Яндекс.Метрика

Розробка неймінгу для лінійки товарів


Лінійка найменувань — це ряд товарів із загальної товарної лінійки компанії, об'єднаний спільною концепцією, функціоналом, споживчою аудиторією або схожою ціновою категорією. Розширена лінійка найменувань потрібна компанії, яка бажає разом зі збільшенням асортименту збільшити й прибуток. Ще більше вона потрібна покупцям, які хочуть мати можливість вибирати. Для того щоб клієнт не обирав між вами та конкурентом, необхідно запропонувати йому не один товар, а декілька. Потрібно розробити лінійку найменувань. І не має значення, чи потрібен шоколад з трохи більшою кількістю молока, ніж у того, який ви вже продаєте. Продукт потрібно посилювати пропозицією більшого, ніж потрібно споживачеві. Бренди вмирають, якщо відмовляються від диференціації. Як же надати товару індивідуальності, зберігши причетність до основної лінійки? Так само, як роблять батьки на початку шляху своєї дитини — дати йому ім'я.

 

Провідне брендингове агентство України KOLORO допоможе вам розробити лінійку найменувань. Ми не зробимо за вас різні товари, але ми можемо зробити ваші товари різними.

 

Що ви отримаєте, якщо довірете нам розробити лінійку найменувань:

 

Привабливу назву

Більше 1000 варіантів

Візуалізація логотипу

Гарантія унікальності

Консалтинг по регістрації

 

 

Вартість розробки:

30 800 грн.

 

Термін:

14 рабочих днів

 

Линейка наименований

 

Назва лінійки товарів: що впливає на вартість

 

  1. Чи буде назва лінійки товарів реєструватися разом з назвою бренду, або без нього. Реєстрація з назвою бренду буде куди простіше.
     
  2. Загальна кількість найменувань. Чим більше їх в замовленні, тим дешевше буде замовити неймінг лінійки товарів.

 

Розробити назву лінійки товарів: етапи

 

Наші фахівці розроблять назву лінійки товарів в кілька етапів.

 

  1. Аналіз ринку, дослідження споживачів і конкурентів.
     

На даному етапі наші експерти проведуть комплексний аналіз ринку, детально вивчивши його структуру та поточні тенденції. Вони проаналізують цільову аудиторію, щоб скласти портрет споживача. Маркетологи детально вивчать конкурентів, виявивши їх сильні та слабкі сторони.
 

Приклад: Дослідження ринку засобів дитячої гігієни.
 

  1. Внутрішній аудит бренду і компанії.
     

Фахівці компанії детально вивчать всі плюси та мінуси бренду, складуть його характеристику, створивши підстави для розробки назви.
 

  1. Генерація назв.
     

Керуючись наявними даними, ми придумаємо більше тисячі назв. Це повністю творчий етап. Цим займається команда наших копірайтерів і маркетологів.
 

Приклад: Розробка назви для парасолькового бренду «Яко».
 

  1. Відбір 15 найкращих варіантів на вибір і створення супровідних текстів для них.
     
  2. Візуалізація лінійки найменувань в природному середовищі.
     

Моделюємо зображення товару, накладаємо на нього текстуру та поміщаємо його в природне середовище (на полицю в магазині, стіл з іншими продуктами і под.).
 

  1. Опитування цільової аудиторії.
     

Ми створимо фокус-групу з людей, що представляють цільову аудиторію. За підсумками опитування ми складемо рейтинг найпривабливіших назв.
 

  1. Вибір фінального варіанту.
     

З усіх представлених варіантів ви обираєте назви лінійки товарів, які вам сподобалась.

 

 

З цією послугою також замовляють:
 

Як створити назву лінійки товарів
 

  1. Назва — це обіцянка чогось нового. Будь-то, приємно пахнуть духи, планшет останнього покоління або дитяча іграшка. Він має розповідати споживачеві не просто  про товар, а коротко описувати відчуття, які він відчуває. Розробити назву лінійки найменувань нелегко, але є багато перевірених способів, якими можна скористатися.
     
  2. Найчастіше назви представляють собою опис характеристик товарів. Наприклад, представлена ​​на фото нижче, лінійка сирів компанії Глобино (чий бренд розроблявся KOLORO). Назва лінійки товарів — просто назви сортів сиру.


     
  3. Назва лінійки товарів іноді являє собою поєднання характеристик і креативу. Наприклад, назви помад Yves Rocher (Червона Ягода, Рожева Камелія, Бузкова Гвоздика і т.д.) описують її кольору, але роблять це в яскравому і запам'ятовується ключі.
     
  4. Часто компанія хоче повідомити про географічне походження товару. Наприклад, у торгової марки «Алан» є краківська, одеська, тірольська, італійська, московська та інші ковбаси, які називаються на честь міста або країни.
     
  5. Багато компаній використовують асоціативні назви. Їх завдання — викликати у споживачів певні емоції і настрій. Наприклад, представлена ​​на фото лінійка найменувань горілки «Крижаний Родник», розробити назву і бренд яких теж було довірено KOLORO. «Свіжість річок», «Чистоти роси», «Дихання гір» — типові назви-асоціації.



     
  6. Існує ще багато способів розробити назву нової лінійки: комбінований, алітераційний, за допомогою назв-імен, зменшувально-пестливих назв, оксюморонові, метонімії і т.д.
     

Щоб створити лінійку найменувань і розробити назву для неї, потрібно враховувати багато факторів. Замовити неймінг лінійки товарів ви можете в брендинговому агентстві KOLORO.



 

Чому замовити лінійку найменувань у нас — відмінна ідея?
 

  1. У KOLORO більше шести років успішного досвіду в розробці назв, бренд-дизайні і проведенні досліджень.
  2. Доручивши нам розробити лінійку найменувань, ви отримаєте тисячі ідей від кращих маркетологів країни, які створять найпривабливіше для споживачів назву.
  3. Ми представимо вам, як назва буде виглядати в реальному житті (включаючи приблизну візуалізацію логотипу на упаковці).
  4. Надамо послуги консалтингу по реєстрації торгової марки.
  5. Вибравши нас, ви можете бути впевнені, що назва нової лінійки буде унікальним і вільним для реєстрації.
     

Шлях до успіху починається з першого кроку. Ви можете це зробити разом з KOLORO!

 


Контактная информация:

+38(044)223 51 20

info@koloro.ua

comments powered by HyperComments

Присоединяйся к нам в соцсетях

ßíäåêñ.Ìåòðèêà

Запрос на бесплатную консультацию

Отправив запрос, вы получаете:

  • Письмо или звонок от нашего менеджера
  • Оценку стоимости проекта
  • Личную встречу, при необходимости
  • Конфедициальность гарантирована!

Заказать обратный звонок

Ваше имя Ваш номер телефона Удобное время звонка
action="https://api.unisender.com/ru/subscribe?hash=5qxekwn84noxrtxahttk366ammzq79y4do97317e" name="subscribtion_form" onsubmit="return us_.onSubmit(this);" us_mode="embed">

присоеденяйтесь к подписчикам:

присоеденяйтесь к подписчикам:

Спасибо!
Получайте дайджест
практических советов
от опытных специалистов
маркетинга и брендинга!