Яндекс.Метрика

Рітейл-брендинг

 

Рітейл-брендинг – це розробка бренду для торгово-роздрібної мережі. Це комплекс робіт зі створення графічних і вербальних компонентів бренду. Сучасні магазини − це не просто місця для придбання товару. Точки роздрібної торгівлі повинні створювати враження про бренд, відображати його сутність. Сильний бренд та унікальна дизайн-концепція – основні складові успішної роботи будь-якої мережі. Головна особливість рітейл-брендингу полягає в необхідності створення просторового середовища бренду разом з традиційними комунікаціями. Рітейл-брендинг − це, насамперед, дизайн інтер'єру, архітектурні рішення, оформлення офісів продажів і торгового залу, вітрин, вивісок і цінників. Проекти з рітейл-брендингу є синтезом дизайнерської думки, інженерних, архітектурних і технологічних розробок.

 

Створення рітейл-бренду в KOLORO це:

 

 

разработка ритейл-бренда - иконка

Унікальний фірмовий стиль

разработка ритейл-бренда - иконка

Правильне колірне рішення

разработка ритейл-бренда - иконка

Детальний план зонування

разработка ритейл-бренда - иконка

Правила викладення товарів

разработка ритейл-бренда - иконка

Інтер'єр, який розкриє бренд

 

 

Вартість розробки:

121 500 грн.

   

 Терміни виконання:

   18 робочих днів

     

 

Рітейл брендинг: ціна залежить від таких факторів

 

1. Розмір бренду, охоплення ринку, на якому працює торгово-роздрібна мережа. Чим більше частка компанії - тим вищою буде вартість рітейл-брендингу.

2. Кількість елементів-носіїв корпоративного стилю, які потрібно буде розробити. Чим більше фірмових елементів потрібно - тим вищою буде сума. До стандартного набору входять: интерерьер, екстер'єр, одяг, брендований транспорт, вивіски, цінники, пакунки та інша дрібна брендована атрибутика. Якщо потрібна розробка дизайну сайту, створити презентацію і т. п. − вартість буде вище.

3. Площа торгової точки і розміри фасаду. Чим більший розмір магазину − тим вища вартість рітейл брендингу.

4. Потреба в перенесенні концепції на інші формати. Найнижчу вартість має створення дизайну для кіоску (МАФ-а). Якщо реалізовану концепцію з кіоску потрібно перенести на острівець, мінімаркет, або брендувати супермаркет − вартість буде вища.

 

До вартості розробки бренду торгово-роздрібної мережі входить:

 

  • маркетингове дослідження і аудит компанії (внутрішній аудит компанії, SWOT-аналіз, аналіз конкурентів і бенчмаркінг, аналіз споживачів, формування маркетингових цілей);

  • розробка концепції позиціонування бренду;

  • розробка УТП (унікальної торгової пропозиції);

  • дизайн логотипу і фірмового стилю − 5 концептів на вибір;

  • дизайн інтер'єру − 5 концептів на вибір;

  • дизайн екстер'єру − 5 концептів на вибір;

  • створення рекламної комунікації;

  • створення брендбуку.

 

Розробка рітейл бренду: етапи

 

1. Маркетингове дослідження. Маркетологи вивчать цільову аудиторію, специфіку ринку, проведуть аналіз конкурентів, а також сформують маркетингові цілі. Приклад: Дослідження ринку безалкогольних напоїв.

2. Внутрішній аудит компанії. Ми проаналізуємо вашу компанію, щоб визначити її цінності, місію, філософію, сильні і слабкі сторони. Докладніше про це ви можете прочитати в нашій статті.

3. Створення 5 концептів дизайну логотипу і фірмового стилю. Ми розробимо для вашої торгової точки або мережі) унікальний і впізнаваний логотип фірмовий стиль (кольори, шрифти, текстури, тощо). Приклад: Розробка назви та фірмового стилю для мережі магазинів «М'ясний».

4. Дизайн інтер'єру та екстер'єру. Наші дизайнери розроблять на вибір 5 дизайн-концептів оформлення просторового середовища бренду (інтер'єр, екстер'єр). Приклад: Розробка інтер'єру та екстер'єру мережі магазинів «Салтівський М'ясокомбінат».

5. Розробка дизайну для різних відділів: прикасова зона, пекарня, м'ясний відділ, прилавки з сирами, кондитерський відділ, кафе всередині гіпермаркету і под.

6. Зонування торгового залу і планування руху потоку відвідувачів.

7. Розробка стандартів мерчандайзингу, дизайну вітрин і правил викладки товарів.

8. Створення дизайну для цінників, вивісок і под.

9.  Розробка дизайну для основних носіїв фірмового стилю.

 

Рітейл-брендинг це:

 

З англійської мови слово «Retail» перекладається як роздрібна торгівля, продаж товарів або надання послуг кінцевому споживачеві. Ритейл (retail) − це не лише торгова точка або магазин, це сукупність принципів, згідно з якими організується процес торгівлі та взаємодії з покупцем.

 

Основні поняття рітейл-брендингу:

 

  • рітейлер – точка продажу або підприємство торгівлі в роздріб (наприклад, банк, ресторан, аптека, маркет, автосалон і под.);

  • мережевий рітейл – мережа одноформатних торгових точок, які об'єднані єдиною системою логістики, товарної та цінової політикою, політикою просування, а також принципами обслуговування покупців;

  • рітейл-брендинг – це розробка бренду для роздрібної торгової мережі. Включає в себе комплекс робіт зі створення графічних і вербальних компонентів бренду.

 

Ритейл-брендинг - фото 1

Торговий брендинг - магазин Laska

 

3 правила рітейл-брендингу:

 

Виділяють три основні правила брендингу в роздрібній торгівлі:

1. Атмосфера.

2. Викладка товару.

3. Оновлення.

 

Атмосфера

 

Атмосфера в точках продажу повинна бути особливою, сприятливо впливати на аудиторію, викликати у споживачів бажання повертатися. Дизайн інтер'єру та екстер'єру, оформлення торгових зон, рекламних матеріалів, вітрин, веб-сайту та інших атрибутів бренду повинні всловлювати головну ідею і місію бренду, відповідати єдиній концепції позиціонування.

 

Викладка товару

 

Правила розташування товарних груп і викладка товару повинні відповідати основним принципам мерчандайзингу, а також гармонійно поєднуватися з позиціонуванням бренду.

 

Оновлення

 

Фахівці рекомендують роздрібним брендам проводити оновлення не рідше, ніж раз на 2-3 роки. Це пов'язано з тим, що з часом споживачеві набридає і він починає шукати нові місця, враження, товари. Щоб уникнути втрати аудиторії, необхідно періодично проводити ребрендинг.

 

Мережевий рітейл характеризується зростаючим рівнем конкуренції і розсіяною споживчою увагою, тому важливо, щоб рітейл-бренд став не лише місцем продажу товару, а джерелом вражень і натхнення. Апелюючи емоціями, ви зможете домогтися диференціації бренду і отримати беззаперечну конкурентну перевагу.

 

Ритейл-брендинг

Интер'єр магазину Helen Marlen, та промо-фото рекламної кампанії "Shoes on"

 

Що Ви отримуєте?

 

1. Звіт за результатами маркетингового дослідження (внутрішній аудит компанії, аналіз конкурентів і бенчмаркінг, аналіз споживачів, формування маркетингових цілей).

2. Готову концепцію позиціонування і унікальну торгову пропозицію.

3. 5 варіантів логотипу і фірмового стилю. Обробку обраного варіанту.

4. 5 концептів дизайну інтер'єру. Обробку обраного концепту.

5. 5 концептів дизайну екстер'єру. Обробку обраного концепту.

6. Рекламні комунікації для просування бренду.

7. Брендбук – книгу стандартів вашого рийтел-бренду.

 

Зв'яжіться з представником компанії KOLORO негайно, і отримаєте безкоштовну консультацію!

Контактна інформація:

+38 (044) 223 51 20

info@koloro.ua

 

comments powered by HyperComments

Присоединяйся к нам в соцсетях

ßíäåêñ.Ìåòðèêà

Запрос на бесплатную консультацию

Отправив запрос, вы получаете:

  • Письмо или звонок от нашего менеджера
  • Оценку стоимости проекта
  • Личную встречу, при необходимости
  • Конфедициальность гарантирована!

Заказать обратный звонок

Ваше имя Ваш номер телефона Удобное время звонка
action="https://api.unisender.com/ru/subscribe?hash=5qxekwn84noxrtxahttk366ammzq79y4do97317e" name="subscribtion_form" onsubmit="return us_.onSubmit(this);" us_mode="embed">

присоеденяйтесь к подписчикам:

присоеденяйтесь к подписчикам:

Спасибо!
Получайте дайджест
практических советов
от опытных специалистов
маркетинга и брендинга!