Яндекс.Метрика

Мерчендайзинг

 

Правила мерчендайзинга, продвижение бренда, бренд, стратегия позиционирования бренда, мерчендайзинг, выкладка товаров, дизайн упаковки, брендинговое агентство, создать бренд, упаковка, методы стимулирование спроса, стимулирование сбыта, цены мерчендайзингДля збільшення продажів у роздрібній торгівлі сучасні компанії витрачають величезну кількість коштів: на торгове обладнання, оформлення торгових залів, рекламу, на розробку акцій та знижки. І це збільшує прибуток не більше, ніж на  2-5%. Набагато кращих результатів з меншими витратами можна досягти за допомогою мерчендайзингу.

Грамотно розмістивши товари в торговому залі і безпосередньо на полиці, з урахуванням поведінки споживача, можна підвищити обсяги продажів в середньому на 10%.

Правильна викладка збільшує дохід ще на 15%, а «хитрі» прийоми мерчендайзингу − ще на 25%. Загалом, рівень продажів в магазині, де дотримані принципи мерчендайзингу при викладці товару, може бути на 200-300% вищим, ніж в іншій аналогової торговій точці, де викладка товару довільна.

Мерчендайзинг як «військова стратегія в царські часи»: від того, яку цар і головнокомандувач виберуть політику ведення бою, як розставлять своїх бійців, від того які тактичні «хитрощі» були в запасі у армії – залежав успіх битви. Від того, як ви представите свій товар споживачеві, залежить успіх вашого бренду!

 

Яким повинен бути мерчендайзинг:

 

 

Дзвоніть нашим менеджерам:

099-618-87-50

   

 Пишіть нам:

   info@koloro.ua

     

 

Мерчендайзинг − це

 

Процес створення і просування бренду на ринку складний і різноманітний. Спочатку створюється бренд з урахуванням потреб ринку, розробляється стратегія позиціонування бренду на ринку, потім продумується дизайн упаковки товару, визначаються методи комунікації зі споживачем і методи стимулювання попиту. При цьому дуже важливо виділити свій бренд з усього різноманіття товарів на ринку та організувати процес просування товару в роздрібній мережі – це і є мерчендайзинг.

 

Мерчендайзинг – це специфічна технологія маркетингу, спосіб організації торгівлі і ефективний інструмент просування бренду, метою якого є максимізація обсягів продажів. Він визначає набір товарів, що продаються, способи викладки товарів, оснащення торгових точок рекламними матеріалами та ін.

Мерчендайзинг − це Ваш ключ до організації процесу просування товару у роздрібній мережі!

 

Цілі і завдання мерчендайзингу

 

Мерчендайзинг покликаний досягти наступні цілі:

1. Викликати інтерес аудиторії, спонукати споживача зупинити свій вибір на бренді та зробити покупку.

2. Підвищити лояльність споживачів до вашої компанії і бренду.

3. Просування бренду в роздрібній мережі.

4. Зростання обсягів продажів компанії.

 

Пос материалы дизайн, продвижение бренда, бренд, стратегия позиционирования бренда, мерчендайзинг, выкладка товаров, дизайн упаковки, брендинговое агентство, создать бренд, упаковка, методы стимулирование спроса, стимулирование сбыта, цены мерчендайзинг

 

Завдання мерчендайзингу:

 

- Донесення до споживача інформації про місце розташування викладки товару.

- Максимально повне інформування аудиторії про суть продукту.

- Залучення уваги до бренду і місця викладки товарів.

- Переконання покупця вчинити негайно покупку.

- Усунення наступу з боку конкурентних торгових марок рекламними методами і повсюдним брендуванням.

- Управління потоком збуту товарів.

- Управління поведінкою аудиторії: збільшення середнього чека.

 

Інструменти мерчендайзингу

 

Мерчендайзинг містить наступні напрями та інструменти:

1. Організація торгового простору. Оптимізація планування торгової точки, зовнішнього вигляду місця продажу.

2. Графічне оформлення. Графіка, плакати та інші рекламні матеріали створюють додатковий емоційний фон навколо бренду, виконуючи також інформаційну та навігаційну функції.

3. Викладка товару. Ефективна презентація товарів на полиці.

4. Освітлення. У візуальному сприйнятті продукту важливу роль відіграє освітлення. Вибір правильного типу освітлення, коригування його рівня також є інструментом позитивного впливу на споживача.

5. Торговельне обладнання. Розробка і підбір торгового обладнання, яке оптимально підходить для даного виду товару.

6. Дизайн торгового залу. Створення нового дизайну або оновлення поточного, оформлення торгової точки. Створення сприятливої атмосфери торгової точки.

7. Цінники і POS-матеріали. Робота над маркетинговими інструментами комунікації зі споживачем.

8. Створення привабливого і функціонального упакування.

 

Оформление интерьера магазина, продвижение бренда, бренд, стратегия позиционирования бренда, мерчендайзинг, выкладка товаров, дизайн упаковки, брендинговое агентство, создать бренд, упаковка, методы стимулирование спроса, стимулирование сбыта, цены мерчендайзинг

 

Візуальний мерчендайзинг

 

Що таке візуальний мерчендайзинг? Це комплекс заходів з організації торгового простору навколо товару та презентації самого продукту, таким чином, щоб досягти максимального збільшення обсягів продажів.

 

Планування магазину, привабливі вітрини, викладка товару на полицях, освітлення, музичний супровід, колірні рішення і елементи реклами – все це візуальний мерчендайзинг, який створює особливу дружню атмосферу в точці продажу товару і приваблює покупців.

 

Даний вид мерчендайзингу − звід правил і стандартів, які працюють на просування бренду незалежно від виду торговельної діяльності, вони використовуються і для магазину одягу і взуття,  і для книжкового магазину, і відмінно працюють в супермаркетах, аптеках або канцтоварах.

 

Правила викладення товарів

 

Першочергове значення має такий напрямок мерчендайзингу як викладка товарів. Це пов'язано з тим, що найширший асортимент сучасних торгових точок посилює дезорієнтацію покупців і ускладнює вибір товару, тому частіше виробники застосовують правила викладки товарів мерчендайзингу, які сприяють стимулюванню збуту.

 

Викладення товарів – це презентація товарів у точках продажу в такій послідовності і в такому вигляді, який приверне увагу покупців і переконає споживача зробити покупку.

 

5 ключових правил викладки товару:

 

1 правило – викладка за рівнем

Розрізняються три рівні викладки товару – на рівні очей, рівні рук та рівні ніг. На рівні очей розміщуються ті товари, які необхідно продати в першу чергу, на рівні витягнутої руки розташовуються менш пріоритетні товари, на рівні ніг – найдешевші товари.

Приміром, переміщення товару з рівня ніг до рівня очей сприяє збільшенню його продажів на 70-80%, переміщення товару з рівня очей на рівень витягнутої руки – знизить його продажі на 20-30%.

 

2 правило – викладка за розміром і кольором упаковки

- товари в залежності від розміру і кольору упаковки розташовуються так: зліва направо – від меншого до більшого, від світлого до темного;

- товари з великими габаритами упаковки розташовуються на нижніх полицях, з маленькими габаритами відповідно – на верхніх полицях;

- найменш відомі асортиментні позиції розміщуються всередині популярних товарів – в «стінах» ударних позицій.

 

Правила выкладки товара, продвижение бренда, бренд, стратегия позиционирования бренда, мерчендайзинг, выкладка товаров, дизайн упаковки, брендинговое агентство, создать бренд, упаковка, методы стимулирование спроса, стимулирование сбыта, цены мерчендайзинг

 

 

3 правило – викладка серед конкурентів

Оптимальне розміщення: поряд з сильним конкурентом і подалі від слабкого конкурента. Якщо можливості торгової точки дозволяють, тоді краще розміститися окремо і автономно від інших торгових марок.

 

4 правило – правило «доступності» і «дублювання»

Правило «Доступності»: товари з обмеженим терміном придатності повинні бути доступні споживачеві в першу чергу.

Правило «Дублювання»: повторення в одному ряду однакової позиції товару привертає увагу більшої кількості покупців. Необхідно, щоб на полиці було не менше 3-5 одиниць одного і того ж товару.

 

5 правило – правило «перехресного запилення»

Мається на увазі розташування товарів різних груп по сусідству – це стимулює обсяги продажів кожного з товарів (наприклад, купляючи взуття, найімовірніше, споживач захоче придбати відразу і крем для взуття, тому потрібно розмістити його не лише у відділі побутової хімії, але й у взуттєвому відділі).

Дотримуючись даних правил викладки товарів, перевірених на практиці сотнями брендів, Ви зможете привернути увагу своїх споживачів, виділитися серед конкурентів, простимулювати продажі пріоритетних товарів і простимулювати імпульсивні покупки, здобути лояльність споживачів, запам'ятатися і стати впізнаваними!

 

Брендингове агентство KOLORO має величезний досвід роботи у сфері мерчендайзингу, ми допоможемо Вам розробити послідовність і схему оптимального розміщення ваших товарів в торгових точках і на полицях, з урахуванням фізіологічних і психологічних характеристик покупців, так, щоб обсяги продажів вашого бренду росли в геометричній прогресії! А також ми допоможемо вам створити яскравий, оригінальний і помітний дизайн упаковки.

 

Розробіть свою стратегію завоювання ринку і отримання «царської корони» разом з нами!

 

comments powered by HyperComments

Присоединяйся к нам в соцсетях

ßíäåêñ.Ìåòðèêà

Запрос на бесплатную консультацию

Отправив запрос, вы получаете:

  • Письмо или звонок от нашего менеджера
  • Оценку стоимости проекта
  • Личную встречу, при необходимости
  • Конфедициальность гарантирована!

Заказать обратный звонок

Ваше имя Ваш номер телефона Удобное время звонка
action="https://api.unisender.com/ru/subscribe?hash=5qxekwn84noxrtxahttk366ammzq79y4do97317e" name="subscribtion_form" onsubmit="return us_.onSubmit(this);" us_mode="embed">

присоеденяйтесь к подписчикам:

присоеденяйтесь к подписчикам:

Спасибо!
Получайте дайджест
практических советов
от опытных специалистов
маркетинга и брендинга!