Яндекс.Метрика

Корпоративний ребрендинг

Корпоративний ребрендинг − це повна або часткова зміна елементів бренду компанії. Це стосується не тільки візуальних (логотип, фірмовий стиль, упаковка та ін.), але і вербальних елементів (місія, цінності, слоган та ін.).

Ребрендинг компанії може бути повним або частковим. Повний ребрендинг організації проводиться тоды, коли компанія змінює сферу діяльності, вироблений продукт або виходить на інший ринок. У цьому випадку змінюється все: від назви до дизайну упаковки.

Найчастіше проводиться частковий або «м'який» ребрендинг. Він дозволяє зберегти основні елементи, при цьому освіживши і осучаснивши їх. Давно доведено, що такий ребрендинг йде на користь компанії і дозволяє досягти поставлених цілей.

 

корпоративный ребрендинг

 

Коли потрібен ребрендинг компанії?


Будь-яка, навіть найуспішніша компанія рано чи пізно розуміє, що їй потрібен ребрендинг. Проте проблеми, які призводять до такого рішення, у всіх різні.

 

Отже, коли потрібен ребрендинг організації?

1. Повна зміна сфери діяльності компанії. В даному випадку мета ребрендингу − повідомити своїм споживачам про нововведення, відобразивши це у вербальних і візуальних елементах оновленого бренду.

 

2. Вихід на нові ринки. Іноді освоєння нових ринків вимагає повної зміни всіх елементів бренду, оскільки нова аудиторія може кардинально відрізнятися від нинішньої.

 

3. Поява нового сильного конкурента. Провести ребрендинг компанії − не єдиний метод боротьби з сильним конкурентом, проте в деяких випадках він просто необхідний. Особливо, якщо з появою сильного гравця, компанія стрімко втрачає свою аудиторію.Тоді не вдасться обмежитися зміною візуальних елементів. Варто приділити особливу увагу своєї стратегії позиціонування, підкресливши її новим логотипом, фірмовим стилем і под.

 

4. Розширення сфери діяльності компанії. Якщо розширення значне, то це обов'язково необхідно відобразити у всіх елементах бренду, включаючи ідею і місію. Наприклад, якщо компанія з виробництва вікон вирішила зайнятися виготовленням дверей, то зміні можуть торкнутись: місії, логотипу, фірмового стилю і, в деяких випадках, навіть назви.

 

5. Зміна ринкових умов. З плином часу змінюється не тільки компанія, але й умови ринку. Це відбувається досить стрімко і іноді провести ребрендинг − єдиний вихід для тих, хто хоче залишитися на плаву.

 

6. Старіння бренду. Рано чи пізно старіє навіть стабільний і успішний бренд. І тоді ребрендинг просто необхідний, інакше компанія ризикує втратити всіх своїх клієнтів. Особливо це актуально для таких фірм, які працюють у сфері високих технологій.

 

7. Ідеологічні зміни. Найчастіше це відбувається під час зміни власника або керівника компанії. Тоді ребрендинг спрямований на споживачів і співробітників. Проводиться він для того, щоб візуально відобразити і донести нове бачення компанії.

 

Як правильно зробити ребрендинг компанії?

 

Таку важливу і складну роботу, як проведення ребрендингу краще довірити професіоналам. Оскільки тут знадобиться величезний досвід і залучення великої кількості фахівців.

Однак і від власників бізнесу також багато залежить: від постановки цілей до вибору фінального концепту дизайну. Отже, що необхідно врахувати, щоб ребрендинг компанії пройшов максимально успішно?

 

1. Чітко сформулюйте мету. Добре працює конкретна мета. Наприклад не «збільшити продажі», а «збільшити продажі на 20% до кінця року» і под.

 

2. Не нехтуйте вивченням ринку і цільової аудиторії. Ребрендинг − це не лише креатив. Ребрендинг фірми спрямований, насамперед, на задоволення запитів своїх клієнтів. А, щоб зробити це максимально ефективно, необхідно спочатку детально вивчити ці запити. Тому краще за все звернутися до професіоналів, які вивчать ринок, інтереси споживачів і знайдуть спосіб для їх задоволення.

 

3. Не економте на виконавцях. Невеликі компанії, намагаючись заощадити, не звертаються до професійних брендингових агентств, а довіряють таку складну роботу дизайнерам-фрілансерам. Як наслыдок − створений бренд не відображає специфіки компанії і не комунікує з цільової аудиторії. Деколи це навіть може призвести до повного краху компанії.

 

4. Побудуйте план з просування. Ребрендинг підприємства не обмежується відновленням всіх елементів. Важливим завданням є також донесення до цільової аудиторії оновленого бренду. Тому перед запуском процесу ребрендингу, необхідно побудувати докладний план з його просування.

 

5. Не полінуйтеся розповісти про свою місію та цінності. Місія та цінності компанії − це фундамент бренду. Вони обов'язково повинні певним чином читатися і в назві, і в логотипі, і у фірмовому стилі. Тому вкрай важливо переконатися, що виконавці правильно зрозуміли вас, інакше розбіжностей не уникнути.

 

6. Не бійтеся експериментувати. Майже не залишилося компаній, які сумніваються у важливості ребрендингу. Однак насправді не всі готові експериментувати зі своїм брендом, боячись втратити клієнтів або партнерів. Однак, якщо підійти до цього розумно, підкріплюючи усі дослідження і переймаючи досвід успішних компаній, можна досягти небачених висот.

 

7. Залучіть своїх співробітників. Співробітники − головна рушійна сила компанії та її опора, тому вони неодмінно повинні розуміти мету проведення ребрендингу фірми, і які результати він має принести.

 

Ребрендинг компании

 

Вартість послуги ребрендингу

 

Проведення ребрендингу підприємства − комплексна задача, яка складається з кількох етапів. Їх кількість і складність залежать від багатьох факторів, таких як:

  • вид ребрендингу (частковий або повний);

  • мета ребрендингу;

  • сфера діяльності компанії;

  • розміри компанії;

  • кількість елементів, які необхідно змінити і под.

 

Компанія KOLORO допоможе зробити ребрендинг Вашої компанії в максимально короткі терміни і з оптимальним бюджетом.

 

Зв'яжіться з нами для безкоштовної консультації!


 

comments powered by HyperComments

Присоединяйся к нам в соцсетях

ßíäåêñ.Ìåòðèêà

Запрос на бесплатную консультацию

Отправив запрос, вы получаете:

  • Письмо или звонок от нашего менеджера
  • Оценку стоимости проекта
  • Личную встречу, при необходимости
  • Конфедициальность гарантирована!

Заказать обратный звонок

Ваше имя Ваш номер телефона Удобное время звонка
action="https://api.unisender.com/ru/subscribe?hash=5qxekwn84noxrtxahttk366ammzq79y4do97317e" name="subscribtion_form" onsubmit="return us_.onSubmit(this);" us_mode="embed">

присоеденяйтесь к подписчикам:

присоеденяйтесь к подписчикам:

Спасибо!
Получайте дайджест
практических советов
от опытных специалистов
маркетинга и брендинга!