Яндекс.Метрика

Розробка дизайну упаковки та етикетки для лінійки

 

Дизайн упаковки (бренд-дизайн пакування) – це обличчя компанії, перше, з чим зустрічається споживач. Дизайн повинен привертати увагу і змушувати зробити вибір на користь конкретного товару. В середньому людині потрібно до 10 секунд, щоб оцінити товар та вирішити купувати його чи ні. У дизайні етикетки лінійки товарів повинен дотримуватися баланс між відмінностями та подібністю. Важливо підкреслити індивідуальність кожної варіації продукту і не втратити при цьому загальної концепції лінійки. Зробити дизайн упаковки одночасно креативним і доречним – головне завдання дизайнерів та маркетологів.

Лінійка зазвичай складається принаймні з 3-ох позицій продукції. Проте це не межа,  може налічуватись 10, 15 або 20 різновидів товару. Зазвичай, продукція відрізняється за смаком, кольором або запахом. Чим більше варіацій продукції існує – тим краще для продажу. Це дозволяє зайняти більше місця на полицях. Таким чином, продукція частіше миготить перед очима споживачів. Кожен новий смак – можливість відрізнятися, підвищувати продажі, а разом з ними і прибуток.

 

Розробка дизайну упаковки й етикетки для лінійки продукції в KOLORO це:

 

 

Дизайн упаковки и этикетки для линейки - иконка печать

Спеціально підібрана технологія друку

Создание зонтиного бренда - иконка

Підвищення продажів і прибутку

Дизайн упаковки и этикетки для линейки - иконка визуализация на упаковке

Візуалізація результату на упаковці

Упаковка, яка надихає

 

 

 

Вартість розробки:

94 500 грн.

   

 Терміни виконання:

   19 робочих днів

     

 

Дизайн упаковки лінійки – на вартість впливає:

 

  • розмір етикетки – вартість на маленькі етикетки нижче, ніж вартість на великі;

  • вибраний тип – вартість дизайну етикетки нижча, ніж дизайн упаковки;

  • обрана технологія друку і матеріали, з яких буде виконана упаковка.

 

дизайн упаковки тары для линейки пива

 

Розробка дизайну упаковки й етикетки лінійки: етапи

 

1. Аналіз ринку, дослідження конкурентів і самого продукту. Складання портрета споживача. Будь-яка упаковка робиться не заради творчого процесу, а для підвищення продажів. Вона – частина маркетингу, хоча більшість споживачів не сприймають упаковку як рекламу. Дослідження допомагає виявити потреби споживача. Також аналізується продукт, його переваги та недоліки. Дизайнери і маркетологи шукають, яка презентація лінійки товарів буде найбільш вдалою.

 

2. Визначення тенденцій. На цьому етапі ми співставляємо інформацію, яку отримали завдяки дослідженням і об'єднуємо її з останніми тенденціями в галузі. Модні кольори і відтінки, актуальні шрифти – все це маркетологи аналізують. Ми вибираємо підхід і стиль, який буде прийнятним для цільової аудиторії продукту. Також, ми орієнтуємося на лінійку продукції – дизайн повинен вигідно відрізняти кожен з продуктів і одночасно підкреслювати єднання, причетність до однієї серії.

 

3. Створення 5 концептів лінійки продукції. Кожен концепт включає в себе логотип, основний ідентифікуючий елемент, область під ідентифікацію найменування в лінійці, текстуру і фактуру упаковки. Також опрацьовується  зворотна сторона продукту. Кожна панель упаковки – можливість для комунікації, тому на задній частині упаковки ми розміщуємо інфографіку і спеціально розроблений підкріплювальний текст.
Перенесення затвердженої концепції на лінійку продукції. З п'яти концептів замовник вибирає найбільш прийнятний варіант. Можливий варіант комбінації двох концептів, або взяття за основу одного, з перенесенням на нього дрібних елементів дизайну другого.

 

4. Підготовка оригінал-макетів до друку. На цьому етапі відбувається адаптація обраного дизайну упаковки лінійки для виробництва.

 

5. Авторський нагляд за виготовленням першого тиражу. Брендингове агентство KOLORO піклується про своїх клієнтів і допомагає з першою партією друку упаковки, контролюючи весь процес.

 

Дизайн упаковки и этикетки линейки духов

дизайн косметичної упаковки для лінійки парфумів

 

Разом з цією послугою замовляють:

 

 

Дизайн упаковки для линейки чая

 

Лінійки розповсюджені в таких сферах:

  • алкоголь;

  • шоколадні вироби;

  • безалкогольні напої;

  • молочні продукти (йогурти, сири);

  • іграшки;

  • чай та кава;

  • косметика і парфумерія.


Розробити дизайн етикетки та упаковки для вашої лінійки продукції може KOLORO. За нашими плечима 7 років досвіду і робота з такими великими компаніями як Глобино, Добродія, Оболонь та Райффайзен Банк Аваль.

 

Дизайн упаковки косметики - пример

 

Розробити дизайн упаковки та етикетки: вимоги для лінійки

 

Дизайн завжди ґрунтується на потребах клієнтів і на цільовій аудиторії товару. Також дизайн упаковки – це вирішення нагальної проблеми людини. Тому іноді дизайн, це ще й інновації. Однак існують і загальні принципи, які допомагають розробити дизайн етикетки і упаковки для лінійки продукції.
 

  1. Упаковка повинна гармоніювати з продуктом. Це можливо завдяки використанню дружніх кольорів та їх поступових переходів.

  2. Максимальне спрощення. Під час розробки упаковки головне не перестаратися з різноманітними стилями, кількістю кольорів і шрифтів.

  3. Лінійка повинна бути гармонійною. Ілюстрації можуть сильно відрізнятися, однак їх стиль повинен бути однаковим для всієї серії.

  4. Використовувати кожен сантиметр. Цікаві факти про продукт можна розмістити на дні упаковки, а на звороті можна написати історію товару.

  5. Упаковка може бути грою, її можна використовувати двічі, також вона може бути подарунком – все це ми враховуємо при розробці дизайну упаковки.

  6. Врахувати особливості продукції. Найкращий колір для упаковки молока – синій, на упаковках цукерок часто переважають яскраві фарби і веселі персонажі. На це ми звертаємо увагу,розробляючи дизайн етикетки.

 

Замовити дизайн упаковки та етикетки для лінійки ваших товарів можна в КОЛОРО. Давайте розфарбуємо світ разом!

 

Дизайн упаковки шоколада - линейки

 

Замовити дизайн етикетки: особливості розробки

 

Найчастіше дизайн етикетки замовляють для бутильованої продукції, алкогольних та безалкогольних напоїв. Обмежитися етикеткою можуть виробники, продукція яких позиціонується як домашня, локальна або органічна. Вартість дизайну етикетки залежить від її площі і складності концепції. Також вартість дизайну етикетки залежить від того, скільки продуктів входить в лінійку, чи потрібно розробляти контретикетку або кольеретку (для пляшок). Через це вартість  дизайну упаковки буде вищою, скільки обсяг робіт значно ширше.

 

Розробка дизайну упаковки й етикетки для лінійки в KOLORO: що ви отримуєте?

 

Дизайн упаковки и этикетки - фактура этикетки

 

  1. Окремо для кожного продукту ми вибираємо технологію друку, яка підкреслить його переваги. Ми використовуємо різноманітні матеріали для отримання особливих фактур. Крім яскравого і стильного зовнішнього вигляду такі фактури володіють додатковим плюсом – вони приємні на дотик.

  2. Упаковка, що запам’ятовується  та виокремлює ваш продукт і розбурхує емоції у споживачів.

  3. Дизайн фірмової упаковки, який буде одночасно рекламою товару і амбасадором компанії-виробника.

  4. Яскравий і стильний вибір для оформлення товару, дизайн упаковки лінійки, який допоможе відбудуватися від конкурентів і знайти шлях до серця вашого споживача.

  5. Привабливу візуалізацію упаковки в природному середовищі. Ми розробимо кілька варіантів, серед яких візуалізація в оточенні – на полиці в супермаркеті або поруч з іншими продуктами. Приклад: розробка молочного парасолькового бренду Глобине.

 

Щоб створити дизайн упаковки, який буде надихати, зачаровувати і продавати одночасно – зверніться в KOLORO. Зробіть полиці супермаркетів яскравішими!

Контактна інформація:
+38 (044) 223 51 20
info@koloro.ua

 

comments powered by HyperComments

Присоединяйся к нам в соцсетях

ßíäåêñ.Ìåòðèêà

Запрос на бесплатную консультацию

Отправив запрос, вы получаете:

  • Письмо или звонок от нашего менеджера
  • Оценку стоимости проекта
  • Личную встречу, при необходимости
  • Конфедициальность гарантирована!

Заказать обратный звонок

Ваше имя Ваш номер телефона Удобное время звонка
action="https://api.unisender.com/ru/subscribe?hash=5qxekwn84noxrtxahttk366ammzq79y4do97317e" name="subscribtion_form" onsubmit="return us_.onSubmit(this);" us_mode="embed">

присоеденяйтесь к подписчикам:

присоеденяйтесь к подписчикам:

Спасибо!
Получайте дайджест
практических советов
от опытных специалистов
маркетинга и брендинга!