Яндекс.Метрика

Дизайн реклами

 

Создание дизайна рекламы, дизайн рекламы, создание дизайна рекламы, разработка дизайна рекламы, наружная реклама, дизайн наружной рекламы, реклама на билбордах, рекламные конструкции, pos-материалы, рекламные стойки, рекламные стенды, дизайн ситилайтов, изготовление рекламыБагато хто вважає, що якісний товар не потребує реклами, він і так матиме попит. Однак це не так, навіть найвідоміший бренд «з королівськими амбіціями» потребує реклами.

Саме тому ми бачимо «жорстокі рекламні війни» брендів, в яких основною зброєю є дизайн реклами.

 

Реклама – один з потужних інструментів комунікації зі споживачем. Однак сьогодні реклама всюди і споживач не сприймає численні рекламні повідомлення, так як на це розраховують рекламодавці.

 

Для того щоб ваша реклама була помічена аудиторією, викликала інтерес і спричиняла обговорення – вона повинна бути оригінальною, яскравою і привабливою. Саме тому рекламодавці приділяють більше уваги дизайну реклами.

 

Якщо ви хочете отримати колосальний ефект від рекламної кампанії, то ви повинні докласти зусиль під час її підготовки. Якщо ви хочете, щоб ваш бренд став «королем» серед всіх торгових марок, значить, і дизайн реклами повинен бути розкішним і багатим, як і належить усім «королівським особам».

 

Замовити дизайн реклами:

 
 

Дзвоніть нашим менеджерам:

099-618-87-50

   

 Пишіть нам:

   info@koloro.ua

     

 

Дизайн реклами

 

Дизайн реклами – це процес створення привабливого візуального образу бренду. І, від того, наскільки правильно побудований процес створення дизайну реклами, багато в чому залежить успіх просування продукту, товару або послуги на ринку.

Запам'ятовуваність і бажання придбати бренд – ось що має забезпечити цікава і якісна реклама!

Зростає кількість рекламних оголошень, тому і потреба в оригінальних дизайнерських ідеях проявляється виразніше. Щодня на кожного з нас атакує величезна кількість рекламних повідомлень, але людина здатна приділити їм лише кілька секунд своєї уваги.

 

Наприклад, рекламному ролику приділяється, у кращому випадку, 5 секунд, а вуличному білборду близько 1,7 секунд. Цього часу недостатньо для того, щоб сприйняти і тим більше запам'ятати рекламне повідомлення. Тому запам'ятовуються тільки оригінально представлені ПОТУЖНІ рекламні ідеї.

Актуальність розробки дизайну реклами очевидна, проте слід врахувати і той факт, що споживачі повинні запам'ятати і полюбити не тільки вашу рекламу, а, в першу чергу, ваш товар!

 

Переваги якісного і оригінального дизайну реклами:

 

1. Красивий і незвичайний дизайн привертає увагу споживачів, підвищує ступінь запам'ятовування рекламного повідомлення і відповідно впізнаваності бренду.

2. Знижує витрати на рекламні заходи, оскільки якісна реклама потребує меншої кількості взаємодій із споживачем, ніж проста і непримітна реклама.

3. Створення реклами високої якості, естетично оформленої, зміцнює репутацію компанії, надає її статусності і надійності в очах споживача, підвищує рівень довіри і лояльності споживачів до бренду.

4. Грамотно продуманий дизайн може використовуватись для різних рекламних носіїв, з незначними коригуваннями.

5. Розкішний дизайн рекламних матеріалів залучає нових споживачів і збільшує обсяги продажів компанії.

 

Уличная реклама, дизайн рекламы, создание дизайна рекламы, разработка дизайна рекламы, наружная реклама, дизайн наружной рекламы, реклама на билбордах, рекламные конструкции, pos-материалы, рекламные стойки, рекламные стенды, дизайн ситилайтов, изготовление рекламы

 

Види реклами

 

Сьогодні існує величезна кількість видів реклами в залежності від функцій, які вона виконує, від охоплення аудиторії, від способу та місця її розміщення і под.

 

В залежності від того, які рекламні носії використовуються для проведення рекламної кампанії, рекламу можна розділити на два основних види:

- Зовнішня реклама;

- Внутрішня реклама (друкована реклама).

 

Зовнішня реклама – графічна, текстова, або будь-яка інша рекламна інформація про продукт, що розміщується на спеціальних конструкціях на відкритій місцевості, на зовнішніх поверхнях будівель, вуличного обладнання, над проїжджою частиною доріг і под.

 

Друкована реклама – мається на увазі розміщення текстової або графічної інформації про рекламований об'єкт в друкованих виданнях, на листівках, рекламних брошурах, візитівках, календарях та інших POS-матеріалах. Відповідно до видів рекламних звернень, дизайн реклами поділяється на два основних напрямки: дизайн зовнішньої реклами та дизайн POS-матеріалів.

 

Дизайн зовнішньої реклами

 

Останнім часом, у рекламній кампанії більше уваги приділяється дизайну зовнішньої реклами. Сьогодні, зовнішня реклама представлена величезним різноманіттям видів і засобів. Варто лише згадати: брендмауери, рекламні конструкції на дахах будівель, маркізи, електронні табло, перетяжки, рекламні стійки і багато інших видів зовнішніх рекламних носіїв. Ефективність рекламних оголошень на зовнішніх носіях, насамперед, залежить від дизайну зовнішньої реклами. Де б не була розміщена реклама, розробка дизайну нашими фахівцями змусить вашу рекламу ефективно працювати на вас!

 

Дизайн зовнішньої реклами поділяють на кілька типів:

1. Дизайн рекламної спрямованості. Головна мета такого дизайну – розрекламувати товар або послугу компанії.

2. Іміджевий дизайн. Використовується тоді, коли рекламується компанія чи бренд.

3. Вказівний дизайн. Коли рекламодавець вказує напрямок до своєї компанії за допомогою конструкцій зовнішньої реклами.

 

Кожен з напрямків вимагає спеціального підходу до створення дизайну.

Розробка зовнішньої реклами повинна бути побудована на принципі мінімалізму. Інформація повинна бути зрозумілою і чіткою, оптимізована під конкретний сегмент цільової аудиторії. Дизайн повинен бути яскравим і привабливим, і водночас простим і лаконічним, таким, що доносить головну ідею споживачеві і спонукає його на конкретні дії.

 

Наружная реклама, дизайн рекламы, создание дизайна рекламы, разработка дизайна рекламы, наружная реклама, дизайн наружной рекламы, реклама на билбордах, рекламные конструкции, pos-материалы, рекламные стойки, рекламные стенды, дизайн ситилайтов, изготовление рекламы

 

Дизайн POS-матеріалів

Оскільки реклама стає персоналізованою, паралельно із зовнішньою рекламою зростає затребуваність на створення ефективних рекламних POS-матеріалів.

 

До POS-матеріалів відносяться:

- цінники;

- воблери;

- промо-стійки;

- прапорці;

- наклейки;

- підставки під чашки;

- декоративні магніти;

- папки, конверти;

- плакати та постери;

- календарі;

- канцтовари з логотипом компанії;

- сувенірна продукція та ін.

Персоналізовані POS-матеріали ефективно поширювати безпосередньо в місцях продажів, а також серед своїх клієнтів, партнерів та контрагентів. Дизайн для всіх видів POS-матеріалів і виготовлення першого тиражу − один з профілів нашої діяльності. Ми знаємось на створенні ефективних рекламних оголошень, які успішно продають товари і послуги. Таких оголошень, які створюють позитивний імідж компанії, бренду чи торгової марки!

 

Створення реклами

 

Процес створення дизайну реклами складається з наступних етапів:

 

1. Визначення мети і вибір загальної дизайн-концепції рекламної кампанії.

2. Проведення маркетингових досліджень з метою визначення інтересів і очікувань споживачів, вивчення рекламних повідомлень конкурентних компаній і визначення останніх рекламних тенденцій на ринку.

3. Розробка творчої стратегії рекламної кампанії, вибір стилю спілкування зі споживачем і тону звернення до аудиторії.

4. Визначення структури обігу та розробка графічних і вербальних елементів дизайну рекламного повідомлення.

5. Побудова композиції рекламного оголошення і створення макетів, кількох концептів дизайну реклами, що надаються замовнику на вибір.

 

До текстових елементів рекламного повідомлення відносять: заголовок, слоган, вступ, інформаційний блок, довідкові відомості, ехо-фраза.

До графічних елементів дизайну відносяться: шрифти, фірмові кольори, ілюстрації та зображення, лінійки, форма оголошення та ін.

 

Пос материалы дизайн, дизайн рекламы, создание дизайна рекламы, разработка дизайна рекламы, наружная реклама, дизайн наружной рекламы, реклама на билбордах, рекламные конструкции, pos-материалы, рекламные стойки, рекламные стенды, дизайн ситилайтов, изготовление рекламы

 

Вимоги до дизайну реклами:

 

1. Дизайн рекламного оголошення повинен розкривати тільки одну тему, може бути присвячений лише одному товару або послузі, бренду чи компанії в цілому. Оголошення, яке охоплює кілька тем одразу − неефективне, крім того, залежно від теми і мети, визначається і цільова аудиторія, яка для кожної цілі своя. Для підвищення ефективності реклами, її дизайн повинен бути орієнтований на конкретний сегмент цільової аудиторії.

 

2. Дизайн реклами повинен чітко відображати ринкову позицію бренду – відмінності від конкурентних торгових марок, максимально зрозуміла суть рекламної пропозиції.

 

3. Дизайн повинен бути доказовим і правдивим, містити аргументи та докази на користь товару.

 

4. Не варто перевантажувати рекламне повідомлення текстовими елементами – це знижує його ефективність.

 

5. Рекламна кампанія в цілому і дизайн окремих рекламних оголошень повинні бути засновані на єдиній оригінальній рекламній ідеї. Оформлення рекламного оголошення повинне підкреслювати свіжість, несподіванку і актуальність цієї ідеї.

 

6. У дизайні повинні бути елементи, що привертають і утримують увагу споживача – незвичайні зображення, оригінальні заголовки і інші нестандартні графічні елементи.

 

7. Оформлення рекламного повідомлення має відповідати рекламному носієві.

 

8. У дизайні рекламних оголошень варто уникати негативних асоціацій і образів – це відштовхує споживача і перешкоджає стимулюванню купівельної активності.

 

Створення реклами, її дизайну і розробка рекламної кампанії в брендинговому агентстві KOLORO будується на основі розробленого позиціонування бренду, аналізу ринку та загальної концепції рекламної кампанії. Дотримуючись такого порядку, ми створюємо правильну і креативну рекламу. Створіть оригінальний і розкішний рекламний образ свого «королівського» бренду разом з нами!

 

comments powered by HyperComments

Присоединяйся к нам в соцсетях

ßíäåêñ.Ìåòðèêà

Запрос на бесплатную консультацию

Отправив запрос, вы получаете:

  • Письмо или звонок от нашего менеджера
  • Оценку стоимости проекта
  • Личную встречу, при необходимости
  • Конфедициальность гарантирована!

Заказать обратный звонок

Ваше имя Ваш номер телефона Удобное время звонка
action="https://api.unisender.com/ru/subscribe?hash=5qxekwn84noxrtxahttk366ammzq79y4do97317e" name="subscribtion_form" onsubmit="return us_.onSubmit(this);" us_mode="embed">

присоеденяйтесь к подписчикам:

присоеденяйтесь к подписчикам:

Спасибо!
Получайте дайджест
практических советов
от опытных специалистов
маркетинга и брендинга!