Яндекс.Метрика

Створення інфографіки

 

 

создание инфографикиІнфографіка – це спосіб подачі інформації за допомогою графічних елементів (діаграми, графіки, образи). Іншими словами, інфографіка – це візуалізація складної інформації. Спектр застосування інфографіки величезний: від історії до техніки і від журналістики до медицини. Сьогодні під «інфографікою» об'єднані різні зразки інформаційного дизайну (карти, діаграми, блок-схеми, mind-map тощо). Таким чином, роботи в стилі інфографіки з'явилися задовго до виникнення цього поняття.

Розрізняють статичну і динамічну інфографіку, вартість яких визначається складністю проекту, кількістю кадрів або інтерактивних елементів. До динамічної інфографіки відносяться gif-зображення, відео, а також деякі види презентацій.

 

Причини неймовірної популярності інфографіки

 

Люди завжди були візуалами, а на початку XXI століття ця теорія лише зміцнилася. Особливість активного сприйняття зображень мозком почали активно використовувати в навчанні та рекламі. Сьогодні будь-яка маркетингова кампанія базується на побудові певних образів у свідомості людини шляхом передачі візуальних елементів.

 

Люди запам'ятовують до 80% того, що побачили на картинці або фото порівняно з 20% того, що вони прочитали. Саме тому інфографіка в десятки разів популярніша в соціальних мережах у порівнянні з текстом. За рахунок того, що у створенні інфографіки використовуються різні фігури, образи, деталі і кольори, вона виглядає барвисто і цікаво.

 

Таким чином, є кілька причин нечуваної популярності інфографіки:

  • добре запам'ятовується;

  • має практичну цінність;

  • її цікаво розглядати;

  • допомагає пояснити складне просто;

  • інфографіка створює враження про авторитетність;

  • нею можна легко поділитися в соціальній мережі.

 

инфографика создать историю

 

Коли доречна інфографіка

 

Інфографіка застосовується для швидкого і простого ілюстрування статистичної інформації, історичних фактів, подій і под. – все,  що легше показати, ніж розказати. Інфографіку використовують у презентаціях, під час проведення семінарів, навчальних занять, для ілюстрації подій в онлайн-виданнях і соціальних мережах, на плакатах, стендах та інших рекламних матеріалах. Створення інфографіки також користується популярністю в бізнес-сфері – вона вирішує багато завдань, наведених нижче.

 

1. Інфографіка допомагає легко пояснити «як це влаштовано»: користувачам завжди цікаво дізнатися, що всередині складного механізму. Також можна цікаво зобразити техніку (фотоапарат) і буденні предмети (гамбургер). Тут креативний нестандартний підхід відіграють особливу роль.

 

заказать инфографику в KOLORO

 

2. Порівняння: за допомогою інфографіки легко показати переваги свого продукту, що допоможе покупцям прийняти правильне рішення під час покупки. Також можна порівнювати іншу корисну для споживачів інформацію. Використання достовірних джерел допоможе побудувати позитивний імідж компанії.

 

разработка инфографики, сравнение

 

3. Історичні факти і події: дати швидше запам'ятовуються, якщо вони проілюстровані малюнками. За допомогою інфографіки можна показати розвиток історичних подій і  розвиток власної компанії або життя відомої людини.

 

4. Зв'язок: за допомогою інфографіки та асоціативних образів, маркетологам вдається зміцнити позитивний зв'язок з брендом у покупців.

 

5. Процес або факт: інфографіка також може задовольняти виключно когнітивні потреби людини і розповідати про нові цікаві факти.

 

инфографика стоимость, изготовление вина

 

Різновиди інфографіки

 

В основі інфографіки можуть бути різні підходи до подачі матеріалів. На основі цього, можна виділити такі види інфографіки:

  • mind map (або діаграма зв'язків) – структурує зв'язок навколо певного об'єкту шляхом побудови логічних ланцюжків;

  • дерево рішень – послідовна схема пошуку вирішення якої-небудь проблеми;

  • інструкція – допомагає користувачам легко зрозуміти, як застосовується певний інструмент або виконується процес (наприклад, приготування пирога);

  • схема (блок-схема, діаграма, гістограма);

  • інформаційні картки (факти і події з ілюстраціями і підписами).

 

виды инфографики в KOLORO

 

Умови успіху інфографіки

 

Можна виділити десять основних умов, які визначають успіх інфографіки. Наведемо їх у вигляді діаграми.

 
 

заказать инфографику красивую

 

Етапи розробки інфографіки

 

1. Розробка інфографіки починається з визначення теми.

2. Створення смислової концепції: збір інформації, аналіз даних та їх систематизація.

3. Побудова «скелету» інфографіки (блоків тексту з певною інформацією).

4. Розробка графічного ескізу інфографіки.

5. Художнє оформлення інфографіки: текстові та візуальні елементи комбінуються.

 

З інфографікою будь-який ваш проект або доповідь не тільки яскравіше виглядатиме, але і стане добре зрозумілою слухачам.

Зв'яжіться з нами зараз, і замовте інфографіку – найвдаліший спосіб подачі інформації!

 

Контактна інформація:

+38 (044) 223 51 20

info@koloro.ua



 

comments powered by HyperComments

Присоединяйся к нам в соцсетях

ßíäåêñ.Ìåòðèêà

Запрос на бесплатную консультацию

Отправив запрос, вы получаете:

  • Письмо или звонок от нашего менеджера
  • Оценку стоимости проекта
  • Личную встречу, при необходимости
  • Конфедициальность гарантирована!

Заказать обратный звонок

Ваше имя Ваш номер телефона Удобное время звонка
action="https://api.unisender.com/ru/subscribe?hash=5qxekwn84noxrtxahttk366ammzq79y4do97317e" name="subscribtion_form" onsubmit="return us_.onSubmit(this);" us_mode="embed">

присоеденяйтесь к подписчикам:

присоеденяйтесь к подписчикам:

Спасибо!
Получайте дайджест
практических советов
от опытных специалистов
маркетинга и брендинга!