Яндекс.Метрика

Дизайн коробки

 

Пакувальна коробка першочергово використовувалась як спосіб зберігання і транспортування товарів. У сучасному світі ця утилітарна функція відійшла на другий план. Зараз картонна коробка це не тільки тара, а і представник бренду.


Щоб сформувати враження про продукт, людині достатньо 7 секунд. Саме стільки має виробник для залучення уваги споживача. Після цього його погляд переходить на наступний товар.

У споживача немає часу для пошуку всіх плюсів і мінусів продукту. Вони обирають найлегший шлях – оцінюють упаковку. Якщо вона привертає увагу і викликає бажання взяти в руки і забрати з собою — тоді все добре.

 

Зрозуміти вашого споживача допоможе KOLORO. Зв'яжіться з нами негайно, щоб стати лідером!

 

 

Дизайн коробки від KOLORO — це:

 

дизайн коробки - иконкаОформление коробки - иконкадизайн картонной коробки - иконкаоформление коробки - иконкадизайн коробки - иконка

       Оригінальний дизайн                     Зручність для споживача                       Акцент на                                   Ефективна комунікація                     Готовий до 

                                                                                                                        перевагах продукту                                     з ЦА                                      друку макет

 

 

 

Вартість розробки:

індивідуально

   

 Терміни виконання:

   14 днів

     

 

Дизайн коробки: вартість залежить від таких факторів

 

  1. Маркетингові цілі, які стоять перед брендом. Чим вони більші, тим складніше придумати зворушливу ідею для дизайну картонної коробки. Тому вартість буде вищою.

  2. Площі коробки і складності її конструкції. На великій упаковці потрібно буде розмістити більше елементів. Складна конструкція також збільшить вартість розробки дизайну коробки.

  3. Наявності або відсутності підкріплюючих текстів та інфографіки. Якщо потрібно розробити інфографіку і підкріплюючі тексти окремо, вартість дизайну коробки буде вище.
     

Вартість дизайну коробки залежить від багатьох факторів. Враховується формат і матеріал, тираж, барвистість, наявність додаткових деталей (оглядові віконця, тканинна або пластикова обробка, нанесення ароматизаторів тощо).

 

дизайн картонных коробок

 

Розробка дизайну коробки: етапи

 

  1. Збір аналітичних даних та проведення кабінетного маркетингового дослідження, SWOT-аналіз бренду і конкурентів, створення портрету споживача, дослідження тенденцій в дизайні, виділення макро- і микротрендов.

  2. Створення 3-х концептів конструкції коробки.
    Вибір одного з них, його доопрацювання та створення 3-х концептів дизайну лицьової і тильної сторони коробки (на його основі).

  3. Розробка інфографіки і підкріплюючих текстів (якщо це входить в ТЗ).

  4. Презентація і вибір одного концепту.

  5. Незначні доопрацювання фінального концепту.

  6. Підготовка оригінал-макету для передачі в друкарню. Розробка технології друку.
     

Замовивши дизайн коробки в KOLORO, ви можете бути впевнені, що наші рішення виокремлять ваш продукт на полиці і знайдуть свою ЦА. Якщо ви хочете дізнатися про етапи роботи більше, зверніться до менеджерів. Вони дадуть відповідь на всі питання (вікно зв'язку праворуч внизу).

 

дизайн картонных коробок

 

Разом з дизайном пакувальної коробки замовляють такі послуги:

 

 

Дизайн коробки: навіщо це потрібно

 

1. Зовнішній вигляд коробки впливає на підсвідомість споживача. Продажі товару в красивій коробці зростають. Цифра коливається від 10 до 30%. Це особливо важливо для торговельних марок, які випускають «товари спонтанних покупок».

 

дизайн картонных коробок

 

2. Оригінальний дизайн привертає увагу. Це особливо важливо  для новачків на ринку. Важливо, щоб при цілковитій нестандартності, упаковка залишалася зручною.

 

дизайн картонных коробок

 

3. 90% споживачів використовують коробки і пакети повторно. Це означає, що навіть після використання продукту коробка все ще буде рекламувати його.



4. Дизайн картонної коробки і вдале колірне рішення спрощує процес пошуку товарів. Це важливо ще й тому, що не всі товари потрапляють на «золоті полиці». Яскраву коробку легше помітити здалеку, де б вона не стояла.

 

дизайн картонных коробок

 

5. 52% онлайн-покупців з більшою ймовірністю замовлять товар повторно, якщо їм сподобалася коробка і спосіб пакування. Саме тому дизайн – це внесок в репутацію товару, ще один помічник у завоюванні лояльності споживача. Серед робіт KOLORO є дизайн картонної коробки для каш швидкого приготування Frau Pampe.

 

дизайн картонных коробок

 

6. В сучасному світі люди постійно фотографують все, що їх оточує, і діляться фотографіями в соціальних мережах. Дизайн коробок для товарів не виняток. Красиві упаковки враз розлітаються по соціальних мережах, а якщо лідер у наслідуванні сфотографує ваш продукт – успіх гарантовано.

 

 

дизайн картонных коробок

 

8 правил зразкового дизайну коробки

 

1. Огляд. Оглядові віконця підвищують довіру до товару. Крім того, їх можна цікаво обіграти, зробивши вміст коробки частиною її малюнку.

 

дизайн картонных коробок

 

2. Інструкції. Варто придумати оригінальне застосування вашого товару і написати про це на коробці. Також можна додати цікаву інформацію про продукт.


3. Даруй натхнення. Це може бути текст або малюнок – все, що підніме настрій споживачеві. Можна створити персонажа, який стане символом бренду. Такі продукти швидше впізнають, ніж ті, у яких немає персонажа.

 

дизайн картонных коробок

 

4. Збери їх усіх. Рекомендується розміщувати на коробці інформацію про інші товари з серії. Це підвищить ймовірність повторної покупки і проінформує покупця про лінійку продукції.


5. Бачити, чути, відчувати. В оформленні коробки варто задіяти максимальну кількість органів чуття споживача. Запах, фактура матеріалів, звук при відкритті – важливі всі елементи.


6. Будь еко. Це стосується не тільки матеріалів, з яких зроблена коробка. В ідеалі, повинна бути можливість використовувати коробку повторно. Для цього її потрібно зробити красивою і функціональною.
 

дизайн картонных коробок

 

7. Чарівний світ. Які емоції отримає споживач разом з покупкою продукту? Що ви обіцяєте? Все це повинно враховуватись в дизайні пакувальної коробки. Адже споживач ніколи не купує товар. Це завжди щось більше.


8. Простота. Найголовніше правило – не перевантажувати коробку інформацією. Важливо зробити її гармонійною і зрозумілою. Ідеальним варіантом буде використання максимум п'яти кольорів. Акцентів теж повинно бути не надто багато. Не рекомендується зловживати різноманітними шрифтами. Це заважає сприйняттю інформації.

У розробці дизайну коробки важливо враховувати інтереси цільової аудиторії товару. Варто проаналізувати споживача, зрозуміти який у нього спосіб життя і рівень доходу. Лише після цього можна створити таку коробку, яка допоможе правильно подати продукт.

 

Що ви отримаєте замовивши розробку дизайну коробки в KOLORO?

 

1. Вигідна відмінність від конкурентів. На першому етапі роботи над проектом ми проаналізуємо оформлення коробок конкурентних продуктів. Тому ви можете бути впевнені, що коробка, розроблена в KOLORO, буде відрізняти товар від аналогічних.

 

2. Ефект бесіди з ЦА. Упаковка товару – один із способів комунікації зі споживачем. Кожна з упаковок KOLORO сама розповідає про товар. Так продукт має більше шансів бути обраним споживачем.

 

3. Переваги на чолі кута. На початку роботи ми досліджуємо продукт за допомогою SWOT-аналізу. Тому, до моменту створення дизайну, ми добре обізнані про його переваги. При розробці дизайну коробки ми зосередимося саме на них.

 

4. Коробка, яка максимально пристосована для легкого відкриття і зручного зберігання товару. Ми аналізуємо споживчі переваги і з'ясовуємо, які ключові проблеми виникають у людей при використанні конкретного товару. Потім ми створюємо таку конструкцію, яка їх вирішить.
 

5. Повністю готовий до друку макет, який можна відправляти в друкарню.

 

Якщо коробка з товаром не приваблива і не привертає уваги, то не врятує висока якість товару і приваблива ціна. Презентація і подача продукту – мистецтво, а брендингове агентство KOLORO – майстер створення пакувальних шедеврів. Зверніться до нас, і будемо творити диво разом!

Контактна інформація:

+38 (044) 223 51 20
info@koloro.ua

 

comments powered by HyperComments

Присоединяйся к нам в соцсетях

ßíäåêñ.Ìåòðèêà

Запрос на бесплатную консультацию

Отправив запрос, вы получаете:

  • Письмо или звонок от нашего менеджера
  • Оценку стоимости проекта
  • Личную встречу, при необходимости
  • Конфедициальность гарантирована!

Заказать обратный звонок

Ваше имя Ваш номер телефона Удобное время звонка
action="https://api.unisender.com/ru/subscribe?hash=5qxekwn84noxrtxahttk366ammzq79y4do97317e" name="subscribtion_form" onsubmit="return us_.onSubmit(this);" us_mode="embed">

присоеденяйтесь к подписчикам:

присоеденяйтесь к подписчикам:

Спасибо!
Получайте дайджест
практических советов
от опытных специалистов
маркетинга и брендинга!