Яндекс.Метрика

Стратегія бренду (просування бренду компанії)

 

Створили бренд, а що робити далі  – Ви не знаєте? Що включає комплексне просування бренду? Як збільшити його активи?

Для того, щоб після створення, Ваш продукт продовжив своє життя і мав успіх на ринку, необхідно розробити стратегію просування бренду.

Торгові марки або існуючі бренди з часом втрачають свої позиції на ринку, незважаючи на утверджену високу якість продукту. Коли лояльність споживачів нічим не підкріплюється, вони починають схилятися до товарів конкурентних компаній.

Тому, якщо ви хочете не просто завоювати, але й утримати ваших покупців на все життя, розширювати частку ринку компанії або захоплювати нові сегменти і ніші, вами має бути створена стратегічна основа, а ну, точніше стратегія просування бренду.

Ефективна стратегія поступово просуває товар до наміченої мети, координуючи тактичні заходи та визначаючи концепцію позиціонування бренду на ринку.

 

 

Розробка стратегії бренду в KOLORO − це:

 

План розвитку бренду на 3 роки

 

Детальне керівництво з просування бренду на рік

Формування чіткого образу бренду у свідомості потребитей

Зростання продажів

 

Зростання впізнаваності бренду

 

 

          Вартість розробки:                                   Термін:  

заказать разработку нейминга - иконка

                                      

                 40 500 грн.                        21 робочих днів

 

 

Від чого залежить вартість розробки стартегії та просування бренду?

 

1. Від термінів розробки. Якщо розробити стратегію потрібно у стислі терміни, вартість буде вищою.

2. Розміру бренду і цілей компанії - чим вони вищі, тим вище ціна створення стратегії просування.

3. Конкуренції на ринку, на якому працює бренд. Чим вища конкуренція, тим вища вартість.

 

Стратегия бренда - фото 1

 

Етапи розробки стратегії просування бренду

 

Впізнаваність торгової марки, цілісне сприйняття, емоції та враження, закладені в продукті (послузі), бачення продукту в перспективі – це всі функції бренд-стратегії. Програма розвитку продукту зберігає цілісну концепцію товару, ділиться зі споживачами потрібними емоціями.

 

Створення бренд-стратегії складається з:

 

1. Визначення цільової групи майбутнього бренду, концепції позиціонування бренду. Ми проводимо ретельний аналіз цільового сегменту, з виокремленням в групи, з якими доведеться контактувати товару.

2. Розробка індивідуальних повідомлень (емоційних послань)  – базова комунікаційна стратегія.

3. Розробка доказів повідомлення для кожної групи цільової аудиторії.

4. Визначення набору вражень – думку, яку необхідно сформувати в підсвідомості кожної групи цільової аудиторії.

5. Формулювання бренд-амбіцій для майбутнього бренду.

 

Що таке стратегія бренду?

 

Стратегія бренду − це комплексна програма розвитку ідентичності продукту і збільшення його активів. Вона визначає основну цільову аудиторію продукту, закладає основну ідею бренду та атрибути його подачі, емоційні та фізичні характеристики, візуальний образ, стратегію ціноутворення, канали збуту і комунікації для просування товару.

 

Вона зумовлює його майбутнє – чим стане продукт, хто буде його споживачем, в якому напрямку бренд буде розвиватися.

 

Стратегия бренда - фото 1

 

Елементи стратегії бренду

 

Розробка і просування бренду – це два ключі його стратегії, яка включає в себе безліч окремих елементів і процесів.

 

1. Опис цільової аудиторії – це складання портрету споживача (демографічні характеристики, культура і цінності, інтереси і життєві пріоритети споживача), опис кривої споживчих цінностей і моделі поведінки споживача.

2. Аналіз конкурентних товарів.

3. Брендинг (створення та просування бренду) – вибір ідеї позиціонування, цінностей продукту, розробка назви (неймінг), дизайн бренду (фірмовий стиль, дизайн логотипу, концепт упаковки і етикетки, створення брендбуку), адаптація дизайну під рекламні носії.

4. Продуктова стратегія – виділення ключових особливостей продукту, формування асортиментної політики та політики розширення асортименту, вибір індивідуальної і групової упаковки, мерчендайзинг.

5. Стратегія ціноутворення – політика встановлення ціни на продукт.

6. Стратегія продажів – вибір каналів збуту продукції.

7. Стратегія розвитку продукту – визначення оптимальних методів популяризації товару та комунікацій з споживачем.

 

Стратегия бренда - фото 2

 

Для чого бренду потрібна стратегія просування?

 

Розробка програми розвитку продукту на ринку дає наступні можливості:

  • визначити недоліки та проблеми поточного стану бізнесу;

  • визначити головні потреби цільової аудиторії і створити нову потребу, на основі вашого товару;

  • скоригувати чи створити новий напрямок розвитку торгової марки;

  • підкреслити важливі конкурентні переваги компанії і виділити серед конкурентних-фірм;

  • створити образ бренду, потрібне враження про нього, продемонструвати його основну ідею і зробити бренд популярним;

  • зміцнити позиції на ринку і рівень довіри споживача, створити міцний зв'язок з аудиторією і залучити нових споживачів;

  • підвищити вартість матеріальних і нематеріальних активів компанії.

 

Основа успіху торгової марки  – це серце стратегії, головна ідея, основний принцип, перевага продукту і причина покупки, яка вигідно відрізняє новий продукт від конкурентів. Надзвичайно важливо наслідувати обрану стратегію до кінця – керувати товаром. Це дає великі шанси закріпитись у свідомості споживача на довгостроковий період і стати легендарним брендом.

 

Брендингове агентство KOLORO подбає про вашу торгову марку і розробить успішну стратегію розвитку бренду-лідера на своєму ринку!

 

Контактна інформація:

 

+38 (044) 223 51 20

info@koloro.ua


 

comments powered by HyperComments

Присоединяйся к нам в соцсетях

ßíäåêñ.Ìåòðèêà

Запрос на бесплатную консультацию

Отправив запрос, вы получаете:

  • Письмо или звонок от нашего менеджера
  • Оценку стоимости проекта
  • Личную встречу, при необходимости
  • Конфедициальность гарантирована!

Заказать обратный звонок

Ваше имя Ваш номер телефона Удобное время звонка
action="https://api.unisender.com/ru/subscribe?hash=5qxekwn84noxrtxahttk366ammzq79y4do97317e" name="subscribtion_form" onsubmit="return us_.onSubmit(this);" us_mode="embed">

присоеденяйтесь к подписчикам:

присоеденяйтесь к подписчикам:

Спасибо!
Получайте дайджест
практических советов
от опытных специалистов
маркетинга и брендинга!