Яндекс.Метрика

Рекламна комунікація

 

рекламной коммуникации, коммуникационная борьба, создать эффективную рекламную коммуникацию, рекламные инструменты, бренда, концепции позиционирования, логотип, упаковка, фирменные цвета, образ бренда, KOLOROСучасні тенденції брендингу характеризуються тим, що емоційні мотиви покупців переважають над раціональними, визначаючи їх споживчу поведінку. Тому комунікаційна боротьба за смаки – це одна з площин конкурентної битви підприємців з метою завоювання та утримання частки на ринку.

 

Сьогодні правильно сформульований комунікаційний посил є ефективним інструментом досягнення ринкового успіху.

 

Грамотно побудована комунікація сприяє формуванню довірчих відносин між брендом і споживачем, привертає увагу, підвищує лояльність аудиторії, сприяє просуванню бренду і зростанню прибутків компанії.

 

Побудова ефективної рекламної комунікації вимагає залучення досвідчених професіоналів, оскільки неправильна розробка рекламних повідомлень і стратегій може призвести до негативного позиціонування бренду, низької або нульової ефективності реклами, і як наслідок − до фінансових збитків.

 

Створити фірмовий стиль:

 

 

Вартість:

45 000 грн

   

Термін:

   14 днів

     

 

Що таке рекламна комунікація?

 

Рекламна комунікація − це ефективне рекламне повідомлення, яке транслюється споживачеві через різні канали.

Мета рекламної комунікації – створити тісний контакт бренду зі споживачами, підвищити лояльність аудиторії, впізнаваність продукту і компанії, залучити нових споживачів.

 

Особливість рекламної комунікації − цілісний підхід. Усі рекламні повідомлення повинні гармонійно поєднуватися із загальною концепцією позиціонування бренду, враховувати специфіку цільової аудиторії, відображати унікальну торгову пропозицію. Рекламні повідомлення повинні бути яскравими і запам'ятовуватись, залучати увагу покупців і викликати інтерес у потенційної аудиторії.

Крім цього, рекламна комунікація повинна бути зрозумілою споживачеві, не викликати помилкових асоціацій. Така комунікація є рекламним висловленням концепції позиціонування і УТП бренду.

 

Розробка рекламної комунікації − ціна:

 

Вартість створення рекламнної комунікації − 45 000 грн.

Розробка рекламних комунікацій включає в себе комплекс робіт:

  1. Аудит компанії.

  2. Аналіз ринку.

  3. Розробка 5 концептів рекламних комунікацій на вибір.

  4. Розробка 3 концептів візуалізації.

  5. Доробка обраних замовником варіантів.

 

рекламной коммуникации, коммуникационная борьба, создать эффективную рекламную коммуникацию, рекламные инструменты, бренда, концепции позиционирования, логотип, упаковка, фирменные цвета, образ бренда, KOLORO

 

Як ми це робимо?

 

Рекламна комунікація в брендингу – це сукупність усіх рекламних повідомлень, які відображаються в рекламній стратегії, рекламної концепції бренду, а також в рекламних кампаніях. Враховуючи Ваші цілі та особливості Вашого бренду, компанія KOLORO допоможе Вам підібрати найоптимальніші рекламні інструменти, а також розробить для Вас ті рекламні рішення, які допоможуть створити ефективну і дієву комунікацію зі споживачем.

 

Розроблена нашими фахівцями рекламна комунікація вирішуватиме наступні завдання:

  1. Інформування. Формування обізнаності споживачів про Ваш продукт, компанії, події, і так далі.

  2. Умовляння. Послідовне формування образу Вашого продукту або компанії, заохочення факту покупки, переконання покупця зробити покупку.

  3. Нагадування. Утримання в пам'яті споживачів інформації про Ваш продукт, а також постійна підтримка обізнаності.

  4. Позиціонування. Створення унікального образу, відмінного від конкурентів, за допомогою рекламних інструментів.

  5. Утримання. Закріплення споживчої переваги, утримання лояльних покупців.

 

Необхідно пам’ятати, що розробка рекламної комунікації неможлива без концепції позиціонування, унікальної торговельної пропозиції, а також всіх графічних елементів бренду (логотип, упаковка, фірмові кольори і под.). Якщо Вашому продукту бракує одного з цих ключових компонентів, фахівці компанії KOLORO з радістю допоможуть Вам вирішити цю задачу.

 

рекламной коммуникации, коммуникационная борьба, создать эффективную рекламную коммуникацию, рекламные инструменты, бренда, концепции позиционирования, логотип, упаковка, фирменные цвета, образ бренда, KOLORO

 

Що Ви отримуєте?

  • аудит компанії;

  • аналіз ринку;

  • 5 концептів рекламних комунікацій на вибір;

  • 3 концепту візуалізації;

  • готовий до використання рекламний інструмент.

 

Комплекс робочих рекламних рішень, які створять цілісний образ бренду, сприятимуть популяризації та просуванню продукту, привернуть увагу цільової аудиторії. Як наслідок – підвищення обсягів продажів, зміцнення на ринку, зростання прибутку компанії.

 

Зконтактуйте з представником компанії KOLORO негайно, і отримаєте безкоштовну консультацію!

 

comments powered by HyperComments

Присоединяйся к нам в соцсетях

ßíäåêñ.Ìåòðèêà

Запрос на бесплатную консультацию

Отправив запрос, вы получаете:

  • Письмо или звонок от нашего менеджера
  • Оценку стоимости проекта
  • Личную встречу, при необходимости
  • Конфедициальность гарантирована!

Заказать обратный звонок

Ваше имя Ваш номер телефона Удобное время звонка
action="https://api.unisender.com/ru/subscribe?hash=5qxekwn84noxrtxahttk366ammzq79y4do97317e" name="subscribtion_form" onsubmit="return us_.onSubmit(this);" us_mode="embed">

присоеденяйтесь к подписчикам:

присоеденяйтесь к подписчикам:

Спасибо!
Получайте дайджест
практических советов
от опытных специалистов
маркетинга и брендинга!