Яндекс.Метрика

Перенесення концепції дизайну на новий формат

 

Дизайн упаковки відіграє важливу роль у просуванні продукції. Оригінальний дизайн упаковок виділяє товар на полиці і привертає увагу споживача до продукту. Періодично компаніям потрібно змінювати формат упаковки: збільшувати або зменшувати розміри, змінювати форму або матеріали. Дизайн упаковки та етикетки – своєрідне обличчя продукції, за яким споживач легко впізнає її. Тому, коли виникає необхідність випускати продукцію в упаковці нового формату, важливо зберегти впізнаваність бренду.


Перенесення концепції дизайну на новий формат з KOLORO це:

 

Перенос концепции дизайна - иконка

Точние перенесення дизайну

Перенос концепции дизайна - иконка

Облік всіх особливостей продукції

Перенос концепции дизайна - иконка

Збереження балансу розмірів

Перенос концепции дизайна - иконка

Впізнаваність бренду

 

 

Вартість розробки:

10 800 грн.

   

 Терміни виконання:

  4 робочих дні

     

 

Від чого залежить вартість перенесення концепції дизайну на новий формат

 

1. Від площі упаковки. Чим більший розмір упаковки, тим дорожча вартість перенесення.

2. Додаткових послуг. Якщо треба перемалювати ілюстрації або провести нову фотозйомку – ціна збільшиться.

 

Для уточнення вартості перенесення зв'яжіться з нами, натиснувши на кнопку розрахувати проект (правий верхній кут). Менеджер KOLORO відповість на всі ваші запитання.

 

Перенесення концепції дизайну на новий формат: етапи

 

  1. Підготовка розкрою нової геометрії упаковки.

  2. Перенесення текстової частини на новий формат.

  3. Опрацювання логоблоку – виділення області, в якій перебуватиме логотип.

  4. Опрацювання острівця для лінійки продукції.

  5. Адаптація під новий розмір елементів дизайну та ілюстрацій. На цьому етапі до тексту та елементів фірмового стилю ми додаємо візуальне оформлення.

  6. Друк і тестування нового формату.

 

Дизайн упаковки

Дизайн упаковок для Specialty’s Café & Bakery

 

Перенесення концепції дизайну на новий формат замовляють разом з послугами:

 

 

В агентстві KOLORO можна замовити неповторний дизайн упаковки!

 

Дизайн упаковок

Дизайн упаковок для бутика десертів Bibelot

 

Постійна конкуренція збільшує вимоги до дизайну упаковки. Зміна формату упаковки – один із способів підвищення конкурентоспроможності на ринку. Розробляючи дизайн сучасної упаковки, необхідно враховувати головні світові тенденції маркетингу і брендингу.

 

1. Мобільність. Популярністю користується продукція компактних розмірів, яку можна носити з собою. Дизайн упаковки косметики і ліків розробляють, орієнтуючись на цей тренд. Ця тенденція також впливає на дизайн упаковки продуктів та напоїв. Наприклад, пиво Amsterdam Navigator виходить у новому форматі: Beer Shot (237 мл). Такий обсяг дозволяє випити пиво за пару ковтків. Покупцеві не потрібно думати про те, куди подіти відкриту банку, в якій ще є напій.

 

2. Збільшення розмірів. Популярністю користуються великі «сімейні» упаковки, які дозволяють споживачам економити гроші і час. З падінням купівельної спроможності продажу великих упаковок показують стабільне зростання.

 

3. Еко-тренд. Еко-дизайн упаковки користується великою популярністю, особливо на європейському ринку. Важливо використовувати матеріали, які швидко розкладаються, або які можна переробити. Вони не повинні забруднювати навколишнє середовище.

 

Дизайн пивной банки

Дизайн банки пива Amsterdam Navigator

 

Перенесення концепції дизайну на новий формат з KOLORO: що ви отримуєте

 

1. Точне перенесення дизайну на новий формат. Дизайн упаковки товару створюється з урахуванням особливостей продукції. Ці особливості необхідно зберегти і в новому форматі.

 

2. Збереження впізнаваності. Всі особливості дизайну упаковки будуть збережені і споживач зможе знайомитися з продукцією, незважаючи на новий формат.

 

3. Баланс розмірів основних зон (логоблок, найменування, УТП, текст). Дизайн упаковки продукції складається з багатьох елементів, які гармонійно розташовані стосовно один до одного. При перенесенні дизайну на новий формат ми прослідкуємо, щоб цей баланс не був порушеним.

 

Дизайн упаковки – один з найважливіших елементів для залучення уваги споживачів. Агентство KOLORO допоможе перенести особливості дизайну на новий формат і збереже унікальність вашого продукту!

 

Контактна інформація:

 

+38 (044) 223 51 20

info@koloro.ua

 

comments powered by HyperComments

Присоединяйся к нам в соцсетях

ßíäåêñ.Ìåòðèêà

Запрос на бесплатную консультацию

Отправив запрос, вы получаете:

  • Письмо или звонок от нашего менеджера
  • Оценку стоимости проекта
  • Личную встречу, при необходимости
  • Конфедициальность гарантирована!

Заказать обратный звонок

Ваше имя Ваш номер телефона Удобное время звонка
action="https://api.unisender.com/ru/subscribe?hash=5qxekwn84noxrtxahttk366ammzq79y4do97317e" name="subscribtion_form" onsubmit="return us_.onSubmit(this);" us_mode="embed">

присоеденяйтесь к подписчикам:

присоеденяйтесь к подписчикам:

Спасибо!
Получайте дайджест
практических советов
от опытных специалистов
маркетинга и брендинга!