Яндекс.Метрика

Розробка маркетингової стратегії

 

 

Стратегия бренда, разработка маркетинговой стратегии, маркетинговая стратегия, маркетинговый план, стратегия маркетинга, управление маркетингом, разработка маркетингового плана, стартапы, SWOT-анализ, изучение целевой аудитории, анализ конкурентов, стоимостьКожна компанія повинна чітко знати, які завдання перед нею стоять, яких цілей їй необхідно досягти і які заходи потрібно для цього зробити. В даному випадку «заходи» − це стратегія просування бренду і компанії, іншими словами − маркетингова стратегія.

 

Для досягнення максимальних результатів з просування товарів і утвердження позицій на ринку, необхідно скласти детальний план компанії з використання наявних ресурсів та залучення додаткових ресурсів, а точніше маркетинговий план (стратегію).

 

Розробка маркетингової стратегії дозволяє компанії швидко реагувати на мінливі тенденції ринку. Також дозволяє знайти свій оптимальний стиль роботи, який враховуватиме цілі і можливості компанії. Завдяки плануванню і готовій стратегії просування, ви ніколи не загубитесь і діятимете ефективніше.

 

Згадайте, навіть, у царські часи правителі складали стратегічні плани закупівель зерна, кошториси на утримання армії, календарі важливих заходів. З того часу практично нічого не змінилося. Якщо ваш бренд не керуватиме мудро своїми справами і не слідуватиме стратегії − «царську корону» отримає хтось інший.

 

Розробити маркетингову стратегію:

 

 

Дзвоніть нашим менеджерам:

099-618-87-50

   

 Пишіть нам:

   info@koloro.ua

     

 

Маркетингова стратегія

 

Маркетингова стратегія − це формування цілей і завдань, які ставить перед собою компанія, визначення способів і засобів їх досягнення. Це інструмент, що дозволяє випередити конкурентів на кілька кроків!

Стратегія маркетингу є складовою загальної стратегії компанії, тому їх цілі повинні бути взаємопов'язаними. В основі маркетингової стратегії лежать головні складові комплексу маркетингу «4Р»: продукт, ціна, місце і просування. В даному випадку: товарна стратегія, цінова стратегія, стратегія збуту і комунікативна стратегія. Розробляючи маркетинговий план, треба вибрати стратегію для кожного з цих напрямків.

 

Навіщо потрібна маркетингова стратегія

 

Стратегія маркетингу необхідна компанії для того, щоб вибрати напрямок, в якому вона розвиватиметься. Крім того, вона допомагає віднайти можливості та перспективи розвитку компанії та її продуктів, визначити точки зростання. Маркетингова стратегія – це план, короткостроковий або довгостроковий, який допомагає компанії досягти поставлених цілей, вирішити пріоритетні завдання і досягти успіху на ринку.

Стратегія маркетингу структурує і впорядковує діяльність служби маркетингу, служби продажів і компанії в цілому.

 

Ефективна маркетингова стратегія може принести компанії наступні результати:

 

1. Зміцнення ринкових позицій компанії.

2. Зростання частки ринку і збільшення рівня продажів.

3. Завоювання нових сегментів ринку, зростання кількості лояльних споживачів.

4. Вихід на нові ринки і розширення географічних меж продажів.

5. Успішне виведення на ринок нових товарів і послуг.

 

Маркетинговая стратегия, разработка маркетинговой стратегии, маркетинговая стратегия, маркетинговый план, стратегия маркетинга, управление маркетингом, разработка маркетингового плана, стартапы, SWOT-анализ, изучение целевой аудитории, анализ конкурентов, стоимость

 

Кому необхідна маркетингова стратегія

 

- компаніям, які тільки почали свій бізнес або збираються відкритись (для стартапів);

- фірмам, які хочуть покращити свої позиції на ринку, вийти на нові сегменти і збільшити масштабність бізнесу;

- підприємствам, у яких спостерігається спад діяльності та обсягів продажів.

 

Розробка маркетингової стратегії

 

Основні етапи розробки маркетингової стратегії:

 

1. Визначення напрямку розвитку компанії і постановка стратегічних цілей.

2. Аналіз поточного стану компанії, аналіз внутрішньої інформації та звітності.

3. Проведення SWOT-аналізу.

4. Маркетингові дослідження ринку, визначення ролі й позицій компанії на ринку.

5. Вивчення конкурентних компаній і їх активності.

6. Проведення маркетингових досліджень з метою скласти портрет споживача.

7. Вибір стратегії розвитку фірми.

8. Опис принципів стратегії маркетингу на основі концепції «4Р».

9. Визначення портфеля проектів, реалізація яких необхідна для впровадження маркетингової стратегії:

- брендинг;

- асортиментна і цінова політика;

- збутова політика;

- рекламна стратегія;

- аналітика ринку і бренд-аналітика;

10. Планування заходів щодо реалізації стратегії маркетингу.

11. Супровід та моніторинг виконання маркетингової стратегії (аудит та внесення коригувань). Економічна оцінка проміжних і кінцевих результатів діяльності компанії.

 

Разработка маркетингового плана, разработка маркетинговой стратегии, маркетинговая стратегия, маркетинговый план, стратегия маркетинга, управление маркетингом, разработка маркетингового плана, стартапы, SWOT-анализ, изучение целевой аудитории, анализ конкурентов, стоимость

 

Види маркетингових стратегій

 

В залежності від того, які завдання повинна вирішити маркетингова стратегія можна виділити:

- стратегію розширення ринку збуту;

- завоювання нових сегментів ринку, нових ринкових ніш;

- маркетингову стратегію підтримання рівня стабільності компанії.

 

За термінами реалізації стратегії маркетингу поділяються на:

- короткострокові (до 1 року);

- середньострокові (від 2 до 5 років);

- довгострокові (на 5-7 років).

 

Терміни розробки маркетингової стратегії

 

Тривалість процесу розробки маркетингової стратегії залежить безпосередньо від компанії, для якої вона розробляється й її потенціалу. В середньому, ефективна маркетингова стратегія розробляється за 1-6 тижнів.

 

Продвижение бренда, разработка маркетинговой стратегии, маркетинговая стратегия, маркетинговый план, стратегия маркетинга, управление маркетингом, разработка маркетингового плана, стартапы, SWOT-анализ, изучение целевой аудитории, анализ конкурентов, стоимость

 

 

Брендингове агентство KOLORO надає послуги з комплексного аналізу ринку, аналізу конкурентів, вивчення цільової аудиторії. Ми допоможемо Вам зібрати необхідну інформацію, вибрати стратегію маркетингу і розробити детальний маркетинговий план, розробити концепцію позиціонування і рекламну кампанію  для досягнення маркетингових цілей вашої компанії, максимально швидко і ефективно! Побудуйте свою стратегію завоювання «царської корони» у світі брендів!

 

comments powered by HyperComments

Присоединяйся к нам в соцсетях

ßíäåêñ.Ìåòðèêà

Запрос на бесплатную консультацию

Отправив запрос, вы получаете:

  • Письмо или звонок от нашего менеджера
  • Оценку стоимости проекта
  • Личную встречу, при необходимости
  • Конфедициальность гарантирована!

Заказать обратный звонок

Ваше имя Ваш номер телефона Удобное время звонка
action="https://api.unisender.com/ru/subscribe?hash=5qxekwn84noxrtxahttk366ammzq79y4do97317e" name="subscribtion_form" onsubmit="return us_.onSubmit(this);" us_mode="embed">

присоеденяйтесь к подписчикам:

присоеденяйтесь к подписчикам:

Спасибо!
Получайте дайджест
практических советов
от опытных специалистов
маркетинга и брендинга!