Яндекс.Метрика

Дизайн контретикетки (звороту упаковки)

 

Розробляючи дизайн упаковки, слід звернути увагу на контретикетку (зворотна сторона упаковки). Хоча вона знаходиться на тильній стороні, контретикетка важливий елемент дизайну продукції. У більшості випадків на ній розташовується обов'язкова до розміщення інформація: термін придатності, склад, штрих-код. На звороті упаковки виробник може розміщувати додаткову інформацію про продукт або про свою компанію. Яскравий дизайн етикетки привертає увагу споживача до продукції, а інформація на контретикетці допомагає зробити вибір. Важливою є гармонійність дизайну. Етикетка повинна взаємодіяти з контретикеткою.

 

Контретикетка здатна:

 

  • надати завершений і гармонійний вигляд упаковці;

  • надати додаткову інформацію про продукт;

  • справити враження на клієнта.


Розробка дизайну контретикетки і звороту упаковки в KOLORO це:

 

Дизайн контэтикетки - иконка

Повна інформація про ваш бренд

 

Дизайн контэтикетки - иконка

Правильно підібрана верстка

 

Дизайн контэтикетки - иконка

Додрукарська підготовка

 

Дизайн контэтикетки - иконка

Унікальний штрих-код

 

Дизайн контэтикетки - иконка

Яскрава інфографіка

 

 

Вартість розробки:

5 400 грн.

   

 Терміни виконання:

   від 8 робочих днів

     

 

Дизайн контретикетки: на вартість впливають такі чинники

 

1. Розмір контретикетки. Чим вона більше, тим вищою буде ціна.

2. Зміст контретикетки. Якщо крім тексту треба нанести зображення або інфографіку – вартість збільшується.

3. Розмір зображення, яке потрібно розмістити. Чим воно більше, тим вище вартість.

4. Кількість вільного простору, відведеного під інфографіку. Чим більше інфографіки потрібно, тим вища вартість контретикетки.

5. Кількість розроблених концептів. Чим їх більше, тим вища вартість.

 

Етапи розробки дизайну контретикетки і обороту упаковки

 

1. Аналіз загального дизайну продукту і створення контретикетки, що доповнює етикетку. Дизайн упаковки та етикетки повинні виглядати гармонійно і вказувати на кращі властивості продукції.

 

2. Розробка геометрії штанцювання. Дизайн етикетки на пляшку, банку або будь-яку іншу продукцію повинен поєднуватися із загальною формою. Також оригінальна форма контретикетки, здатна привернути увагу і зацікавити споживача.

 

3. Розміщення обов'язкових текстів. Згідно із законодавством, на етикетці треба вказувати основні властивості продукту.

 

4. Розміщення додаткових матеріалів. На контретикетці можна розмістити цікаву інформацію. Це може бути легенда бренду, інфографіка або зображення.

 

5. Додрукарська підготовка. Сучасний дизайн етикетки, контретикетки включає в себе безліч елементів. Додрукарська підготовка допоможе простежити, щоб всі вони були виконані якісно.

 

Разом з цією послугою замовляють:

 

 

Контретикетка – дієвий спосіб донести до споживача важливу інформацію. Вона розповідає про вміст упаковки. Орієнтуючись на інформацію з контретикетки, споживачі роблять свій вибір. Наприклад, 57% споживачів сказали, що контретикетка вина і її зміст впливають на їх вибір.

 

Дизайн упаковки

 

Щоб вирізнятися з-поміж конкурентів до дизайну звороту упаковки варто підходити творчо. Приблизно 80% виробників, розробляючи дизайн контретикетки, копіюють елементи передньої. Якщо полишити цю традицію і створити оригінальний дизайн контретикетки, можна збільшити продажі. Замовити оригінальний дизайн етикетки, контретикетки відмінний спосіб підвищити конкурентноздатність продукції.

 

Зверніться в агентство KOLORO, і ми розробимо унікальний дизайн контретикетки!

 

дизайн оборота упаковки энергтика

Дизайн упаковки та етикетки енергетичного напою Diablo, Tough Slate Design

 

Контретикетка: як налагодити діалог із споживачем

 

Контретикетка – ідеальна  можливість налагодити зв'язок із споживачем або зміцнити її. Наприклад, на зворотному боці можна розмістити додаткову інформацію для привернення уваги. Існує кілька моментів, які можна відобразити на контретикетці.

 

1. Рекомендації з використання продукту. Це можуть бути рецепти страв, поради з приготування, перелік кращих поєднань.

2. Підкреслити особливості продукту. Наприклад, виробники вина на контретикетці вказують сенсорні характеристики (аромат, смак).

3. Додаткові відомості про бренд. Наприклад, його легенду, цінності або коротку історію.

4. Посилання на сайт виробника, де споживач може отримати додаткову інформацію або заклики до дії. Наприклад, виробник вина Моллі Dooker’s Мерло запрошує споживачів подивитися відео на сайті, з якого можна дізнатися більше про бренд.

 

Дизайн упаковки

 

Щоб залучити споживачів, необхідно знати головні тренди маркетингу. Їх використання допоможе виокремитись серед конкурентів. В епоху технологій, контретикетка може надати споживачеві нові можливості. Наприклад, з допомогою смартфонів можна відразу зчитувати зашифровану інформацію про продукт.

 

Розробляючи дизайн контретикетки, необхідно обмежувати кількість друкованого тексту. Занадто великий об'єм тексту погано сприймається споживачами. Розміщувати потрібно дійсно важливу інформацію. Краще додатково розмістити інфографіку або зображення. Наприклад, чіпси Lays виділяють панель з інформацією про продукт білим простором. Це відразу привертає увагу до тексту. На контретикетці горілки або молока розташовують інфографіку, яка вказує на переваги продукції.

 

Крім обов'язкової інформації до нанесення, контретикетка повинна містити цікаву для споживача інформацію. Наприклад, людина, що купує органічний продукт, хоче прочитати про його користь, а ну, не про історію компанії. Зацікавивши споживача, контретикетка підштовхне людини зробити покупку.

 

Инфоргафика с упаковки молока

Дизайн сиру Глобино, робота брендингового агентства KOLORO

 

Вирішивши замовити дизайн контретикетки в KOLORO, ви отримуєте

 

1. Контретикетку, яка містить всю необхідну інформацію. В першу чергу це дані, які потрібно вказати исогласно законодавством.

2. Правильну верстку. Верстка, яка відповідає всім параметрам, гарантує якісний і швидкий друк.

3. Додрукарську підготовку продукції. Наша команда проведе всі необхідні перевірки макету, щоб в друк потрапив якісний матеріал.

4. Робочий штрих-код. В штрих-коді зашифровано важливу інформацію про продукт, тому важливо, щоб він легко зчитивався.

 

Контретикетка  – це спосіб показати і підкреслити кращі сторони продукції. Зверніться в брендингове агентство KOLORO, і ми створимо дизайн, що запам'ятається!

Контактна інформація:

 

+38 (044) 223 51 20

info@koloro.ua

 

comments powered by HyperComments

Присоединяйся к нам в соцсетях

ßíäåêñ.Ìåòðèêà

Запрос на бесплатную консультацию

Отправив запрос, вы получаете:

  • Письмо или звонок от нашего менеджера
  • Оценку стоимости проекта
  • Личную встречу, при необходимости
  • Конфедициальность гарантирована!

Заказать обратный звонок

Ваше имя Ваш номер телефона Удобное время звонка
action="https://api.unisender.com/ru/subscribe?hash=5qxekwn84noxrtxahttk366ammzq79y4do97317e" name="subscribtion_form" onsubmit="return us_.onSubmit(this);" us_mode="embed">

присоеденяйтесь к подписчикам:

присоеденяйтесь к подписчикам:

Спасибо!
Получайте дайджест
практических советов
от опытных специалистов
маркетинга и брендинга!