Яндекс.Метрика

Студійна зйомка

 

Успіх фотозйомки − це комбінація професіоналізму фотографа і якісного студійного обладнання. Художня фотографія має певний зміст, показує світ, яким бачить його автор. Її мета – змусити людину дивитися на неї і щоразу знаходити щось нове. Рекламна фотографія навпаки повинна донести до людини свою основну думку якнайшвидше.

 

Види студійної фотозйомки

 

Рекламно-сценічна фотозйомка може бути предметною (в кадрі тільки продукт) або з залученням моделей. Кожен фотограф має свою спеціалізацію, зазвичай є щось, що виходить у нього краще. Чим вужчою є специфіка роботи фотографа, тим краще він розуміється в своїй галузі. Тому для предметної фотозйомки потрібна людина, яка спеціалізується на ній. Весільний, клубний або fashion-фотограф не підійде для роботи з неживими предметами.

Пример работы fashion-фотографа для LOUIS VUITTON

 

 

Предметна фотозйомка буває двох видів: фото ізольованого предмету або в певному зв'язку з групою інших предметів. Фотографії ізольованих предметів на білому тлі робляться для презентацій замовникам продукту або для інтернет-магазинів і каталогів. Цей спосіб дозволяє максимально зосередити увагу на продукті.

 

Другий варіант частіше використовується у фотографіях для рекламних матеріалів. Тут потрібна жива картинка, яка продаватиме продукт. Сенс в тому, щоб після одного погляду людина захотів володіти продуктом, чи то сукня, годинник, флакон парфумів або шоколад. За цей результат і відповідає команда творців проекту.

 

Предметна фотозйомка: завдання й рішення

 

Головним завданням предметної зйомки є відтворення фотографом кольору, форми, фактури предмету, його властивостей і якості матеріалу, з якого він виготовлений. Ці фотографії використовуються в рекламних журналах, буклетах, презентаціях для клієнтів.

 

Якщо предметна фотозйомка потрібна для подальшого друку цих зображень, вона зазвичай виконується за 3-4 місяці до потрапляння в журнали або на бігборди. Для організації фотозйомки потрібно 3-4 дні, повний знімальний день триває 8 годин. Відзнятих кадрів зазвичай буває приблизно 1000-1500, з них вибираються кращі (10-20), їх ретушують і друкують.

 

Предметная фотосъемка еды

 

Процес організації студійної фотозйомки  складний і трудомісткий. Найголовніше – докладний список і ретельне опрацювання всіх деталей. Тому що, якщо забути якусь дрібницю, наприклад, серветки, які повинні бути частиною антуражу, – все може піти шкереберть. Щоб цього не сталося, потрібно дуже детально розписати все в брифі – сценарії проекту.

 

Крім того, варто бути готовим до форс-мажорних обставин, які не пропишеш в брифі. Команда повинна бути взаємозамінна. Бажано заздалегідь проговорити процес з фотографом і моделями – це допоможе заощадити час і отримати результат, який нікого не розчарує.

 

Основні складові студійної зйомки:

 

  • бриф;

  • фотограф;

  • моделі;

  • команда стилістів та візажистів (кухар, фуд-стиліст, якщо мова про їжу);

  • керівник проекту та його команда;

  • реквізит.

 

Це не повний список. Все залежить від того, що саме знімають, яка мета і бюджет проекту.

 

Переваги студійної фотозйомки

 

Звернувшись в фотостудію, клієнт отримує не тільки фотографа, але і хорошу техніку. Ще одним бонусом є команда, яка вміє з нею працювати. Також у фотостудії є база візажистів, стилістів та інших людей, допомога яких необхідна під час створення кінцевого продукту.

 

Фотостудия

 

Однак іноді клієнти мають свою команду. В такому випадку від студії знадобиться лише фотограф або обладнання. Є кілька беззаперечних переваг роботи в студії передроботою на відкритому просторі.

 

1. Світло. Зйомка в студії, дає можливість створити характер освітлення, який пасуватиме конкретному проекту. За допомогою техніки можна налаштувати ідеальне освітлення і не залежати від погодніх умов.

 

2. Додаткова техніка. Дим-машини, вітродуви, спеціальні фільтри і насадки для камери – обладнання, за допомогою якого легше втілювати ідеї. Ще одним плюсом є можливість підібрати фон. Також фотостудія надає можливість ретуші готових фотографій і їх друку.

 

3. Комфорт. Працювати в студії зручніше, ніж на вулиці. Клієнт і команда не залежать від погоди, за бажанням можна відтворити будь-які умови, навіть дощ і сніг. Також, на відміну від парків або дахів, тут є умови для комфортних перерв. У студії процес зазвичай проходить швидше, завдяки прогнозованому сценарію. Зйомці не завадять перехожі роззяви або пориви вітру.

 

Фуд-стилісти як частина рекламної фотографії

 

Фуд-стиліст – людина, яка створює апетитні зображення їжі. За кордоном він займається тільки цим, а не фотографує. В Україні такого поділу немає, більшість стилістів одночасно є і фотографами. Зображення їжі потрібні для упаковки продуктів, меню ресторанів, кулінарних книг і журналів, POS-матеріалів.

 

За кордоном вже давно існує індустрія фуд-стилістики. Туди зазвичай приходять з кулінарних шкіл. В Україні це поки що лише частина рекламної індустрії. Фотозйомкою їжі займається кілька професіоналів (до 20 осіб), центрами є Київ, Одеса, Львів і Харків. Саме фуд-стилісти відповідають за шикарну картинку їжі, яку ми бачимо на плакатах та упаковках.

 

Більшість людей впевнені, що в фото- і телерекламах використовують не справжні продукти, а муляжі та замінники (клей ПВА замість молока). Проте, наприклад, в США законодавчо заборонено видавати за їжу неїстівні продукти. В Україні такого закону немає.

 

Фотографи намагаються максимально натурально показувати продукти, і вдаватися до найменших махінацій. Проте існують проблемні продукти, наприклад пиво. Воно дуже швидко втрачає свій вигляд, піна просідає, келих запотіває. Замість справжнього пива можуть наливати олію.

 

А ось для блиску фруктів їх необов'язково збризкувати лаком для волосся, набагато легше пензликом нанести трохи соняшникової олії і розтерти. Існують спеціальні спреї, якими спорскують пляшки для отримання морозних візерунків.

 

Пример работы фуд-стилиста

 

Перш ніж зібрати картину страви докупи, фуд-стиліст ретельно продумує все, робить ескізи і замальовки. Фотограф може знімати не сам продукт, а його «дублера», поки вибиратиме найвдаліший кут зйомки. І тільки після визначення гарних ракурсів у гру розпочинає основний продукт.

 

Підсумки

 

Організувати фотосесію без сторонньої допомоги і наявності контактів – складно. Потрібно витрати багато нервів, ретельно контролювати процес і бути надзвичайно уважним до деталей.

 

Фотографія – це інвестиція. Вона розміщуватиметься на рекламних майданчиках, і «продаватиме» товар. Тому на ній не варто економити.

 

У брендинговому агентстві KOLORO створюються рекламні шедеври. Зверніться до нас і фотографії вашого продукту на білбордах і сітілайтах нікого не залишать байдужими!

 

Контактна інформація:

 

+38 (044) 223 51 20

 

info@koloro.ua

 

comments powered by HyperComments

Присоединяйся к нам в соцсетях

ßíäåêñ.Ìåòðèêà

Запрос на бесплатную консультацию

Отправив запрос, вы получаете:

  • Письмо или звонок от нашего менеджера
  • Оценку стоимости проекта
  • Личную встречу, при необходимости
  • Конфедициальность гарантирована!

Заказать обратный звонок

Ваше имя Ваш номер телефона Удобное время звонка
action="https://api.unisender.com/ru/subscribe?hash=5qxekwn84noxrtxahttk366ammzq79y4do97317e" name="subscribtion_form" onsubmit="return us_.onSubmit(this);" us_mode="embed">

присоеденяйтесь к подписчикам:

присоеденяйтесь к подписчикам:

Спасибо!
Получайте дайджест
практических советов
от опытных специалистов
маркетинга и брендинга!