для горілки «Русский элемент».

 

5. Розробка стратегії розвитку бренду на 3 роки. По завершенні робіт над позиціонуванням наші маркетологи складають план розвитку бренду на 3 роки. Він є дорожньою картою компанії і допомагає дотримуватися розробленого KOLORO позиціонування.

 

Разом з розробкою позиціонування замовляють:

 

 

Вартість розробки позиціонування компанії буде нижчою, якщо разом з позиціонуванням замовляти дизайн упаковки, УТП і легенду бренду. Компанія KOLORO надає знижку при замовленні комплексного обсягу робіт.

Зв'яжіться з нами негайно для безкоштовної консультації!

 

 

 

позиционирование, создание, репозиционирование, уникальное торговое предложение, УТП, легенда бренда, стратегия бренда, стратегия развития бренда, стратегия продвижения бренда, позиционирование товара, услуги, продукта, карта позиционирования, бренд

 

Яким може бути позиціонування продукту, компанії або послуг?

 

Способи позиціонування:

 

1. Атрибутивное позиціонування. Засноване на одному конкретному атрибуті товару, а точніше – на головній його перевазі. Багато компаній будують своє позиціонування навколо глибоких коренів бренду. Наприклад, позиціонування нігерійського First Bank будується навколо того, що це найстаріший банк країни.

 

2. Позиціонування переваг. Обирається основна ключова перевага продукту або його цінність і обігрується в УТП. Наприклад: найбезпечніший автомобіль –  Volvo чи найкращі батарейки – Duracell.

 

3. Акцент на певній аудиторії – позиціонування, орієнтоване на конкретну цільову аудиторію або її сегмент, при цьому відсікаються всі інші сегменти. Наприклад: жіноче таксі, одяг для майбутніх мам, комп'ютери для дизайнерів, професійне взуття для футболістів і под.

 

4. Позиціонування якості, акцент на престижі. Відмінна концепція для товарів класу «люкс» з преміум-сегменту.

 

5. Гра з ціною – базується на встановленні нижчої ціни, ніж у лідерів ринку. При цьому підкреслюється висока якість, яка не поступається конкурентам.

 

6. Конкурентне позиціювання – чітке протиставлення конкурентам. Наприклад, квас Нікола з компанією «не Пий-Колу!», або американська компанія з оренди автомобілів зі слоганом: «Hertz – ми другі на ринку, тому стараємося більше». В Україні яскраво позначена конкуренція Gala і Fairy. У рекламних кампаніях Fairy постійно роблять акцент на те, що їх продукції вистачає на більший проміжок часу, ніж звичайного засобу. Зовнішній вид «звичайного засобу» в телероликах і на плакатах складно переплутати.

Прочитати більше про те, як створити позиціонування бренду ви можете в нашій статті. Там ви знайдете понад 15 прикладів позиціонування різних брендів: від газованих напоїв до автомобілів.


позиционирование, создание, репозиционирование, уникальное торговое предложение, УТП, легенда бренда, стратегия бренда, стратегия развития бренда, стратегия продвижения бренда, позиционирование товара, услуги, продукта, карта позиционирования, бренд

 

Елементи концепції позиціонування компанії, послуг або товару

 

Можна виокремити 3 основні елементи в структурі концепції позиціонування.

 

  1. Унікальна торгова пропозиція (УТП).

  2. Легенда бренду.

  3. Стратегія бренду.

 

позиционирование, создание, репозиционирование, уникальное торговое предложение, УТП, легенда бренда, стратегия бренда, стратегия развития бренда, стратегия продвижения бренда, позиционирование товара, услуги, продукта, карта позиционирования, бренд

Варіант позиціонування продукції – горілка «Мировая традиция», робота KOLORO, концепт

 

 

Унікальна торгова пропозиція (УТП) – демонструє споживачеві унікальні властивості вашого продукту, реальні або ті, що постулюються.

 

Легенда бренду розкриває унікальність і переваги торгової марки у вигляді цікавої історії про бренд. На основі легенди розробляються текстово-графічні елементи, які згодом розташовуються на упаковці або POS-матеріалах. Такі елементи підвищують довіру споживача до продукту, привертають його увагу і посилюють комунікацію.

 

Стратегія бренду – план з реалізації концепції позиціонування на кілька років вперед. У такому плані зазначається, які ресурси компанії варто застосовувати, як саме потрібно розвивати позиціонування бренду. Іноді на даному етапі складається карта позиціонування.

 

Карта позиціонування – це графічна схема, яка показує, як споживачі сприймають торгові марки певної групи товарів або послуг.

 

позиционирование, создание, репозиционирование, уникальное торговое предложение, УТП, легенда бренда, стратегия бренда, стратегия развития бренда, стратегия продвижения бренда, позиционирование товара, услуги, продукта, карта позиционирования, бренд

Позиціонування торгової марки «Планта» − робота KOLORO

 

Що ви отримаєте замовивши розробку позиціонування в KOLORO?

 

1. Підвищення продажів. Товари, у яких є позиціювання, коштують дорожче. Завдяки цьому маркетинговому інструменту, продукт набуває особистості, виразного образу, який аргументує його ціну.

 

2. Позиціонування, яке завдяки аналізу орієнтується на цільових споживачів. Ваш бренд буде бити прямо в ціль.

 

3. Завдяки маркетинговим дослідженням, ми виберемо позиціонування, яке буде унікальним і допоможе зайняти вільну нішу.

 

4. Завдяки чіткому позиціонуванню, рівень впізнаваності бренду стане вищим, що позитивно позначитися на його образі.

 

5. 5 варіантів позиціонування на вибір і стратегія для розвитку і просування бренду на 3 роки.

 

Брендингове агентство KOLORO знає, чого хочуть споживачі. Якщо вам потрібно розробити позиціонування – зверніться до нас, і ми поділимося з вами нашими таємницями!

 

Контактна інформація:

 

+38 (044) 223 51 20

info@koloro.ua

 

comments powered by HyperComments

Присоединяйся к нам в соцсетях

ßíäåêñ.Ìåòðèêà

Запрос на бесплатную консультацию

Отправив запрос, вы получаете:

  • Письмо или звонок от нашего менеджера
  • Оценку стоимости проекта
  • Личную встречу, при необходимости
  • Конфедициальность гарантирована!

Заказать обратный звонок

Ваше имя Ваш номер телефона Удобное время звонка
action="https://api.unisender.com/ru/subscribe?hash=5qxekwn84noxrtxahttk366ammzq79y4do97317e" name="subscribtion_form" onsubmit="return us_.onSubmit(this);" us_mode="embed">

присоеденяйтесь к подписчикам:

присоеденяйтесь к подписчикам:

Спасибо!
Получайте дайджест
практических советов
от опытных специалистов
маркетинга и брендинга!