Яндекс.Метрика

Легенда бренду (створити історію бренду)

 

легенда бренда, история бренда, создать образ торговой марки, брендинг, бренд, brand story, brand, branding, продвижение бренда, позиционирование, корпоративная легенда, стоимость создания легенды брендаЛегенда бренду (brand story) – це захоплююча історія про продукт чи компанію. Наявність легенди бренду сприяє зміцненню ринкових позицій компанії і підвищенню продажів. Більше про вплив легенди на почуття покупців, а також 7 прикладів вдалих бренд-легенд (від косметики до авто) ви знайдете в нашій статті.

 

Написання легенди бренду дозволить:

 

  • підкреслити унікальну торгову пропозицію;
  • сформувати «особистість» компанії чи бренду;

  • зробити бренд відчутним.

 

Історія бренду:

 

  • створює міцний емоційний зв'язок між споживачем і продуктом;

  • підвищує лояльність споживачів до компанії;

  • виділяє компанію на тлі конкурентів.

 

Історія бренду повинна:

 

  • бути цікавою;

  • відповідати концепції позиціонування;

  • гармонійно відображати унікальну торгову пропозицію;

  • враховувати особливості цільової аудиторії.

 

Легенда бренду може бути сформульована у вигляді вербальних або графічних елементів. Найбільший ефект принесе використання всіх інструментів для донесення легенди до споживача.

 

Створення легенди бренду в KOLORO це:

 

 

Создать легенду бренда - иконка

Переконлива історія (з точки зору ЦА)

 

Создать легенду бренда - иконка

Захоплююча розповідь про бренд

 

Создать легенду бренда - иконка

5 концептів легенди на вибір

Создать легенду бренда - иконка

Візуальне підтвердження легенди

Создать легенду бренда - иконка

Гарантія унікальності всіх елементів

 
 

Вартість розробки:                                   Термін:       заказать разработку нейминга - иконка

   40 500 грн.                    10 робочих днів

 

 

Легенда бренду: ціна залежить від таких факторів

 

1. Складності маркетингових цілей. Якщо потрібно значно підвищити продажі і зайняти вагому частку ринку – вартість створення легенди бренду буде вище.

 

2. Рівня конкуренції на ринку. Чим вища конкуренція, тим складніше придумати щось нове, знайти вільну нішу.

 

3. Території, на якій планується просувати продукт. Вартість легенди для регіонального бренду нижча, ніж для всеукраїнського. Якщо планується експорт за кордон – вартість буде ще вищою. Для Європейського або Азіатського ринку знадобляться додаткові дослідження, перевірка семантики слів, вивчення внутрішньої специфіки регіону і под.

 

Кожен проект індивідуальний. Щоб дізнатися вартість створення легенди бренду, і зрозуміти як формується ціна – натисніть кнопку «розрахувати проект» (верхній правий кут). Наш менеджер зв'яжеться з вами і обговорить усі деталі.

 

создание легенды бренда

Розробка легенди бренду: етапи

 

1. Вивчення цільової аудиторії. Наші аналітики складуть портрет споживача, щоб вивчити спосіб його мислення, основні цінності, звички, стереотипи аудиторії. Приклад: дослідження споживачів морозива в Україні.

 

2. Вивчення конкурентів. Ми проаналізуємо бренд-легенди ваших конкурентів, щоб визначити вільні ніші. Приклад: аналіз бренд-платформ торгових марок чаю.

 

3. Аналіз бренд-платформи. Маркетологи компанії KOLORO складуть загальну картину плюсів і мінусів бренду, розглянуть його історію та основні характеристики, щоб сформувати позитивний образ за допомогою легенди бренду.

 

4. Створення 5-ти концептів легенди бренду. На цьому етапі ми безпосередньо розробляємо унікальну і захоплюючу історію, яка і стане легендою бренду. В неї будуть закладені цінності та ідеї, які є важливими для потенційного споживача і гармонійно вписуються в історію компанії.

 

5. Презентація замовнику 5-ти концептів і вибір одного з них.

 

6. Фінальна доробка обраного концепту.



Необхідно враховувати, що розробка легенди бренду неможлива без наявності чіткої концепції позиціонування та унікальної торговельної пропозиції. На основі цих елементів і розробляється бренд-легенда. Якщо ваш продукт ще не має розробленої концепції позиціонування та УТП, фахівці компанії KOLORO з радістю допоможуть вам вирішити цю задачу.

 

Разом з розробкою легенди бренду зазвичай замовляють:

 

 

Для чого потрібна легенда бренду?

 

Легенда  – це розгорнутий варіант позиціонування, що розкриває унікальні якості бренду. Історію бренду використовують у всіх подальших внутрішніх та зовнішніх комунікаціях. Легенда – один з інструментів просування, а також основа рекламної концепції.

 

Легенда бренду допоможе вам

 

1. Поліпшити імідж компанії та популяризувати бренд.

2. Підвищити лояльність покупців.

3. Отримати лояльних співробітників і зміцнити командний дух компанії (корпоративна легенда бренду).

4. Завоювати довіру майбутніх партнерів і контрагентів.

5. Розширити межі бренду, збільшити обсяги продажів і частки на ринку.

6. Сприяти успішному просуванню бренду.

 

 

Образ торговой марки, легенда бренда, история бренда, создать образ торговой марки, брендинг, бренд, brand story, brand, branding, продвижение бренда, позиционирование, корпоративная легенда, стоимость создания легенды бренда

 

Якими бувають легенди бренду?


Суворих критеріїв і правил для створення легенди бренду не існує, кожна історія абсолютна індивідуальна.

 

В основі історії бренду можуть бути:

 

  • історичні факти – вікові традиції, історичні події, легендарні місця, історія заснування компанії, суспільно значущі події, пов'язані з брендом;

  • реальні події – достовірні події, що мали вплив на становлення і розвиток компанії;

  • казкове походження – вигадані цікаві історії, зазвичай пов'язані з походженням продукту або компанії.

 

История компании, легенда бренда, история бренда, создать образ торговой марки, брендинг, бренд, brand story, brand, branding, продвижение бренда, позиционирование, корпоративная легенда, стоимость создания легенды бренда

 

9 моделей створення легенди бренду

 

1. Нарис способу життя споживача. Легенда, передає реальну життєву ситуацію, яка виникає в процесі споживання продукту. Жодних вигадок і фантазій. Приклад – кадр з життя щасливої сім'ї, яка зібралася за одним столом, щоб спробувати ваш продукт.

 

2. Реальна історія. Легенда заснована на історії, яка дійсно трапилася з брендом. Наприклад, відомі підгузники Pampers були придумані турботливим дідусем Віктором Міллзом для своїх онучок. Правда це чи вигадка маркетологів досі невідомо, однак легенда на всі 100% передає головну ідею бренду – турботу про найменших.

 

3. Спосіб життя. Відображення способу життя цільової аудиторії бренду. Приміром, фантастична легенда про Axe-ефект будується навколо фантазій і бажань ЦА продукту.

 

4. Фантазійна легенда. В основі історії лежить ситуація, яка практично неможлива в реальному житті. Наприклад, фіолетова корова, яка виробляє молоко для шоколаду Milka. Ця легенда підтверджує УТП Milka – альпійське молоко в шоколаді.

 

5. Створення настрою. У легенді акцент робиться на емоційний вплив, такий як почуття кохання, ніжності, краси, жіночності, і под. Наприклад, пристрасна реклама ТМ Корона, присвячена лімітованій леопардовій упаковці шоколаду. Або легенда бренду Raffaello – ідеального романтичного подарунку.

 

6. Символічний персонаж, який виступає частиною легенди. Якщо ви побачите кролика Квікі, ніяких інших асоціацій, крім гарячого какао Nesquik, у вас не виникне. Ще один приклад – популярні шоколадні цукерки Червоний і Жовтий, в яких всі відразу впізнають M&m's.

 

7. Акцент на технології. Комунікаційний нахил, який побудований на унікальній технології створення продукту чи використання в складі унікальних складових. Часто використовується в рекламних роликах чаю, кави, дуже актуально для алкоголю.

 

8. Наукові факти. Легенда, яка будується на реальних і доказових фактах. Наприклад, ТМ Рідна Роса повідомляє нам про те, що її горілка не містить гліцерину та інших шкідливих речовин – і це науково доведений факт.

 

9. Свідоцтва на користь продукту. Відгуки задоволених споживачів, рекомендації від відомих особистостей або масова популярність. Наприклад: 80% учасників дослідження відзначили, що зморшки і дрібні зморшки стали менш помітні, (шкіра стала чистішою, засобу вистачає на більш тривалий період і под.).

 

brand story, легенда бренда, история бренда, создать образ торговой марки, брендинг, бренд, brand story, brand, branding, продвижение бренда, позиционирование, корпоративная легенда, стоимость создания легенды бренда

 

Що ви отримаєте, замовивши розробку легенди бренду в KOLORO?

 

  1. Збільшення обсягу продажів і частки на ринку.

  2. Підвищення рівня впізнаваності бренду і поліпшення іміджу компанії.

  3. Підвищення лояльності до бренду серед споживачів.

 

Ми розробимо для вас легенду, яку створимо конкретно для цільового споживача.

Легенди агентства KOLORO містять інструменти зняття заперечень, що робить їх більш конкурентоспроможними.

Завдяки тому, що KOLORO – агентство повного циклу, ми можемо одразу ж створити візуальні підкріплені образи для текстової легенди.

 

Зверніться до нас і зробіть зі свого товару бренд. Щоб замовити розробку легенди бренду напишіть нам на пошту або зателефонуйте менеджеру.

 

Контактна інформація:

 

+38 (044) 223 51 20

info@koloro.ua

 

comments powered by HyperComments

Присоединяйся к нам в соцсетях

ßíäåêñ.Ìåòðèêà

Запрос на бесплатную консультацию

Отправив запрос, вы получаете:

  • Письмо или звонок от нашего менеджера
  • Оценку стоимости проекта
  • Личную встречу, при необходимости
  • Конфедициальность гарантирована!

Заказать обратный звонок

Ваше имя Ваш номер телефона Удобное время звонка
action="https://api.unisender.com/ru/subscribe?hash=5qxekwn84noxrtxahttk366ammzq79y4do97317e" name="subscribtion_form" onsubmit="return us_.onSubmit(this);" us_mode="embed">

присоеденяйтесь к подписчикам:

присоеденяйтесь к подписчикам:

Спасибо!
Получайте дайджест
практических советов
от опытных специалистов
маркетинга и брендинга!