Яндекс.Метрика

Брендинг (розробка бренду)

 

Профессиональный брендинг, брендинг, маркетинговые коммуникации, продвижение, бренд, создание бренда, продвижение бренда, продвижение товаров, продвижение услуг, анализ рынка, маркетинговые исследования, ребрендинг, рестайлинг, адаптация бренда, торговой марки, свот-анализБрендинг – процес створення і розвитку бренду. Він складається з усіх етапів: від створення продукту до просування та реклами. Брендинг передбачає:
 

  • роботу над удосконаленням продукту;

  • підвищення престижності бренду;

  • відповідності бренду вимогам ринку.
     

Брендинг повинен створювати попит у споживачів на товари та послуги. Основні цілі брендингу – популяризація компанії або бренду, підвищення впізнаваності бренду, зростання продажів і прибутку. Якщо працювати з брендом правильно – споживачі заплатять більше, бо вважатимуть бренд гідним.

 

Замовити розробку бренду ви можете в KOLORO. Давайте завойовувати світ разом!

 

Створення бренду в KOLORO це:

 

 

Брендинг - иконка

Бренд під ключ

Брендинг - иконка

Гарантія унікальності всіх елементів

Брендинг-icon

Консультація з питань реєстрації ТМ

Правила застосування для всіх елементів бренду

Стратегія просування на кілька років

брендинг - иконка

Підтримка при виведенні бренду на ринок

 

 

Вартість розробки:

132 000 грн.

   

 Терміни виконання:

   60 робочих днів

     

 

Створення бренду: етапи

 

  1. Аналіз ринку, конкурентів і потенційної ЦА. На даному етапі необхідно виявити актуальні потреби цільової аудиторії та створити попит. Для цього необхідно провести аналіз останніх тенденцій ринку. Розробка торгової марки матиме  аналітичну основу. Приклад: Дослідження ринку твердого сиру в Україні.

  2. Аудит компанії і портфеля власних брендів. На цьому етапі ми збираємо всю інформацію про компанію-замовника.

  3. Неймінг та реєстрація ТМ. Розробка назви, яка буде відповідати концепції позиціонування нового бренду. А також перевірка на унікальність і консалтинг з реєстрації торгової марки. Приклад: Розробка назви парасолькової торгової марки «Гримучая смесь».

  4. Створення логотипу та фірмового стилю (для компаній). Приклад: Розробка фірмового стилю для компанії «Развитие».

  5. Створення дизайну упаковки з логотипом (FMCG). Брендинг упаковки допоможе розкрити всі переваги товару, розповісти його історію. Приклад: Розробка дизайну упаковки й етикетки для ТМ «Инделика».

  6. Створення вербальної складової: легенда бренду, слоган, що підкріплюють тексти та інфографіка (які спонукають до першої та повторної купівлі). Приклад: Створення унікального торговельної пропозиції для горілки «Ледяной родник».

  7. Розробка брендбуку і гайдлайну. Ми створимо керівництво, що описуватиме головні елементи бренду: місію, позиціонування, цінності бренду і філософію компанії. Документ систематизує ідеологічні елементи торгової марки, створює комплексну картину бренду і дає докладні рекомендації щодо його застосування. Тут також описані всі канали і способи маркетингової комунікації з цільовою аудиторією.

  8. Побудова стратегії просування бренду на період від 1 до 3 років.

  9. Моніторинг бренду та оцінка ефективності проведених заходів.

 

Продвижение бренда, брендинг, маркетинговые коммуникации, продвижение, бренд, создание бренда, продвижение бренда, продвижение товаров, продвижение услуг, анализ рынка, маркетинговые исследования, ребрендинг, рестайлинг, адаптация бренда, торговой марки, свот-анализ

Створення брендингу для ресторану «Вагон»

 

Брендинг: ціна залежить від таких факторів

 

  1. Потрібна розробка брендбука. Якщо розробка брендбуку не потрібна і достатньо 3 варіантів візуалізацій фірмового стилю (плюс логотип у векторі) - вартість брендингу буде істотно нижчою.

  2. Комерційні цілі, які ставить перед собою компанія перед початком розробки бренду. Чим вони амбітніші – тим вища вартість брендингу.

  3. Конкуренція у сфері, для якої KOLORO буде розробляти бренд. Чим вище конкуренція, тим складніше придумати цікаве позиціонування.

  4. Якщо потрібно купляти дослідження у сторонніх компаній — вартість брендингу буде вище.

  5. Загальна кількість елементів, які входять в брендбук. Наприклад, якщо крім фірмового стилю потрібен дизайн фасаду будівлі — вартість буде вищою.

 

Разом з брендінгом зазвичай замовляють:

 

 

Фрагмент брендбука - создание бренда

Створення бренду компаныъ - брендбук Scotch and Soda

 

Брендинг: розробка нової ТМ

 

Брендинг – процес розробки і просування товару на ринку, створення міцного емоційного зв'язку з цільовою аудиторією. Цей зв'язок ґрунтується на актуальних цінностях торгової марки. Брендинг – це комплекс заходів, спрямованих на створення цілісного образу та іміджу продукту, затребуваного споживачем.

 

Брендинг компании

Брендинг компанії, яка працює в сфері послуг

 

Цілі брендингу

 

  1. Створення позитивного образу продукту в очах споживача, відповідно до його цінностей.

  2. Формування системи комунікацій торгової марки зі споживачем.

  3. Розробка концепції позиціонування бренду на ринку.

  4. Створення візуальної і вербальної ідентифікації продукту.

  5. Визначення концепції рекламної кампанії та рекламних носіїв.

 

Создание торговой марки, брендинг, маркетинговые коммуникации, продвижение, бренд, создание бренда, продвижение бренда, продвижение товаров, продвижение услуг, анализ рынка, маркетинговые исследования, ребрендинг, рестайлинг, адаптация бренда, торговой марки, свот-анализ

Розробка бренду компанії - интер'єр та фасад магазину косметики MAC

 

Брендинг: завдання

 

  • підкреслити конкурентні переваги та цінності товару;

  • розкрити емоційну складову бренду;

  • створити зв'язок між товаром і споживачем;

  • зробити образ бренду індивідуальним, не схожим на інших.
     

Інструменти брендингу дозволяють зробити товар кращим, зацікавити споживача, змусити його купити що-небудь, і полюбити бренд. Тому, коли людина приходить у студію брендингу, вона повинна точно знати, якого результату вона хоче досягти, і що є її кінцевою метою. Бажано, щоб бажання формулювалися в цифрах. Наприклад, підвищити продажі на 10%, впізнаваність на 15, збільшити частку ринку на 3,5%.

 

брендинг, маркетинговые коммуникации, продвижение, бренд, создание бренда, продвижение бренда, продвижение товаров, продвижение услуг, маркетинговые исследования, ребрендинг, рестайлинг, адаптация бренда, торговой марки,

Корпоративний брендинг для пекарні

 

Навіщо потрібен брендинг?

 

1. Брендинг визначає сприйняття якості товару. Один і той самий товар в різній упаковці, що представляє різні торгові марки виробників, в очах аудиторії буде мати різну значимість.

 

2. Зрозумілість і популярність бренду кардинально змінює сприйняття однієї і тієї ж одиниці товару. Бренд формує додаткову цінність, виражену в грошовому еквіваленті. Він збільшує вартість і активи торгової марки.

 

3. Бренд – емоційно-психологічний тригер. Зовнішній вигляд продукту, його назва створюють емоційний зв'язок бренду з аудиторією. Образ бренду викликає у споживача низку вражень і асоціацій. Це називається «точкою прив'язки» до торгової марки. Споживачі запам'ятовують не сам продукт, а те, яке враження він справляє, його рекламний образ.

 

4. Брендінг допомагає розрізняти і вибирати. Велика частина споживачів прагнуть обрати товар швидко. При цьому вони вибирають ту торгову марку, якій довіряють. Також перевага віддається маркам, про які весь час чують, надійним і відомим. Вибрати товар на основі його якості або раціональних характеристик досить складно, якщо ви не експерт у цій справі. Тут на допомогу приходять бренди з їх переконливим УТП (унікальна торгова пропозиція). Зробити вибір стає набагато легше.
 

Послуги брендингу надає KOLORO. Ми створюємо бренди мрії!

 

Логотип - брендинг

Логотип − брендинг косметичної продукції

 

Що ви отримаєте замовивши брендинг в KOLORO?

 

  1. KOLORO розробить бренд, який повністю відповідає цілям компанії.

  2. Назва, логотип та слоган будуть цілком унікальними. Всі символи можна буде зареєструвати ТМ. Крім того, ми створимо візуальний і вербальний образ, який виділиться на тлі конкурентних ТМ.

  3. Компанія KOLORO  консультує з питань реєстрації ТМ. З нами бюрократична тяганина зведеться до нуля.

  4. Разом з створенням бренду ми розробимо гайдлайн з детальною інструкцією щодо використання всіх елементів бренду. Також у нього ми внесемо легенду бренду і позиціонування.

  5. Разом з чином бренду ми розробимо стратегію розвитку бренду. Вона допоможе вам зрозуміти, хто є ЦА бренду і як працювати з нею надалі. Також KOLORO підтримає компанію під час виведення бренду на ринок.

 

Команда брендингового агентства КОLORO знає, як створити і зберегти у споживачів дбайливе ставлення до бренду на довгі роки! Тому, сміливо вивчайте наші роботи і звертайтесь до нас щоб замовити брендинг для свого проекту!

Контактна інформація:

+38 (044) 223 51 20
info@koloro.ua

 

comments powered by HyperComments

Присоединяйся к нам в соцсетях

ßíäåêñ.Ìåòðèêà

Запрос на бесплатную консультацию

Отправив запрос, вы получаете:

  • Письмо или звонок от нашего менеджера
  • Оценку стоимости проекта
  • Личную встречу, при необходимости
  • Конфедициальность гарантирована!

Заказать обратный звонок

Ваше имя Ваш номер телефона Удобное время звонка
action="https://api.unisender.com/ru/subscribe?hash=5qxekwn84noxrtxahttk366ammzq79y4do97317e" name="subscribtion_form" onsubmit="return us_.onSubmit(this);" us_mode="embed">

присоеденяйтесь к подписчикам:

присоеденяйтесь к подписчикам:

Спасибо!
Получайте дайджест
практических советов
от опытных специалистов
маркетинга и брендинга!