Яндекс.Метрика
  • Главная
  • >
  • Услуги
  • >
  • Корпоративний брендинг (просування бренду компанії)

Корпоративний брендинг (просування бренду компанії)

 

Розробка бренду компанії (або корпоративний брендинг) це процес створення позитивного образу компанії в свідомості споживачів.

Сучасний бізнес складно уявити без таких його двигунів, як створення і просування бренду компанії. Необхідна правильно подати не тільки продукт або послугу, але і компанію. Брендинг створює міцну платформу, на якій можна довгі роки успішно розвивати нові товари або послуги. Імідж бренду відіграє важливу роль для споживача, оскільки він довіряє компанії тільки з гарною репутацією.

 

Послуга розробки бренду сприяє:

 

  • просуванню бренду на ринку;

  • формуванню позитивного образу компанії;

  • підвищенню її комерційного та соціального значення;

  • створенню нових торгових марок (відомим компаніям набагато простіше вийти на ринок з новим товарів);

  • підвищенню цінності компанії в очах її працівників.

 

Створення бренду це головне завдання компанії перед її виходом на ринок. Тому дуже важливо довірити брендинг професіоналам. Замовити корпоративний брендинг ви можете в агентстві KOLORO. Вибираючи нас, ви вибираєте гарантію успіху.

 

Розробка бренду компанії в KOLORO це:

 

Корпоративный брендинг

Дослідження ЦА і конкурентів

Корпоративный брендинг

Бренд, який відповідає новим цілям компанії

Корпоративный брендинг

Гарантія унікальності всіх розроблених елементів

 

Корпоративный брендинг

Ефективна комунікація бренду з ЦА

 

Підтримка на етапі виведення бренду на ринок

 

Вартість розробки:

67 500

   

 Терміни виконання:

   19 робочих днів

     

 

Вартість розробки бренду компанії залежить від таких факторів

 

1. Кількості елементів, що входять у фірмовий стиль (сайт, рекламна продукція, документація, екстер'єр, інтер'єр). Чим їх більше, тим вища ціна розробки бренду компанії.

2. Масштабу ринку, на якому працює компанія. Якщо бренд працює на всеукраїнському або міжнародному ринках, вартість створення бренду компанії буде вищою.

 

Детальніше дізнатися про вартість корпоративного брендингу ви можете, зв'язавшись з нами за телефоном +38 044 223 20 51 або написавши на пошту info@koloro.ua.

 

Етапи розробки бренду компанії

 

1. Внутрішній аудит компанії. Розпочавши розробку бренду компанії, маркетологи KOLORO детально вивчать діяльність фірми, виявлять її сильні і слабкі сторони. Ми проведемо дослідження конкурентоспроможності компанії, її сприйняття цільовою аудиторією і под.

 

2. Аналіз ринку, споживачів і конкурентів. На наступному етапі ми проаналізуємо поточний стан справ на ринку, вивчимо і проведемо оцінку конкурентів, а також досліджуємо цільову аудиторію і складемо портрет споживача.

 

3. Розробка УТП. Зібравши всі необхідні дані, ми виділимо основні переваги та відмінні риси компанії. Ґрунтуючись на отриманій інформації, ми сформуємо відповідно до цілей компанії унікальну торгову пропозицію (УТП).

 

4. Презентація концептів логотипу та його оточення. Дизайнери спільно з маркетологами представлять 3 концепту логотипу і його оточення (фонова картинка, приставний елемент, текстура, фірмовий шрифт).

 

5. Візуалізація основних носіях. Ми презентуємо як готові елементи виглядатимуть на основних носіях (фасад будівлі, інтер'єр, ділова документація, POS-матеріали, транспорт, одяг тощо).

 

6. Опитування ЦА і вибір остаточного варіанту. Ми протестуємо логотип на фокус-групах, сформованих з цільової аудиторії. Після цього замовник вибере вподобаний варіант. За необхідності, ми допрацюємо його з урахуванням усіх зауважень та побажань.

 

7. Розробка стратегії просування бренду. По завершенні всіх попередніх етапів, ми розпочнемо просування бренду. Маркетологи KOLORO спланують рекламну кампанію фірми і розроблять стратегію просування бренду на 1 рік.

 

Разом з розробкою бренду компанії замовляють такі послуги:

 

 

Morris

Створення дизайну бренду компанії Morris

 

Правила розробки бренду компанії

 

1. Образ бренду це уявлення про нього у свідомості споживача. На нього впливає очікування від бренду. Наприклад, при згадці про Rolls Royce, люди уявляють дорогу і вишукану машину. Тому, незважаючи на попит, компанія не може виробляти бюджетні автомобілі. Змінити образ бренду важко, а іноді й неможливо, тож, перш ніж ви вирішили замовити бренд компанії, краще заздалегідь знати, на що ви розраховуєте.

 

2. Позиціонування бренду це те, як компанію бачать на ринку. Позиціонування визначає основні сегменти цільової аудиторії, на яку розраховані товари або послуги компанії.

 

3. Індивідуальність бренду — це те саме, що і індивідуальність людини. Це певні емоції або особистісні якості, які ми асоціюємо з конкретним брендом. Наприклад, Pepsi ми асоціюємо з молодістю, а Raffaello з романтичністю. Кожен елемент компанії, включаючи колірну гаму і фірмовий шрифт, додає їй частинку індивідуальності.

 

4. Цінність бренду може включати і вартість компанії на ринку, і різноманітні аспекти її стратегічних переваг. Наприклад, люди сприймають Apple як компанію, що випускає передову і якісну продукцію. Тому цінність бренду формується не лише завдяки доходам компанії, але і завдяки загальній картині ситуації.

 

5. Комунікація бренду − це спосіб спілкування з клієнтом за допомогою реклами, обслуговування клієнтів, документації, зовнішнього вигляду продукції і под. Якщо бренд планує рости, він повинен зрозуміло інформувати споживачів про свої головні переваги.

 

6. Розрив бренду − це різниця між тим, що він обіцяє і тим, що споживач отримує у підсумку. Ця різниця не повинна бути занадто великою. Успішний бренд повинен бути здатним здійснювати обіцяне. Навіть найякісніші послуги брендингу не виправлять неякісних товарів або послуг.

 

7. Розширення бренду − це відкриття нових областей для розвитку компанії. Наприклад, коли Ларрі Пейдж і Сергій Брін вирішили створити бренд компанії Google, він здавався їм звичайним інтернет-пошуком. Зараз Google − це велика кількість різних сервісів, на зразок електронної пошти, соціальної мережі, мобільної операційної системи або створення безпілотних автомобілів

 

Pizza Workshop

Розробка дизайну бренду компанії Pizza Workshop

 

Що ви отримаєте замовивши створення бренду компанії в KOLORO

 

1. Маркетологи KOLORO проведуть детальний аналіз компанії, а також вивчать її конкурентів і цільову аудиторію. Це дозволить вам дізнатися поточне положення справ на ринку і зрозуміти перспективи розвитку компанії.

 

2. Ми гарантуємо унікальність всіх елементів розробленого бренду. Це особливо важливо, оскільки унікальне поєднання елементів бренду виокремить вас серед конкурентів і дозволить залучити потенційного споживача.

 

3. Ми забезпечимо ефективний зв'язок компанії з цільовою аудиторією. Він дозволить успішно донести до споживача інформацію про всі переваги бренду.

 

4. Протягом усього етапу виведення бренду на ринок ми надаватимемо йому підтримку і радитимемо за необхідності.

 

5. Розроблений нами бренд відповідатиме поставленим цілям і завданням компанії.

 

Корпоративний брендинг компанії − це перший і найважливіший крок на шляху до успіху. KOLORO пропонує вам зробити його разом. Ми володіємо шести-літнім успішним досвідом створення корпоративних брендів.

Замовити розробку бренду компанії ви можете, зв'язавшись з нами за телефоном + 38 044 223 20 51 або написавши на пошту info@koloro.ua.


 

comments powered by HyperComments

Присоединяйся к нам в соцсетях

ßíäåêñ.Ìåòðèêà

Запрос на бесплатную консультацию

Отправив запрос, вы получаете:

  • Письмо или звонок от нашего менеджера
  • Оценку стоимости проекта
  • Личную встречу, при необходимости
  • Конфедициальность гарантирована!

Заказать обратный звонок

Ваше имя Ваш номер телефона Удобное время звонка
action="https://api.unisender.com/ru/subscribe?hash=5qxekwn84noxrtxahttk366ammzq79y4do97317e" name="subscribtion_form" onsubmit="return us_.onSubmit(this);" us_mode="embed">

присоеденяйтесь к подписчикам:

присоеденяйтесь к подписчикам:

Спасибо!
Получайте дайджест
практических советов
от опытных специалистов
маркетинга и брендинга!