Яндекс.Метрика

Бренд-дизайн

 

 

Разработка дизайна бренда, маркетинг, брендинг, бренд-дизайн, дизайн упаковки и этикетки, атрибуты бренда, понятие бренд-дизайна, создание упаковки, разработка фирменного стиля, создание брендбука, создание логотипа, рекламная компания, студия бренд-дизайна, построение бренда,«Король буває голим, але тільки до корони» (Володимир Кафанов). «Корона» вашого бренду – це бренд-дизайн. Без цього атрибуту ніхто не назве вас «королем» ринку ані «народ» – цільова аудиторія, ані «придворні» – колектив компанії.

 

Бренд-дизайн має значення! Бренд-дизайн враховує цілий комплекс знань про споживача та його потреби, реалізує його в дизайні бренду, символіці, колірній гамі, фірмових шрифтах  компанії і цим мотивує неусвідомлений споживчий вибір, і є знаряддям завоювання лояльності покупців.

Не можна просто створити продукт і назвати його брендом.

 

Для того щоб ваш продукт став популярною торговою маркою, він повинен мати ряд властивих тільки їй атрибутів. До таких атрибутів можна віднести новий дизайн бренду, дизайн його упаковки і етикетки, фірмовий стиль і унікальний логотип, дизайн брендбуку.

Роботу над кожним з цих атрибутів включає в себе бренд-дизайн.

 

Яким повинен бути бренд-дизайн

 

 

Зв'язатись з нашими менеджерами:

099-618-87-50

   

 Пишіть нам:

  info@koloro.ua

     

 

Бренд  – це дизайн

 

Для початку розберемося, що таке «бренд». Бренд – це не просто товар, це образ, створений товаром у свідомості споживачів, набір ідей і посилів, психологічних характеристик, імідж товару.

Впізнаваність і позитивна асоціативність товару або послуги з конкретною торговою маркою вкрай важливі. Домогтися високого рівня впізнаваності можливо лише завдяки атрибутам  бренду, саме їх сприймає і запам'ятовує споживач.

 

Атрибути бренду — це об'єкти, що входять в інформаційне поле бренду, завдяки яким споживач сприймає, загострює увагу, класифікує і дізнається про торгівельну марку.

У поняття бренд-дизайну входить розробка візуальної складової бренду. Якщо візуальний образ компанії або продукту буде створено грамотно, її торгова марка або бренд обов'язково принесуть виробнику приголомшливий успіх і гарний прибуток!

 

Брендирование товара, маркетинг, брендинг, бренд-дизайн, дизайн упаковки и этикетки, атрибуты бренда, понятие бренд-дизайна, создание упаковки, разработка фирменного стиля, создание брендбука, создание логотипа, рекламная компания, студия бренд-дизайна, построение бренда,

 

З чого складається бренд-дизайн?

 

Основні складові процесу бренд-дизайну наступні:

 

1. Дизайн упаковки та етикетки.

2. Розробка фірмового стилю.

3. Створення логотипу.

4. Дизайн брендбука.

5. Рекламна кампанія.

 

Упаковка и этикетка, маркетинг, брендинг, бренд-дизайн, дизайн упаковки и этикетки, атрибуты бренда, понятие бренд-дизайна, создание упаковки, разработка фирменного стиля, создание брендбука, создание логотипа, рекламная компания, студия бренд-дизайна, построение бренда,

 

Дизайн упаковки та етикетки. Упаковка та етикетка  – найсильніший канал комунікативного впливу на споживача. Правильно підібрана форма, стиль, колірна гамма формують особистість вашого бренду, створюють його імідж.

 

Розробка фірмового стилю – процес, який дозволяє відокремити ваш бренд від товарів інших компаній, за рахунок створення візуальних та інформаційних помітних особливостей (слоган, логотип, фірмові кольори і шрифти тощо).

 

Створення логотипу. Логотип – це яскравий фірмовий знак компанії або продукту, який легко запам’ятовується. Це впізнаваний споживачем елемент бренду, ідентифікатор будь-якої торгової марки.

 

Дизайн брендбуку  – перелік основних прийомів, які забезпечують єдиний корпоративний графічний стиль продуктів або послуг компанії. За допомогою правильного образу бренду, ви зможете завоювати повагу і довіру клієнтів і партнерів.

 

Рекламна кампанія ґрунтується на позиціонуванні, яке, в свою чергу, будується на маркетингових дослідженнях і ситуаційному аналізі. Реклама бренду повинна бути перевіреною до дрібниць і оформлена, відповідно до загальної концепціїї компанії.

 

Брендинговое агентство, маркетинг, брендинг, бренд-дизайн, дизайн упаковки и этикетки, атрибуты бренда, понятие бренд-дизайна, создание упаковки, разработка фирменного стиля, создание брендбука, создание логотипа, рекламная компания, студия бренд-дизайна, построение бренда,

 

Яким повинен бути бренд-дизайн?

 

Працюючи над дизайном вашого бренду необхідно враховувати кожну деталь і знати основні вимоги, що висуваються до бренд-дизайну.

 

Вимоги до бренд-дизайну:

 

1. Запам'ятовуваність. Для забезпечення високої поінформованості споживача про ваш продукт, необхідно грамотно підібрати запам'ятовуються елементи бренду. Логотип, назва або слоган повинні бути легкими для сприйняття, унікальними і гармоніювати один з одним і загальною концепцією торгової марки.

 

2. Адекватність. Простота атрибутів бренду, його асоціативність набагато полегшують завдання з залучення уваги споживача і завоювання аудиторії. Створюючи яскравий, оригінальний і одночасно зрозумілий і логічний образ, ви досягаєте 50% цілей, що стоять перед ефективним бренд-дизайном.

 

3. Привабливість. Часто споживачі закохуються в бренди не тому, що вони корисні і не за їх функціональні характеристики, а тому що вони креативні, цікаві і потішні. Естетика дизайну бренду: дизайн логотипу, фірмовий шрифт, колірна гама і под. – мають важливе значення у дизайн-концепції компанії.

 

4. Універсальність. Розробляючи елементи дизайну, необхідно враховувати можливість їх використання в подальшому, в рекламних кампаніях, при виготовленні іміджевої продукції та POS-матеріалів. Важливо також, щоб елементи дизайну підходили для використання на інших споживчих ринках, або для інших країн і культур, у випадку, якщо ви плануєте розширювати межі своєї діяльності.

 

5. Адаптивність. Дизайн не стоїть на місці. Постійно з'являються нові тенденції та вимоги для відповідності сучасної хвилі. Тому варто продумати можливості адаптації ваших елементів дизайну до нових можливих змін, для того, щоб не доводилося регулярно проводити редизайн бренду. Атрибути торгової марки повинні бути універсальними і актуальними в усі часи.

 

Разработка фирменного стиля, маркетинг, брендинг, бренд-дизайн, дизайн упаковки и этикетки, атрибуты бренда, понятие бренд-дизайна, создание упаковки, разработка фирменного стиля, создание брендбука, создание логотипа, рекламная компания, студия бренд-дизайна, построение бренда,

Этикетка на бутылку, маркетинг, брендинг, бренд-дизайн, дизайн упаковки и этикетки, атрибуты бренда, понятие бренд-дизайна, создание упаковки, разработка фирменного стиля, создание брендбука, создание логотипа, рекламная компания, студия бренд-дизайна, построение бренда,

 

Брендингове агентство KOLORO спеціалізується на розробці нових брендів (розробці дизайну упаковки та етикетки, фірмового стилю, логотипу, брендбуку і под.) для лікеро-горілчаної продукції, винної продукції і винно-горілчаної продукції. У нашому Портфоліо є приклади створення дійсно «царських» брендів, брендів-лідерів ринку. Компанією були розроблені: оригінальний дизайн упаковки та етикетки винної продукції, упаковки для горілок, дизайн упаковки для лікеро-горілчаної продукції та багато іншого.

 

comments powered by HyperComments

Присоединяйся к нам в соцсетях

ßíäåêñ.Ìåòðèêà

Запрос на бесплатную консультацию

Отправив запрос, вы получаете:

  • Письмо или звонок от нашего менеджера
  • Оценку стоимости проекта
  • Личную встречу, при необходимости
  • Конфедициальность гарантирована!

Заказать обратный звонок

Ваше имя Ваш номер телефона Удобное время звонка
action="https://api.unisender.com/ru/subscribe?hash=5qxekwn84noxrtxahttk366ammzq79y4do97317e" name="subscribtion_form" onsubmit="return us_.onSubmit(this);" us_mode="embed">

присоеденяйтесь к подписчикам:

присоеденяйтесь к подписчикам:

Спасибо!
Получайте дайджест
практических советов
от опытных специалистов
маркетинга и брендинга!