Яндекс.Метрика

Дизайн торгового залу та вітрин

 

Дизайн торгового зала, Дизайн торгового зала, дизайн торгового зала магазина, оформление торгового зала, оформление витрин, оформление витрин магазинов, правила оформления витрин, дизайн интерьера магазинаОбставини досить сильно психологічно впливають на споживача, особливо, якщо це стосується сфери торгівлі.

 

Дизайн торгового залу, атмосфера всередині магазину, раціональне розташування торгового обладнання, POS-матеріали та оформлення вітрин – все це може значно підвищити активність діяльності торгової компанії.

 

Сьогодні, торговельній точці вже недостатньо мати зручне розташування або привабливу вивіску, необхідно створити приємну і затишну атмосферу всередині магазину, тобто розробити гарний дизайн торгового залу і інтер'єру магазину.

 

Оформити торгівельну точку:

 

 

Дзвоніть нашим менеджерам:

099-618-87-50

   

 Пишіть нам:

   info@koloro.ua

     

 

Оформлення торгового залу

Які переваги торговій компанії дає правильно оформлений торговий зал?

Дизайн магазина, Дизайн торгового зала, дизайн торгового зала магазина, оформление торгового зала, оформление витрин, оформление витрин магазинов, правила оформления витрин, дизайн интерьера магазина

 

Грамотне оформлення торгового залу сприяє:

1. Зростанню постійних покупців торгової мережі.

2. Підвищенню довіри до рітейл бренду.

3. Зміцненню лояльності споживачів.

4. Збільшенню часу перебування споживача в торговій точці.

5.Зростанню продажів, товарообороту і збільшенню прибутків

6. Зміцненню іміджу торгової компанії і її репутації.

7. Підвищення продуктивності торгового персоналу.

Оформлення торгового залу, як правило, починається з підбору необхідного торгового обладнання. Велике значення має розмір і клас самого магазину, так само, як і під час проектування дизайну магазину в цілому.

 

Дизайн торгового залу магазину містить  наступні компоненти:

1. Зонування простору.

2. Дизайн інтер'єру торгового простору.

3. План розстановки меблів і торгового устаткування.

4. Колірне оформлення магазину і освітлення.

 

Зонування простору

Правильне зонування торгового простору дозволяє підвищити рівень продажів на 80% і більше. Здійснюючи поділ торгового залу на окремі зони важливо врахувати такі особливості:

- 80-90% покупців, повертають, як правило, у праву сторону, і проходять уздовж правої стіни торгової точки. Саме тому в правій стороні магазину необхідно розміщувати товарні новинки або нові колекції.

- 60% продажів здійснюється безпосередньо при вході.

- Недорогі групи товарів необхідно розміщувати всередині магазину.

- Перша зона з боку входу в магазин повинна містити найбільш дорогі і модні товари (1/3 торгового залу); у другій за порядком зоні розміщуються затребувані товари повсякденного попиту; третя зона – включає менш затребувані і найдешевші товари.

Вірно розділивши магазин на зони, ви підвищите кількість відвідувачів і покупців, а відповідно – рівень продажів і прибутку магазину.

 

Зонирование магазина, Дизайн торгового зала, дизайн торгового зала магазина, оформление торгового зала, оформление витрин, оформление витрин магазинов, правила оформления витрин, дизайн интерьера магазина

 

Дизайн інтер'єру магазину

Оригінальний і естетичний дизайн інтер'єру дозволяє створити в магазині особливу атмосферу, приємну для покупця і стимулюючу його до здійснення покупок. Красивий і зручний дизайн магазину підвищує час перебування відвідувачів у магазині, а також викликає у споживача бажання повернутися в магазин іще не один раз.

 

Для оформлення магазину не варто зупиняти свій вибір на розкішних, пафосних і багатих стилях дизайну, навіть в тому випадку коли ви продаєте елітні товари преміального сегменту, це не підвищить попиту з боку аудиторії, а лише відштовхне вашого покупця. Простота стилю дозволяє створити гармонійну атмосферу всередині магазину, яка не відволікатиме споживача від здійснення покупок. У дизайні магазину роздрібних торговельних мереж, найчастіше, застосовують стиль мінімалізм або ж класичний стиль оформлення інтер'єру.

 

Для оформлення товарних відділів, як правило, використовують різні види рекламної продукції та POS-матеріали, що дозволяє провести грамотне розміщення товарних груп, так щоб споживач обійшов усі куточки торгового простору. У дизайні товарних відділів, найчастіше, використовують наступні POS-матеріали: цінники, стоп-шелфи, шелфтокери, воблери, листівки, буклети, плакати, флаєри та ін.

 

Дизайн магазина, Дизайн торгового зала, дизайн торгового зала магазина, оформление торгового зала, оформление витрин, оформление витрин магазинов, правила оформления витрин, дизайн интерьера магазина

 

План розстановки меблів і торгового устаткування

Під час підбору меблів, важливо орієнтуватися на тип магазину: в елітних магазинах дорогих товарів можна використовувати дорогі і високоякісні меблі, можливо навіть дизайнерські й зроблені під замовлення. У магазинах повсякденних товарів застосовують простіше і дешевше торговельне обладнання.

 

Будь-який магазин обмежений у площі, тому головною умовою розміщення торгового обладнання та меблів є ергономічність і мінімізація торгового простору, а також зручність доступу споживача до товарів. Особливу увагу також варто приділити викладенню товару і правил мерчендайзингу.

 

Мебель и торговое оборудование, Дизайн торгового зала, дизайн торгового зала магазина, оформление торгового зала, оформление витрин, оформление витрин магазинов, правила оформления витрин, дизайн интерьера магазина

 

Колірне оформлення магазину і освітлення

Колірне оформлення дозволяє не тільки підкреслити індивідуальність вашого магазину і його унікальний фірмовий стиль, але також психологічно впливати на споживача і його купівельну активність. Про вплив різних кольорів на поведінку людини ви знайдете в нашому блозі.

 

За допомогою кольорів можна також розділити торговий зал на окремі зони і виділити прибуткові або ходові товарні позиції. Важливе значення має також і освітлення торгового простору. Грамотне освітлення дозволяє створити затишну атмосферу всередині магазину, підкреслити потрібні товарні категорії, приховати недоліки магазину, налаштувати на потрібний купівельний настрій.

 

Правила оформлення вітрин

 

Вітрина – це один з найефективніших способів залучення уваги споживачів, потужна реклама, а також інструмент, що дозволяє розкрити позиціонування рітейл бренду.

Оформленні вітрини магазинів не тільки приваблюють потенційних покупців, але і формують імідж торгової компанії у свідомості цільової аудиторії, а також виступають засобом комунікації зі споживачем.

 

В залежності від виду оформлення вітрини поділяють на:

1. Сюжетні – така вітрина акцентує увагу не на товарі, а на вигаданій сценці або елементах прикраси.

2. Товарні – в таких вітринах виставляють поодинокі комплекти товарів.

3. Товарно-сюжетні – викладка на вітрині товарів з елементами прикрас або відповідно з вигаданим сюжетом.

 

Дизайн витрин, Дизайн торгового зала, дизайн торгового зала магазина, оформление торгового зала, оформление витрин, оформление витрин магазинов, правила оформления витрин, дизайн интерьера магазина

 

Основні правила оформлення вітрин:

- Дизайн вітрини повинен позитивно впливати на цільового покупця відповідно до мети, для того щоб зрозуміти як і якими засобами можна вплинути на рішення споживача необхідно попередньо провести маркетингові дослідження, вивчити ринок і цільову аудиторію.

 

- Оформлення вітрини повинно бути виконано у відповідності із загальною концепцією фірмового стилю магазину.

 

- Під час оформлення торгових вітрин, важливо правильно використовувати освітлення і підсвічування. Світло – один із найпотужніших засобів залучення уваги, а також можливість розставити акценти на композиції вітрини.

 

- Експозицію вітрини необхідно постійно оновлювати. Одна і та ж картинка або сюжет вітрини поступово втрачають свою актуальність і приїдаються. Обов'язкового оновлення потребують вітрини напередодні свят або значущих подій у торговому підприємстві, а також у періоди зміни сезонів року.

 

- Матеріали, які використовуються для експозиції вітрини, повинні бути стійкі до зовнішніх впливів, наприклад, до вигоряння.

 

- Вітрина повинна бути доглянутою, тому слід постійно контролювати стан експозиції.

 

Замовити послуги професійної розробки дизайну торгового простору і оформлення вітрин сьогодні може кожен. Брендингове агентство KOLORO з радістю допоможе вам у вирішенні даної задачі.

 

comments powered by HyperComments

Присоединяйся к нам в соцсетях

ßíäåêñ.Ìåòðèêà

Запрос на бесплатную консультацию

Отправив запрос, вы получаете:

  • Письмо или звонок от нашего менеджера
  • Оценку стоимости проекта
  • Личную встречу, при необходимости
  • Конфедициальность гарантирована!

Заказать обратный звонок

Ваше имя Ваш номер телефона Удобное время звонка
action="https://api.unisender.com/ru/subscribe?hash=5qxekwn84noxrtxahttk366ammzq79y4do97317e" name="subscribtion_form" onsubmit="return us_.onSubmit(this);" us_mode="embed">

присоеденяйтесь к подписчикам:

присоеденяйтесь к подписчикам:

Спасибо!
Получайте дайджест
практических советов
от опытных специалистов
маркетинга и брендинга!