Яндекс.Метрика

Підготовка оригінал-макету упаковки до друку

 

Дизайн макету упаковки – це один з головних чинників, що мотивують споживача до придбання товару. Чим краще товар виглядає на полиці магазину, тим більше ймовірність, що його помітять і куплять. Щоб отримати красиву і оригінальну упаковку, першочергово потрібно створити макет упаковки. Це завершений варіант дизайну, готовий до друку упаковки. Вся графічна і текстова інформація розташована в тому вигляді, в якому буде надрукована.

 

Зробити макет упаковки: види оригінал-макетів

 

1. Скетч-макет. Це початкова візуалізація ідеї.

2. Макет-ідея. Це попередній макет, що містить початкові стадії опрацювання ідеї та деталізації нарису.

3. Повний макет. Це макет, який містить всі елементи майбутнього варіанту і використовується в якості керівництва для подальших змін. На даному етапі опрацьовуються нюанси, наприклад, вибір фарби і т.п;

4. Остаточний макет – це погоджений та затверджений варіант дизайну макету упаковки, готовий до друку.

 

Від правильності підготовки оригінал-макету залежить успіх вашого товару. Замовити макет упаковки ви можете в брендинговому агентстві KOLORO.

 

Підготовка оригінал-макету упаковки в KOLORO це:

 

 

Подготовка оригинал-макета упаковки

Ідеальний макет

Подготовка оригинал-макета упаковки

Економія часу ваших дизайнерів

Подготовка оригинал-макета упаковки

Нанесення всієї необхідної інформації

Подготовка оригинал-макета упаковки

Підготовка за всіма правилами друкарні

 

 

 

Вартість розробки:

1350 грн.

   

 Терміни виконання:

  4 робочих дня

     

 

Вартість розробки макету упаковки залежить від таких факторів

 

1. Кількості нанесеної інформації. Чим більше інформації, тим вища вартість підготовки макета.

2. Складності упаковки. Чим більше нюансів враховується під час друку макета, тим вища ціна.

 

дизайн макета упаковки

 

Етапи підготовки оригінал-макету упаковки

 

1. Робота починається з готової концепції дизайну. Його ми переносимо на конкретну упаковку.

2. На наступному етапі наші фахівці проводять розкрій упаковки і вносять правки в розташування графічних і текстових елементів.

3. Завершений і підготовлений за всіма правилами варіант відправляється в друкарню.

 

З послугою підготовки оригінал-макета також замовляють:

 

 

Правила підготовки оригінал-макету упаковки

 

Завершений оригінал-макет упаковки повинен відповідати таким вимогам:

  • баланс розміру і розташування елементів дизайну;

  • пропорційне співвідношення ширини з висотою;

  • виділення певного об'єкту (якщо на ньому необхідно акцентувати увагу);

  • спрямованість руху погляду на упаковку;

  • гармонія всіх елементів між собою;

  • цілісність конструкції макета за рахунок фону, рамок і под.

 

Поради з розробки оригінал-макету упаковки

 

1. Відступ за обрізний формат повинен бути однаковим з усіх боків. Важливі елементи не повинні перебувати ближче ніж 2-3 мм до кордонів формату готового виробу.

2. Важливу інформацію рекомендується розміщувати не ближче 3 мм від ліній різання або заокруглення.

3. Рамкові елементи рекомендується розміщувати не ближче 4-5 мм від лінії різу.

4. Шрифти макету потрібно перевести в криві. Вузлів в кривий повинно бути не більше 1 024.

5. Рекомендується не використовувати системні шрифти Arial, Courier, Times, Tahoma і под.

6. Об'єкти макету повинні бути в кольоровій моделі CMYK (чотириколірної системі, створена та застосовується спеціально для типографічного друку). Використання інших колірних моделей (наприклад, RGB) спотворить колір.

7. Розширення малюнків повинно бути не менше 250 точок на дюйм. Менше розширення призведе до розмиття і погіршення якості малюнку.

8. Категорично не рекомендується використовувати JPG зображення. В ідеалі зображення має бути у форматі TIFF без шарів і стиснення.

 

Подготовка оригинал-макета упаковки

 

Підготовка оригінал-макету для різних видів друку

Офсетний друк

 

Офсетний друк – найпопулярніший на сьогодні вид друку. Причиною популярності є відносно низька вартість копії під час друку великого тиражу. Існує ряд вимог щодо розробки оригінал-макетів для офсетного друку:

 

1. Заборонено використовувати, вставлені через буфер обміну, об'єкти (таблиці Excel, діаграми Word і т. д.).

2. Хоча лінії з товщиною Hairline добре видно на моніторі, при великому розширенні вони стають розміром з волосину. Тому їх ігнорують, або привласнюють їм мінімальну товщину.

3. Збільшення ліміту фарби (в офсетному друці він дорівнює 300%) спричинить забруднення звороту аркуша. А зменшення суми знизить тоновий діапазон фотографії.

4. Під час офсетного друку, чорна фарба більше нагадує темно-сіру. Тому необхідно використовувати складений чорний колір. Втім, його не можна застосовувати до ліній менше 10 pt та шрифтів менше 18 pt.

5. Чорно-білі фотографії повинні використовувати колірну модель Grayscale, а не просто виглядати чорно-білими.

6. Ефекти, які використовують прозорість, необхідно перевести в растр.

 

дизайн упаковки Nescafe

 

Флексографічний друк

 

Флексографічний друк більш популярний під час друку картонних або плівкових упаковок. Складно слідкувати за якісним виконанням, якщо у флексовиробництво потрапляє макет, розроблений для офсетного друку. Тому необхідно дотримуватися деяких основних принципів.

 

1. Особливістю підготовки макетів для флексодруку є те, що текст ставиться на окрему від інших частин макета форму. Текст варто робити з однієї фарби. Якщо в макеті використовується пантон, його краще пофарбувати саме ним.

 

2. У зв'язку з особливостями друку, при використанні тексту і дрібних елементів на плашках можуть з'явитися спотворення. Щоб їх уникнути, рекомендується передбачити в макеті додатковий колір для плашок. Якщо вони складаються з більш ніж одного кольору, треба передбачити один його стовідсотковий компонент.

 

Трафаретний друк

 

Для трафаретного друку використовують палітру Pantone Coated. Ідеальне розширення растрових елементів має бути 300 точок на дюйм, а товщина ліній – не менше 0,3 мм. Масштаб макету повинен бути 1: 1. Іноді через неточності в підготовці до друку,  відбувається просвічування паперу. У такому випадку потрібно зробити трепінг. Це прийом маскування дефектів приведення на етапі додрукарської підготовки. Він дозволить уникнути виникнення подібних дірок.

 

Що ви отримаєте, замовивши підготовку оригінал-макету упаковки в KOLORO

 

1. Агенство з 6-річним досвідом роботи з клієнтами. За цей час ми підготували сотні макетів до друку. Ми розробимо ідеальний готовий до друку макет.

 

2. Вам не потрібно буде витрачати час ваших дизайнерів. Ми зробимо всю роботу замість них і заощадимо цінні робочі години для вашої компанії.

 

3. Ви можете не хвилюватися про державне маркування. Ми подбаємо про всі потрібні знаки і про кожен важливий нюанс, включаючи підготовку перед відправкою в друкарню.

 

Розробка оригінал-макету упаковки це важливий крок на шляху до успіху товару. Зробіть його разом з KOLORO!

 

Контактна інформація:

+38(044)223 51 20

info@koloro.ua

 

comments powered by HyperComments

Присоединяйся к нам в соцсетях

ßíäåêñ.Ìåòðèêà

Запрос на бесплатную консультацию

Отправив запрос, вы получаете:

  • Письмо или звонок от нашего менеджера
  • Оценку стоимости проекта
  • Личную встречу, при необходимости
  • Конфедициальность гарантирована!

Заказать обратный звонок

Ваше имя Ваш номер телефона Удобное время звонка
action="https://api.unisender.com/ru/subscribe?hash=5qxekwn84noxrtxahttk366ammzq79y4do97317e" name="subscribtion_form" onsubmit="return us_.onSubmit(this);" us_mode="embed">

присоеденяйтесь к подписчикам:

присоеденяйтесь к подписчикам:

Спасибо!
Получайте дайджест
практических советов
от опытных специалистов
маркетинга и брендинга!