Яндекс.Метрика

Розробка шрифтів (шрифти для логотипу)

 

Уникальный шрифт, шрифты для логотипов, фирменный шрифт, уникальный шрифт, разработка логотипа, дизайн логотипов, подбор шрифта для логотипа, сайт шрифты лого, выбор шрифта для логотипа, шрифты для сайта, использование шрифтов в логотипе, шрифты для лого, разработкаУнікальні лінії та стиль написання – це головні властивості, якими повинен володіти шрифт для логотипу. Саме ці властивості виступають в якості індикатора, згідно якого споживач легко розпізнає бренд, ідентифікує його з-поміж конкурентів.
А що це у вас таке фіолетове на зеленому - це ваша реклама? Вона, безумовно, приваблива, але абсолютно незрозуміла і її важко прочитати через неправильно обраний шрифт. Жодна компанія не може допустити виникнення такої ситуації, бо вона негативно позначиться на її іміджі,  і доведеться витратити на рекламу  немалі кошти.
Багато компаній в якості логотипу використовують написання назви фірми індивідуальним фірмовим шрифтом.
Більшість безкоштовних шрифтів, представлених в Інтернеті, вже використовуються іншими компаніями. Отримати шрифт, який буде ідентифікувати саме ваш бренд або компанію, можливо тільки, якщо ви розробите власний фірмовий шрифт.
Тому великі компанії і невеликі фірми, які займаються створенням і просуванням свого бренду, приділяють багато уваги розробці власного унікального шрифту.

 

Розробка унікального шрифту від агентства KOLORO:

 

     Вартість розробки:                                   Термін:       заказать разработку нейминга - иконка

   від 40 000 грн.                від 14 робочих днів

 

 

 

Шрифти для логотипів

 

Що таке шрифт для логотипу або фірмовий шрифт? У загальному розумінні, шрифт – це набір символів і знаків певного шрифту і розміру, складові графічного малюнку, стилістичну і композиційну систему. Шрифт - це невід'ємний і  найпомітніший елемент фірмового стилю компанії. Корпоративний шрифт – це дух, стиль і індивідуальність вашої організації.
Підбір шрифту, його лінії відіграють дуже важливу роль у розробці назви бренду (неймінгу) і створенні дизайну логотипу. Об'єднання назви бренду і лого володіє величезною силою запам'ятовування і впізнаваності з боку аудиторії.


Унікальний і красивий фірмовий шрифт для логотипу  підсилює ефект запам'ятовування! Крім того, ексклюзивний шрифт демонструє стабільність, надійність, успіх і статусність компанії, підкреслює її імідж, престиж і репутацію.
Дизайн логотипу та шрифт повинні бути не тільки оригінальними і відповідати загальному фірмовому стилю компанії, але і повинні легко читатися.


Використання занадто вигадливого, неправильного шрифту при створенні логотипу може призвести до спотворення назви компанії і викликати реакцію роздратування у споживача, який матиме труднощі з прочитанням. Якщо у вас простий і лаконічний логотип, його рекомендується доповнювати текстом назви бренду, якщо ж лого складний – поєднувати його з текстом не рекомендується.

 

Які шрифти для логотипів найвдаліші?

 

Психологи стверджують, що за допомогою правильно підібраного шрифту для лого можна передати емоції і настрій тексту.


За допомогою різних видів шрифтів можна передати різне емоційне повідомлення:
- шрифти без зарубок – не емоційні, передають практичність і надійність;
- шрифти з зарубками – більш «жіночні», легкі для читання і сприйняття;
- прямолінійні і незграбні шрифти – «холодні», емоційно стислі, передають жорсткі позиції і механічність дій;
- гарнітурні шрифти (округлі і з «хвостиками») – дружні і «людяні»;
- декоративні шрифти – підкреслюють яскравість і новизну, передають індивідуальність;
- шрифти рукописного стилю – найкраще передають дружність і підкреслюють бажання близьких (хороших) відносин зі споживачем.

 

Залежно від сфери застосування фірмові шрифти діляться на:

1. Шрифти для логотипів – шрифти, що використовуються при розробці дизайну логотипу компанії чи бренду;
2. Веб-шрифти - мають особливий спеціальний формат, оптимізований під веб-браузери, що використовуються в розробці дизайну сайту або лого для сайту;
3. Рекламні шрифти – незамінні при створенні рекламних текстів, поліграфічної продукції та POS-матеріалів компанії.

 

Разработка логотипа, шрифты для логотипов, фирменный шрифт, уникальный шрифт, разработка логотипа, дизайн логотипов, подбор шрифта для логотипа, сайт шрифты лого, выбор шрифта для логотипа, шрифты для сайта, использование шрифтов в логотипе, шрифты для лого, разработка

Шрифты лого, шрифты для логотипов, фирменный шрифт, уникальный шрифт, разработка логотипа, дизайн логотипов, подбор шрифта для логотипа, сайт шрифты лого, выбор шрифта для логотипа, шрифты для сайта, использование шрифтов в логотипе, шрифты для лого, разработка

 

Яким має бути шрифт для логотипу?

 

Щоб правильно підібрати шрифт, який ідеально поєднувався б з ілюстраціями в логотипі, необхідно відкинути функціональні властивості шрифту і поглянути на нього як на зображення. Необхідно проаналізувати стиль, форму букв і накреслення шрифту, наприклад, якщо картинка в логотипі складається з прямих вертикальних або горизонтальних ліній, то і шрифт повинен бути прямолінійним.
Оптимальним розміром шрифту вважається шрифт від 8 до 18 пунктів. В залежності від типу шрифту, головне правило при підборі розміру – це легкість читання тексту.
Не рекомендується використання шрифтів із зарубками і застосування в шрифтах елементів, які зникають при зменшенні розміру шрифту та/або фонового зображення.
Колір шрифту. Чим більший контраст між фоном і самі шрифтом, тим простіше його прочитати.
Не варто забувати про вирівнювання тексту. Найлегше читається і  сприймається текст з вирівнюванням по центру або по лівому краю.
Не рекомендується зловживати засобами виділення шрифтів і прописними буквами - це розсіює увагу.
Фірмовий шрифт і кольори компанії не повинні часто змінюватися – застосування однакового стилю в вашій рекламі, може споживачам простіше асоціювати її з вашим брендом.

 

Переваги власного фірмового шрифту

 

Застосування нестандартних, оригінальних шрифтів має свої плюси і приносить компанії чимало переваг:
- залучення уваги за рахунок неординарного і нестандартного зовнішнього вигляду;
- підвищує рівень запам'ятовування і впізнаваності компанії;
- створення єдиного стилю компанії, об'єднання всіх рекламних інструментів;
- підтримання позитивного іміджу компанії, репутації і статусу;
- підкреслює креативний і оригінальний підхід компанії до своєї місії і своєї справи.


Уникальные шрифты, шрифты для логотипов, фирменный шрифт, уникальный шрифт, разработка логотипа, дизайн логотипов, подбор шрифта для логотипа, сайт шрифты лого, выбор шрифта для логотипа, шрифты для сайта, использование шрифтов в логотипе, шрифты для лого, разработка

 

Розробка шрифтів потребує професійного і творчого підходу, в процесі створення необхідно використовувати знання в області психології, стилістики, дизайні і маркетингу.
Брендингове агентство KOLORO пропонує наступні послуги:
1. Розробка унікального ексклюзивного шрифту для логотипу;
2. Розробка комплексу шрифтів (шрифтові набори);
3. Розширення набору знаків вашого корпоративного шрифту;
4. Розробка шрифтів з високим ступенем читабельності при низькій роздільній здатності;
5. Доповнення фірмових шрифтів будь-якими символами – фірмовими знаками, підписами, логотипами та ін, а також комплексна розробка фірмового стилю компанії.
Ми професіонали своєї справи. У нас великий досвід роботи, накопичений при створенні брендів-лідерів ринку, тому ми можемо гарантувати результат, який буде відповідати вашим очікуванням.

 

comments powered by HyperComments

Присоединяйся к нам в соцсетях

ßíäåêñ.Ìåòðèêà

Запрос на бесплатную консультацию

Отправив запрос, вы получаете:

  • Письмо или звонок от нашего менеджера
  • Оценку стоимости проекта
  • Личную встречу, при необходимости
  • Конфедициальность гарантирована!

Заказать обратный звонок

Ваше имя Ваш номер телефона Удобное время звонка
action="https://api.unisender.com/ru/subscribe?hash=5qxekwn84noxrtxahttk366ammzq79y4do97317e" name="subscribtion_form" onsubmit="return us_.onSubmit(this);" us_mode="embed">

присоеденяйтесь к подписчикам:

присоеденяйтесь к подписчикам:

Спасибо!
Получайте дайджест
практических советов
от опытных специалистов
маркетинга и брендинга!