Яндекс.Метрика

Розробка технічного завдання

 

Написание ТЗ, создание технического задания, техническое задание, ТЗ, разработка технического задания, техническое задание на выполнение работ, структура технического задания, форма технического задания, техническое задание на разработку сайта, техническое заданиеЗамовлення розробки фірмового стилю, дизайну упаковки, логотипу або сайту завжди супроводжується складанням та оформленням відповідної документації – договору, брифу і технічного завдання (ТЗ). Створення ТЗ – це перший етап спільної роботи замовника і виконавця.

 

Один з найпоширеніших способів зниження витрат і скорочення бюджету проекту – самостійне написання ТЗ (технічного завдання).

Проте, без певного досвіду, досить складно скласти грамотне ТЗ, яке буде зрозумілим і виконавцю, і замовнику.

 

В технічному завданні необхідно точно і чітко описати вимоги до об'єкту робіт, встановити технічні параметри, призначення об'єкту, підготувати склад потрібної проектної документації, визначити строки і порядок виконання робіт.

Перш ніж розпочати розробку технічного завдання, необхідно провести дослідження, попередні розрахунки, зібрати вихідну інформацію.

Створення ТЗ – це складний процес, який краще доручити професіоналам, крім того у вашого «королівського бренду» є важливіші і пріоритетніші завдання, ніж написання технічного завдання.

 

Замовити розробку технічного завдання:

 

 

Дзвоніть нашим менеджерам:

099-618-87-50

   

 Пишіть нам:

  info@koloro.ua

     

 

Технічне завдання це

 

Технічне завдання – це основний документ всього проекту і опис взаємовідносин між замовником і виконавцем, який дозволяє чітко визначити порядок робіт, обов'язки сторін та терміни виконання проекту.

Від того, наскільки правильно, точно і чітко складене технічне завдання для виконавця, залежатимуть терміни виконання і успіх проекту в цілому.

 

Техническое задание, создание технического задания, техническое задание, ТЗ, разработка технического задания, техническое задание на выполнение работ, структура технического задания, форма технического задания, техническое задание на разработку сайта, техническое задание

 

Види ТЗ (технічного завдання)

 

Технічне завдання – перший крок на шляху до реалізації будь-якого проекту. Можна виділити безліч видів технічного завдання на виконання робіт:

- технічне завдання на розробку сайту;

- технічне завдання на розробку логотипу;

- технічне завдання на розробку програми;

- технічне завдання на розробку фірмового стилю;

- технічне завдання на розробку дизайну;

- технічне завдання на розробку назви компанії;

- технічне завдання на просування сайту і под.

 

Незалежно від того, кого Ви обрали на роль виконавця проекту – фрілансера або брендингове агентство, до початку роботи над проектом, необхідно проаналізувати і обробити великі обсяги різної інформації. Вивчити дані щодо цілей і завдань проекту, стратегічних і поточних цілей компанії, вимог до об'єкту робіт, побажань замовника, термінів здачі готового проекту та очікуваних результатів. Далі необхідно зібрати цю інформацію, структурувати дані і надати виконавцю у формі технічного завдання.

 

Создание ТЗ, создание технического задания, техническое задание, ТЗ, разработка технического задания, техническое задание на выполнение работ, структура технического задания, форма технического задания, техническое задание на разработку сайта, техническое задание

 

Зазвичай, розробка ТЗ – це завдання керівника проекту. Ніхто, крім замовника, не опише найкращим чином ідеї, принципи роботи, мету проекту і діяльність компанії. Даний опис по можливості має бути максимально зрозумілим і подаватися у формі загальної розповіді про компанії, її бренд.

 

Структура технічного завдання

 

Структура технічного завдання (форма технічного завдання) виглядає наступним чином:

 

1. Цілі проекту.

У ТЗ необхідно вказати яких цілей хоче досягти компанія, використовуючи результати завершеного проекту. Такими цілями, наприклад, можуть бути: випуск нового товару, проведення ребрендингу компанії або торгової марки, проведення рекламної кампанії і под.

 

2. Опис компанії замовника:

- сфера діяльності і масштаби компанії, її місія та позиції на ринку;

- опис портфелю брендів компанії – з якими торговими марками працює фірма;

- список головних компаній-конкурентів;

- перелік основних конкурентних переваг компанії та УТП (унікальна торгова пропозиція).

 

3. Опис ситуації та останніх тенденцій ринку, для якого розробляється бренд:

- ціновий сегмент продукту або послуги компанії;

- портрет споживача (вік, стать, географічні дані, соціальний рівень цільової аудиторії);

- тактичні і стратегічні маркетингові цілі компанії (на період від 1 до 3 років);

- модель поведінки споживача і опис ситуацій, за яких споживач здійснює покупку;

- опис основних характеристик існуючого бренду, його концепції позиціонування, слогану, маркетингових комунікацій, необхідне в разі проведення ребрендингу.

 

4. Референси:

- перелік прикладів аналогічних робіт, які подобаються замовнику в контексті даного проекту.

 

5. Вимоги.

У даному розділі необхідно прописати всі технічні та функціональні вимоги до проекту. А також вимоги та побажання замовника до графіки, тексту, колірній гамі, до стилю, шрифтів, фірмовому персонажу та ін.

 

6. Перелік матеріалів, які необхідно використовувати в проекті.

Крім вимог та рекомендацій, до проекту необхідно також додати ескізи для виконавця, текстові та графічні матеріали, які розкриють ваше бачення проекту і допоможуть виконавцю в отриманні потрібних результатів.

 

7. Строки виконання робіт за проектом і гонорар виконавця.

 

Составление ТЗ, создание технического задания, техническое задание, ТЗ, разработка технического задания, техническое задание на выполнение работ, структура технического задания, форма технического задания, техническое задание на разработку сайта, техническое задание

 

Складання ТЗ на реалізацію проекту дозволяє організувати Вашу роботу і роботу вашого виконавця. Технічне завдання дає можливість розділити проект на окремі процеси та етапи, проконтролювати виконання кожного з них. Визначивши цілі проекту, завдання та очікувані результати у технічному завданні ви спрощуєте процес розуміння виконавцем проекту і підвищуєте ефективність процесу виконання проекту.

 

Брендингове агентство KOLORO пропонує послугу «Розробка ТЗ (технічного завдання)» для всіх видів проектів: технічне завдання на розробку сайту, на розробку логотипу, розробку програми, фірмового стилю, дизайну, на розробку порталу, на просування сайту та ін.

А також наше брендингове агентство допоможе Вам створити унікальну торгову пропозицію (УТП) проекту, допоможе зі створенням персонажу компанії, логотипу, фірмового стилю, дизайну реклами! Ваш «королівський бренд» завжди має бути на висоті!

 

comments powered by HyperComments

Присоединяйся к нам в соцсетях

ßíäåêñ.Ìåòðèêà

Запрос на бесплатную консультацию

Отправив запрос, вы получаете:

  • Письмо или звонок от нашего менеджера
  • Оценку стоимости проекта
  • Личную встречу, при необходимости
  • Конфедициальность гарантирована!

Заказать обратный звонок

Ваше имя Ваш номер телефона Удобное время звонка
action="https://api.unisender.com/ru/subscribe?hash=5qxekwn84noxrtxahttk366ammzq79y4do97317e" name="subscribtion_form" onsubmit="return us_.onSubmit(this);" us_mode="embed">

присоеденяйтесь к подписчикам:

присоеденяйтесь к подписчикам:

Спасибо!
Получайте дайджест
практических советов
от опытных специалистов
маркетинга и брендинга!