Яндекс.Метрика

Дизайн гнучкої упаковки для глубокого друку

 

Гибкая упаковка, дизайн гибкой упаковки для глубокой печати, применение гибкой упаковки, производство гибкой упаковки, гибкая упаковка, материалы для производства гибкой упаковки, гибкая упаковка для пищевых продуктов, функции упаковки, инструментПогодьтесь, бренди-лідери свого сегменту, так би мовити, «бренди з короною на голові», мають одну важливу особливість – естетичний і часом нестандартний дизайн упаковки товару.

 

Дизайн упаковки та етикетки – ключовий елемент брендингу споживчих товарів. Упаковка товару дозволяє йому вигідно виділятися на фоні конкурентних брендів, красивий і оригінальний дизайн упаковки та етикетки привертає увагу, спонукає споживача до спонтанної або обдуманої купівлі.

 

Професійно розроблена упаковка підвищує рівень лояльності споживачів, демонструє конкурентні переваги і споживчі якості товару.

 

Якщо вашу «корону» хтось поступово починає привласнювати собі, хоча якість вашого товару не змінилася, і конкурентні переваги збереглися без змін, то варто замислитись над зміною упаковки і редизайном бренду.

 

Якісна та інтригуюча упаковка може підвищити продажі товару в кілька разів без додаткових витрат на рекламу.

Останнім часом, популярнішою стає гнучка упаковка, порівнянно з використанням стандартних коробок і пляшок.

Така популярність викликана наявністю великої кількості переваг, притаманних гнучкій упаковці.

 

Як замовити дизайн гнучкої упаковки

 

 

Зв'язатись з менеджереом

099-618-87-50

   

 Пишіть нам:

 info@koloro.ua

     

 

Гнучка упаковка це

 

Контейнер або тара будь-якого розміру і форми, тиск внутрішньої атмосфери яких збігається з тиском навколишнього середовища, завдяки властивостям матеріалу – це гнучка упаковка. Така упаковка для товару відмінно адаптується до змін зовнішнього тиску, вона стискується і розширюється до потрібних розмірів, в залежності від змін у навколишньому середовищі.

 

Переваги гнучкої упаковки для товару

 

Основні переваги гнучкої упаковки перед традиційними пакувальними матеріалами:

 

1. Легкість і «невагомість» упаковки – вона не потребує зберігання у великих складських приміщеннях і значно скорочує витрати на транспортування.

 

2. Безпека і герметичність. Бар'єрні властивості матеріалів, з яких виготовляється упаковка, перешкоджають проникненню масел, вологи, жирів, газів, різних мікроорганізмів, ультрафіолету, забезпечуючи високий рівень збереження продукту.

 

3. Міцність. Гнучка упаковка, виготовлена з багатошарових плівок – жорстка, міцна, стійка до розриву.

 

Гнучка упаковка зручна, універсальна і економічна. Крім того, легко утилізується і використовується для подальшої переробки. Для її виробництва використовуються полімерні плівки на основі поліолефінів, фольги та паперу, що дозволяє фасувати в гнучку упаковку практично будь-які товари. Часто її використовують для харчових товарів: чай, цукерки, снеки, насіння, сухарі, чіпси, сипучі і крупи, майонези, кетчупи і соуси, печива і багато іншого.

 

Гнучка упаковка також відмінно виконує роль інструменту комунікації зі споживачем. Яскравий і оригінальний дизайн, кольоровість друку упаковки приваблює споживача і стимулює продажі. За рахунок використання в складі упаковки полімерних плівок, можна домогтися ефекту матовості упаковки або металізації, можливе застосування прозорих віконець в упаковці.

 

Применение гибкой упаковки, дизайн гибкой упаковки для глубокой печати, применение гибкой упаковки, производство гибкой упаковки, гибкая упаковка, материалы для производства гибкой упаковки, гибкая упаковка для пищевых продуктов, функции упаковки, инструмент

 

Дизайн гнучкої упаковки

 

Розробка упаковки та її оригінального дизайну досить складний процес в умовах сучасної ринкової конкуренції. Виробники з усіх сил намагаються придумати щось нове, красиве або неординарне, щоб здивувати споживача, привернути його увагу. Тому перш ніж розпочати розробку дизайну гнучкої упаковки необхідно вивчити конкурентів, проаналізувати ринок і зрозуміти, чого очікують споживачі.

 

За результатами маркетингових досліджень, набагато легше визначитися з формою упаковки, кольоровою гамою, графічними та текстовими елементами на упаковці, і більша ймовірність потрапити прямо в ціль.

Не варто забувати, що упаковка повинна розкривати позиціонування бренду, розповідати його легенду, а дизайн повинен дотримуватись загального фірмового стилю компанії.

 

Друк гнучкої упаковки

 

Для друку упаковок і етикеток використовується велика кількість способів друку.

Однак всі види друку ґрунтуються на трьох основних: високий друк, плаский і глибокий.

 

1. Плаский друк (офсетний друк) – це стандартний друк, який використовують друкарні найчастіше. Всі елементи, що друкуються,  розташовані на одній площині разом з пробільними елементами. Цей вид друку – найдешевший, але його недоліком є те, що потрібно багато часу для налаштування правильної пропорції балансу фарби і води. Через простій устаткування такий спосіб друку дорожчає.

 

2. Високий друк (флексографія, флексодрук) – це друк, під час якого друкуючі елементи знаходяться вище, ніж пробільні елементи. Зазвичай способом високого друку користуються при невеликому тиражі, і це, як правило, друк в рулонах. Крім того, процес підготовки до друку займає досить багато часу і зусиль.

 

3. Глибокий спосіб друку – друк, під час якого друкуючі елементи знаходяться нижче, ніж пробільні елементи. Глибокий друк має переваги у порівнянні з пласким та високим друком.

 

Изготовление гибкой упаковки, дизайн гибкой упаковки для глубокой печати, применение гибкой упаковки, производство гибкой упаковки, гибкая упаковка, материалы для производства гибкой упаковки, гибкая упаковка для пищевых продуктов, функции упаковки, инструмент

 

Переваги глибокої друку

 

Глибокий друк дає можливість відтворити тони і півтони і завдяки цьому досягається різноманітність відтінків. Під час такого друку виходять чіткі зображення з усіма деталями. Крім того, глибокий друк також дає можливість точної передачі кольорів в схемі CMYK* (зберігається фірмовий колір бренду), якість такого друку завжди буде однаковим від тиражу до тиражу.

 

Схема CMYK (Cyan – Magenta – Yellow− Key color) – схема формування кольору в поліграфії: завдяки трьом основним квітам (блакитний – пурпурний – жовтий) і їх змішування виходять зелений, синій, червоний, чорний та інші кольори.

 

Машини глибокого друку характеризуються найвищими швидкостями роботи. Глибокий друк – це вигідний варіант для друку упаковки, де потрібно нанесення клею для подальшого холодного склеювання. Глибокий друк дозволяє за один прогін наносити і холодний клей, і печатку. Дає можливість використовувати кілька матеріалів для друку (багатошаровість матеріалу). Такий друк найчастіше застосовується під час великого і середнього накладу упаковки для борошняних, кондитерських виробів, морозива, снеків і інших харчових продуктів.

 

Виробники гнучкої упаковки в Україні та Росії

 

Основні виробники гнучкої упаковки в Україні:

 

- Компанія «Юрпак» (Дніпропетровськ);

- ТОВ «АРТПАК ГРУП» (Київська обл.);

- Компанія «Фіф» (Київ);

- Компанія «Ленбуд» (Київ);

- ТОВ «ХАСК-Флекс» (Харківська обл.);

- ПАТ «Київполіграфмаш» (Київ);

- МНПП «Аріс Лтд» (Харків);

- Компанія «Преміум-Пак Україна» (Черкаська обл.);

- ТОВ «ДПА» (Донецьк);

- ТОВ «Днепропак» (Дніпропетровськ);

- ТОВ «ДЦ Мелитто» (Київська обл.).

 

Дизайн упаковки, дизайн гибкой упаковки для глубокой печати, применение гибкой упаковки, производство гибкой упаковки, гибкая упаковка, материалы для производства гибкой упаковки, гибкая упаковка для пищевых продуктов, функции упаковки, инструмент

 

Виробники гнучкої упаковки у Росії:

 

- Alcan Packaging Moscow (Москва);

- Готэк-Поліпак (Курська обл.);

- Данафлекс (Татарстан);

- Інтерпак (Новосибірська обл.);

- Конфлекс (Санкт-Петербург);

- Ленінградський поліграфічний комбінат (Санкт-Петербург);

- Мультифлекс (Москва);

- Нордения Славника (Ярославська обл.);

- Полиграфоформление (Санкт-Петербург);

- Упак-Арт (Москва);

- Уралпластик (Свердловська обл.);

- Фабрика упаковки (Свердловська обл.);

- Хоперская упаковка (Волгоградська обл.);

- Эдас Пак (Москва);

- Экорт-Упаковка (Москва).

 

Якщо яка-небудь друкарня не зазначена в даному списку, просимо вас зв'язатися з нами або залишити коментар із зазначенням назви компанії і її сайту.


Гнучка упаковка і можливість використання декількох матеріалів (багатошаровість) дозволяє: створювати упаковку з різними фізичними, хімічними та механічними якостями; розробляти різний дизайн і добиватися різних ефектів (матовість або металізація).

 

Упаковка и этикетка, дизайн гибкой упаковки для глубокой печати, применение гибкой упаковки, производство гибкой упаковки, гибкая упаковка, материалы для производства гибкой упаковки, гибкая упаковка для пищевых продуктов, функции упаковки, инструмент

 

Брендингове агентство KOLORO займається розробкою дизайну гнучкої упаковки для глибокого друку, попередньо проводячи маркетингове дослідження ринку та конкурентів. Унікальний і красивий дизайн продукції не тільки надасть конкурентні переваги на ринку, але і активно сприятиме зростанню продажів і прибутків. Це означає, що ви не пошкодуєте про свої інвестиції в новий дизайн або редизайн упаковки та етикетки. Крім того, ми можемо спеціально для вас розробити перший пробний тираж упаковки, або ж підібрати вам оптимального виробника упаковки за ціною, якістю друку та його географічним місцезнаходженням.

 

Пам'ятайте, що «царські бренди» завжди повинні виглядати відповідно – презентабельно і чарівно, тоді ви монополізуєте своє право на «царювання» і не залишите жодного шансу конкурентам.

 

comments powered by HyperComments

Присоединяйся к нам в соцсетях

ßíäåêñ.Ìåòðèêà

Запрос на бесплатную консультацию

Отправив запрос, вы получаете:

  • Письмо или звонок от нашего менеджера
  • Оценку стоимости проекта
  • Личную встречу, при необходимости
  • Конфедициальность гарантирована!

Заказать обратный звонок

Ваше имя Ваш номер телефона Удобное время звонка
action="https://api.unisender.com/ru/subscribe?hash=5qxekwn84noxrtxahttk366ammzq79y4do97317e" name="subscribtion_form" onsubmit="return us_.onSubmit(this);" us_mode="embed">

присоеденяйтесь к подписчикам:

присоеденяйтесь к подписчикам:

Спасибо!
Получайте дайджест
практических советов
от опытных специалистов
маркетинга и брендинга!