Яндекс.Метрика

Гайдлайн компанії

 

гайдлайн компании SaoPauloГрамотний брендинг підвищує впізнаваність компанії. Однак успішний брендинг неможливий без систематизації відомостей про айдентику компанії. Гайдлайн бренду – це звід корпоративних документів, набір правил з коректного використання елементів фірмового стилю. Створення гайдлайну допомагає керівникам, дизайнерам і маркетологам бренду мати чітке уявлення про застосування елементів фірмового стилю.

 

Відмінності між брендбуком і гайдлайном

 

Доволі часто сучасні маркетологи ототожнюють поняття брендбуку і гайдлайну. Брендбук – це документ, який містить такі ключові поняття про бренд як його місія, цілі та філософія. В першу чергу, брендбук важливий для співробітників компанії, які повинні рухатися до досягнення єдиної мети. А гайдлайн не є внутрішньокорпоративним документом і стандартизує роботу з візуальними символами бренду.

 

Особливості використання гайдлайна бренду

 

Залежно від цілей і масштабів компанії, гайдлайн може бути частиною брендбуку або виступати як самостійний документ.

Невеликій компанії немає необхідності прописувати правила розміщення айдентики бренду на різних носіях, крім основних (візитівка, ручки). Тому вони можуть замовити гайдлайн як частину брендбуку. Однак великі компанії, особливо ті, які працюють по франшизі і мають багато різних носіїв фірмстилю (уніформа, транспорт, вивіски), повинні мати докладне керівництво. В такому випадку вони замовляють гайдлайн як окремий документ, який потрапить до рук верстальників і дизайнерів. Саме вони будуть займатися розміщенням візуальних елементів на носіях.

 

Під час проведення редизайну компанії, немає необхідності в розробці нового брендбуку, оскільки місія компанії не змінилася. Однак редизайн передбачає зміну головних елементів комунікації бренду (логотип, фірмове поєднання кольорів, персонаж). Нові правила використання цих елементів потрібно прописати в гайдлайні, видавши свіжу версію.

 

гайдлайн бренда Mohawk

Айдентика бренду Mohawk от Pentagram

 

Навіщо розробляють гайдлайн бренду?

 

Користувачами гайдлайну є фахівці з дизайну і маркетингу в компанії. За словами відомого дизайнера Аліни Віллер, гайдлайн допомагає «заощадити час, гроші і розчарування». Ситуація, знайома багатьом компаніям: новий дизайнер бігає офісом і намагається дізнатися CMYK кольору логотипу. Гайдлайн допомагає бренду успішно впоратися з вирішенням подібних проблем, а також вирішує прикладні задачі підрозділів, відповідальних за рекламні та маркетингові дії компанії.

 

Цілі розробки гайдлайну

 

1. Істотно спрощує подальшу взаємодію з маркетинговими агентствами. Досить описати загальне бачення маркетингової кампанії і надати гайдлайн дизайнерам. Можна бути впевненим, що всі елементи айдентики будуть правильно розміщені на носіях, відповідаючи правилами їх використання.

 

2. Контроль над використанням ідентифікаційних елементів дозволяє маркетологам бути впевненими в привабливості фірмового стилю компанії на будь-яких носіях.

 

3. Чітко визначені правила розташування елементів (логотипу, фірмового блогу) і поєднання кольорів гарантує уніфікованість всіх носіїв бренду. Такий підхід дозволяє підвищити довіру до бренду і рівень впізнаваності.

 

примеры гайдлайнов брендов

Носії фірмового стилю бренду MTrading

 

4. Гайдлайн обов'язково містить приклади того, як «не треба робити»: як можна розташовувати логотип, приклади невдалих колірних рішень і под. Це обмежує свободу дій маркетологів і гарантує коректність оформлення будь-яких елементів.

 

Складові гайдлайну

 

Розробка гайдлайну – це складання чітких правил з використання ідентифікуючих елементів з наступною структурою.

 

1. Опис константи марки (логотип, колір, поєднання кольорів, шрифти), для яких складаються правила з їх масштабування і застосування в залежності від розташування на носіях, а також середовища застосування.

2. Версії побудови логотипу та його охоронної зони, варіанти використання логотипу в кольорі, монохром або ч/б, залежно від яскравості фону, а також неприпустимі варіанти використання логотипу.

3. Фірмовий блок (взаємне розташування елементів) і фірмові кольори (поєднання і відтінки).

4. Ділова документація (оформлення та області застосування).

5. Загальні принципи створення макетів.

6. Принципи оформлення і верстки поліграфічних продуктів, зовнішньої реклами, POS-матеріалів.

7. Сувенірна продукція, уніформа, транспорт і под.

 

Нижче наведено приклади гайдлайнів великих компаній.

 

гайдлайн Cisco

Опис основних кольорів компанії CISCO

Весь брендбук компанії CISCO тут

 

пример гайдлайна события

 

Неприпустимі приклади використання логотипу Олімпіади 2020 Токіо

Весь брендбук події тут

 

гайдлайн для иконок

Приклади використання графічних елементів Thao Cam Vien Saigon

Весь брендбук зоопарку тут

 

Гайдлайн: вартість розробки стандарту

 

Вартість розробки гайдлайну залежить від наступних факторів.

1. Масштаби компанії – якщо її діяльність виходить за рамки одного регіону, гайдлайн включає більше розділів для координування міжрегіональної маркетингової діяльності.

2. Кількість елементів бренду (наприклад, невелика компанія може мати потребу тільки в інструкціях по застосуванню логотипу, стилів і колірних комбінацій на ділової документації).

3. Необхідність розробки макетів та шаблонів для оформлення поліграфічних продуктів і под.

Для кожної компанії вартість послуги визначається після консультації та оцінки обсягу робіт.

 

Зв'яжіться з нами телефоном і ми проконсультуємо вас про послугу створення гайдлайну безкоштовно!

 

Контактна інформація:

+38 (044) 223 51 20

info@koloro.ua

 

 

comments powered by HyperComments

Присоединяйся к нам в соцсетях

ßíäåêñ.Ìåòðèêà

Запрос на бесплатную консультацию

Отправив запрос, вы получаете:

  • Письмо или звонок от нашего менеджера
  • Оценку стоимости проекта
  • Личную встречу, при необходимости
  • Конфедициальность гарантирована!

Заказать обратный звонок

Ваше имя Ваш номер телефона Удобное время звонка
action="https://api.unisender.com/ru/subscribe?hash=5qxekwn84noxrtxahttk366ammzq79y4do97317e" name="subscribtion_form" onsubmit="return us_.onSubmit(this);" us_mode="embed">

присоеденяйтесь к подписчикам:

присоеденяйтесь к подписчикам:

Спасибо!
Получайте дайджест
практических советов
от опытных специалистов
маркетинга и брендинга!